معرفی و دانلود کتاب پس از جدایی از تو

عکس جلد کتاب پس از جدایی از تو
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس از جدایی از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس از جدایی از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس از جدایی از تو

کتاب پس از جدایی از تو نوشته‌ی ونسا مولیگان با وجود حجم کم، کمک بزرگی برای ایجاد تغییر در زندگی زنانی است که از همسرانشان جدا شده‌اند. او در این کتاب زنان را مانند یک دوست قدم‌به‌قدم همراهی می‌کند تا دوران پس از طلاق و جدایی را پشت سر بگذارند و به روال طبیعی زندگی برگردند.

درباره‌ی کتاب پس از جدایی از تو

اگر تجربه‌ی جدایی یا طلاق از شریک عاطفی‌تان را پشت سر گذاشته باشید، احتمالاً دیده‌اید که اطرافیان شما نیز بعد از دوره‌ی طلاق چندین بار گفته‌اند که دست از غصه خوردن بردارید و زندگی جدیدی را شروع کنید؛ اما شما معتقدید که هیچ‌وقت بهبود نمی‌یابید. با تصمیم برای تغییر، مرحله‌ی جدیدی را در زندگی آغاز می‌کنید. انتخاب یک کتاب خودیاری مانند کتاب پس از جدایی از تو (Divorce Help Book for Women)، شما را در شروع این مرحله و ادامه دادنش یاری می‌کند.

ونسا مولیگان (Vanessa Mulligan) در این کتاب مختصر و مفید به کارهایی که زنان باید پس از جدایی انجام دهند پرداخته است. توصیه‌های کتاب پس از جدایی از تو از استراحت کردن و شروع تمرین ذهن‌آگاهی شروع می‌شود. شما باید بدون احساس گناه و پشیمانی به استراحت بپردازید؛ زیرا با استراحت سلامت روحی و جسمی خود را بهبود می‌دهید و با احساسات خود آشتی می‌کنید.

بعضی از زنان بعد از جدایی سردرگم هستند و نمی‌دانند باید چه کار کنند. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های کتاب پس از جدایی از تو، بخش خودمراقبتی است. ونسا مولیگان به شما چالشی سی روزه را پیشنهاد می‌کند. با انجام تمرین در هر روز، کم‌کم راه درمان را طی می‌کنید. کارهایی مانند پیاده‌روی، تماشای فیلم، رسیدگی به خود و... همان چیزهایی هستند که حال شما را بهبود می‌دهند.

ونسا مولیگان پیشنهادهایی در زمینه‌های دیگر مانند روابط با اطرافیان، جلسات مشاوره، ارتباط با همسر سابق، بخشش، پذیرش و برنامه‌ریزی به شما می‌دهد تا رو به جلو حرکت کنید. بدیهی‌ست که تجربه‌ی هر کس بعد از جدایی با دیگری متفاوت است؛ اما خواندن این کتاب شروعی برای ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی زنان به شمار می‌رود. نشر شمعدونی کتاب پس از جدایی از تو را با ترجمه‌ی میترا نادری منتشر کرده است. قبلاً این کتاب با نام «پس از تو» از همین انتشارات چاپ شده بود.

کتاب پس از جدایی از تو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب پس از جدایی از تو را به زنانی پیشنهاد می‌کنیم که به‌تازگی یک رابطه‌ی عاطفی را ترک‌ کرده یا از همسر خود جدا شده‌اند.

در بخشی از کتاب پس از جدایی از تو می‌خوانیم

وقتی با شرایط و مسائل بیرونی در حال مبارزه هستید، آسان است که خود را قهرمان زن داستان تصور کنید و گمان کنید می‌توانید به تنهایی بلند شوید و از پس مشکلات خود برآیید. شاید هم نمی‌خواهید در این شرایط باری بر دوش دیگران باشید. اما در واقعیت کسانی هستند که به شما اهمیت می‌دهند و دوستتان دارند و می‌خواهند از شما حمایت کنند و این برخلاف همه تصورات شماست. ما میزان توجه دیگران را به خود دست‌کم می‌گیریم، حالا چه یک نفر و چه ده نفر را در زندگی کنار خود داشته باشیم. فراموش نکنید همیشه کسی هست که به دوستی شما اهمیت می‌دهد و می‌خواهد تحت هر شرایطی از شما حمایت کند. شما لیاقت شادی و دوستی و ارتباط سالم را دارید تا هر زمان دچار مشکل شدید، به کمک آن خود را از نو بسازید.

شما هرگز قادر نخواهید بود به تنهایی از این مبارزه پیروز بیرون بیایید. در واقع انسان همیشه به همراهی و ارتباط با دیگران نیاز داشته است. وقتی در تاریک‌ترین لحظات زندگی، کسانی را کنار خود داشته باشید، همه چیز متفاوت خواهد بود. هرچند بسیار مهم است که افراد پیرامون شما از ته دل خوبیتان را بخواهند و دوستی آن‌ها واقعی و صادق باشد. اما داشتن دوست بد به مراتب از تنها بودن بدتر است. اگر با دوستان خود اختلاف دارید و کسی نیست که به او تکیه کنید، وقتش شده که از آنها فاصله بگیرید. خود را وادار به باقی ماندن در روابطی که از نظر احساسی و روانی سودی برایتان ندارند، نکنید. ثابت شده که این برای رشد و ترقی شما به شدت مضر است و به جای کمک به پیشرفت، شما را عقب می‌کشد.

پیش از این، درباره فواید خلوت و تنهایی گفته‌ام. همین که ذهن پاک شود، زمان حرکت به جلو فرا می‌رسد. هرچند ممکن است لحظاتی هم افکار منفی به سراغمان بیایند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت ناشر
مقدمه
بخش اول: کمی استراحت کنید
بخش دوم: من چه می خواهم
بخش سوم: خودمراقبتی
بخش چهارم: روابط با اطرافیان
بخش پنجم: بیرونش کن
بخش ششم: ارتباط با همسر سابق
بخش هفتم: بخشش
بخش هشتم: پذیرش
بخش نهم: برنامه ریزی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس از جدایی از تو
نویسنده
مترجممیترا نادری
ناشر چاپیانتشارات شمعدونی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7044-40-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس از جدایی از تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پس از جدایی از تو

برای دریافت کتاب پس از جدایی از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.