معرفی و دانلود کتاب پس کی می‌رسیم؟

عکس جلد کتاب پس کی می‌رسیم؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس کی می‌رسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس کی می‌رسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس کی می‌رسیم؟

بیشتر بچه‌ها عاشق مسافرت هستند؛ شما چطور؟ در کتاب پس کی می‌رسیم؟ نوشته‌ی دن سنتت، راهی یک سفر هیجان‌انگیز خانوادگی می‌شویم. مقصد این سفر جایی نیست جز خانه‌ی مادربزرگ، اما راه خانه‌ی او چندان هم کوتاه نیست؛ برای همین هم حوصله‌ی پسر خانواده حسابی سر رفته. این‌طور می‌شود که او تصمیم می‌گیرد تا رسیدن به مقصد، سری به دل ماجراهای تاریخ بزند! این داستان نامزد جایزه‌ی کتاب هوزر شده است.

درباره‌‌ی کتاب پس کی می‌رسیم؟

شاید وقتی پسر خانواده سوار ماشین می‌شد تا خود را آماده‌ی یک سفر طولانی کند، هیچ خیالش را نمی‌کرد که این سفر معمولی قرار است به یک گشت‌وگذار حسابی، آن هم در اعماق تاریخ تبدیل شود! دن سنتت (Dan Santat)، نویسنده‌ی محبوب کودکان، در کتاب پس کی می‌رسیم؟ (Are we there yet?) یک فانتزی پراتفاق و میخ‌کوب‌کننده را برای خوانندگان خود آماده کرده است.

آن روز همه‌چیز برای شروع یک سفر تمام‌عیار آماده بود، سفری که مقصدش به خانه‌ی مادربزرگ می‌رسید. همه دلشان می‌خواست زودتر به خانه‌ی مامان‌بزرگ بروند تا جشن‌ تولد او را تبریک بگویند. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسید که جاده قصد تمام شدن ندارد و این‌موضوع کم‌کم داشت تبدیل به یک مشکل بزرگ می‌شد! مسیر خانه‌ی مادربزرگ چندان نزدیک نبود و از طرفی در مسیر هم مناظر جالبی برای تماشا دیده نمی‌شد. آن‌وقت بود که صدا‌ها یکی‌یکی بلند شد: «پس کی می‌رسیم؟!»...

معرفی و دانلود کتاب پس کی می‌رسیم؟

از همه بیشتر هم حوصله‌ی پسر خانواده سر رفته بود؛ چراکه او تا قبل از این، چنین مسیر طولانی و بی‌آب‌وعلفی را تجربه نکرده بود. اما بالاخره برای هر چالشی یک راه‌حلی پیدا می‌شود! برای همین هم پسر خانواده تصمیم گرفت تا قبل از رسیدن به خانه‌ی مادربزرگ راهی یک سفر تخیلی به دل تاریخ شود! او قرار بود در دل این سفر عجیب به عقب‌ و عقب‌تر برود، با شاهزاده‌خانم‌ها و دزدان دریایی ملاقات کند، به مصر باستان سری بزند، با دایناسورها آشنا شود و به دیدار بنجامین فرانکلین برود! چه‌چیزی بهتر از این؟!

کتاب پس کی می‌رسیم؟ یک نمونه‌ی خلاقانه و دل‌پذیر از ادبیات کودکان است که می‌تواند هر مخاطب خردسالی را تا پایان داستان همراه خود کند. داستانی که ضمن اطلاعات جذاب و خواندنی خود، می‌تواند به پرورش قدرت خلاقیت و همچنین آموزش صبر و بردباری در کودکان کمک ‌کند. این کتاب اولین‌بار در سال 2016 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب نیلوفر امن‌زاده به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

جوایز و افتخارات کتاب پس کی می‌رسیم؟

  • نامزد جایزه‌ی کتاب جوان هوزر (Hoosier) در سال 2018-2019؛
  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب مصور گودریدز در سال 2016.

نکوداشت‌های کتاب پس کی می‌رسیم؟

  • جاه‌طلب و مبتکر. (یو‌اِس‌اِی تودِی)
  • مملو از هیجان و جزئیات طنز. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • یک ایده‌ی هوشمندانه و حیرت‌انگیز. (نیویورک تایمز)
  • با یک تمثیل چندلایه و امروزی به خوانندگان یادآوری می‌کند که هیچ هدیه‌ای بزرگ‌تر از لحظه‌ی اکنون وجود ندارد. (Kirkus Reviews)

کتاب پس کی می‌رسیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای گروه سنی 3 تا 7 سال مناسب است. همچنین این کتاب را به کودکان اهل داستان‌های فانتزی و تخیلی، و روایت‌های ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب پس کی می‌رسیم؟ می‌خوانیم

یک‌دفعه می‌بینی مدام داری غُر می‌زنی و می‌گویی؟
هنوز نرسیدیم؟

عمراً نمی‌رسیم!

زل‌زدن به یک جاده‌ی هزار کیلومتری از پشت پنجره‌ی ماشین، خیلی زود حوصله‌سربر می‌شود. حتی همه‌ی اسباب‌بازی‌های دنیا هم نمی‌توانند حوصله‌ات را بیاورند سر جایش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس کی می‌رسیم؟
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-255-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس کی می‌رسیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پس کی می‌رسیم؟

برای دریافت کتاب پس کی می‌رسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.