معرفی و دانلود کتاب پل موفقیت

عکس جلد کتاب پل موفقیت
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پل موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پل موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پل موفقیت

کتاب پل موفقیت، نوشته‌ی زهره عماد، مخاطبان را راهنمایی می‌کند تا موانع را کنار زده و به موفقیت دست یابند. همچنین کمک می‌کند تا با تشخیص درست منشأ ناکامی‌ها، به اصلاح موقعیت و بهبود شرایط اقدام کنند. نویسنده باور دارد که خواستن صرف، کاری از پیش نمی‌برد و افراد باید برای رسیدن به خواسته‌های خود تلاش کنند. به همین خاطر با ارائه‌ی چندین راهکار، مسیر خوانندگانش را به سوی موفقیت هموار کرده است.

درباره‌ی کتاب پل موفقیت

اگر تاکنون نتوانسته‌اید منشأ ناکامی‌های خود را بیابید، کتاب پل موفقیت، نوشته‌ی زهره عماد به شما کمک می‌کند تا این خلأ را پر کنید. این اثر توضیح می‌دهد که علت تمامی شکست‌ها ریشه در عدم اعتماد فرد به خود و توانایی‌هایش دارد. در نتیجه، هیچ‌کس در سرنوشت شما دخیل نیست و مسبب تمام کاستی‌ها خودتان هستید.

با این حال، جای نگرانی نیست. چرا که زهره عماد به شما نشان می‌دهد که راه‌حل مشکلات هم در دستان خودتان است. به باور او، افراد باید بیاموزند که بهترین رفتار و برخورد جهت رسیدن به اهداف چه چیزهایی هستند و چه رویکردهایی از شکست جلوگیری می‌کنند. با این وجود، به یاد داشته باشید که نخستین مرحله برای هرگونه تغییری، پذیرش تقصیرات و عواقب کارهای خویشتن است.

توانایی کنار زدن موانع و حرکت به سمت بهترین‌ها، دستاورد مطالعه‌ی کتاب پیش‌روست. کتاب حاضر، مخاطب را درخصوص تمام مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد، آگاه می‌کند و در ادامه با ارائه‌ی راهکارهایی عملی برای مخاطبان شرح می‌دهد که راز رسیدن به موفقیت چیست. این اثر خواندنی همچنین یک منبع آموزشی برای افرادی است که خواهان تغییر وضعیت فعلی خود هستند و مایل‌اند به سمت پیشرفت قدم بردارند.

نویسنده اعتقاد دارد که کسب موفقیت، خواسته‌ی همه‌ی افراد است اما توجه به این نکته را فراموش نکنید که تلاش و کوشش در این مسیر از اهمیت والایی برخوردار بوده و فقدان آن، مانع رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب می‌شود. به همین خاطر، قربانی سعی دارد با آگاه‌سازی مخاطبان، آن‌ها را به تلاش تشویق کرده تا نتیجه‌ی ایده‌آلشان را رقم بزنند. کتاب با معرفی انواع باورها آغاز می‌شود و ضمن تشریح اندیشه‌های محدودکننده، به ریشه‌یابی پرداخته و راهکارهایی برای بهبود آن‌ها ارائه می‌دهد. سپس به تأثیرات تلقین پرداخته و با بررسی منابع متفاوت، عملکرد آن را برای مخاطب فاش می‌کند. اعتمادبه‌نفس، نحوه‌ی تقویت آن و کاوش در افکار منفی، از دیگر مباحث اصلی کتاب پل موفقیت هستند. این کتاب به‌ همت انتشارات مانیان منتشر شده است.

کتاب پل موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب پل موفقیت به تمام افرادی که می‌خواهند همه‌ی موانع را کنار زده و به سمت پیشرفت حرکت کنند، پیشنهاد می‌شود. همچنین بهترین راهنما برای تبدیل شکست‌ به موفقیت خواهد بود.

در بخشی از کتاب پل موفقیت می‌خوانیم

این موضوع به اجداد شما در هزاران سال قبل که در غارها زندگی می‌کردند برمی‌گردد. اطراف آن‌ها پر بود از ماموت‌ها و حیوانات غول‌آسا و اگر از خود مراقبت نمی‌کردند چه بسا در چشم بر هم زدنی خوراک یکی از این حیوانات عظیم الجثه می‌شدند؛ بنابراین بایستی برای زنده ماندن و حفظ جان خود دائم مواظب بوده و می‌ترسیدند. این مراقبت و ترس بود که آن‌ها را از خورده شدن و مرگ نجات می‌داد. آن‌ها به محض خروج از محل اقامت خود باید نگرانی‌هایی را به همراه داشتند که باعث می‌شد بیشتر از خود مراقبت کنند. این ترس برای آن‌ها یک نیاز بود. چیز بدی محسوب نمی‌شد بلکه مفید بوده و آن‌ها را از آسیب نجات می‌داد.

متاسفانه با پیشرفت انسان و جوامع این نگرانی‌ها و اضطراب‌ها در مغز آدمی از بین نرفت. امروزه از در خانه که قصد بیرون رفتن می‌کنید از خورده شدن به‌وسیله‌ی حیوانات غول‌آسا نمی‌ترسید چون می‌دانید چیزی به این عنوان وجود ندارد؛ اما ترس برای حفظ بقا و زنده ماندن در ذهن شما ثبت‌ شده است. کوچک‌ترین اتفاقی که امنیت شما را تهدید کند در مغزتان آلارمی به صدا درمی‌آورد. در این هنگام مغز وارد میدان می‌شود و یک احساس بد به شما القا می‌کند تا از تصمیم خود منصرف شوید.

هرگاه بخواهید کار جدیدی انجام دهید می‌ترسید. چون مغزتان احساس خطر می‌کند، احساس عدم امنیت دارد. فکر می‌کند که ممکن است برای زنده ماندن شما مشکلی پیش بیاید؛ بنابراین سعی می‌کند با ایجاد افکار و بهانه‌های مختلف شما را از تصمیمی که گرفتید دور کند. اشتباه نکنید. مغز و قسمتی که این وظیفه را به عهده دارد دشمن شما نیست بلکه عاشقتان است. همانطور که گفتم می‌خواهد شما انرژی کمتری مصرف کنید؛ اما خب متاسفانه در این کار کمی زیاده‌روی می‌کند. بعد از هر تصمیمی برای تغییر هر لحظه رهایتان نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
بخش اول: باورها
باور چیست؟
انواع باورها
باورهای محدودکننده و رشد دهنده
قدرت باورهای محدودکننده
باورهای محدودکننده ثروت
ریشه باورهای شما کجاست؟
ریشه‌یابی ترس
خواب موفقیت را ببینید
عواقب ناخوشایند باورهای غلط
اهمیت خانواده و باورها
اینگونه آرزوهایتان را در آغوش بکشید
چطور بفهمیم باور منفی داریم؟
اعتقاد به فال
رفتار مغز در ساخت باورهای جدید
چرا دعاهایمان مستجاب نمی‌شود؟
هنوز هم دیر نشده
راهکارهایی برای اصلاح باورهای نادرست
بخش دوم: تلفیق
تلقین
کاشف تلقین
داستان کشف تلقین
تلقین چطور کار می‌کند؟
تلقین مثبت و منفی
تلقین در قرآن و روایات
درمان با تلقین
اثر تلقین بر سلامتی
اثر پلاسیبو یا دارونماها (Placebo Effect)
چرا تلقین مهم است؟
بخش سوم: اعتماد‌به‌نفس
چرا اعتمادبه‌نفس نداریم؟
تفاوت‌های فکری و رفتاری آدم‌ها
چرا افراد در خانواده و جامعه ما را باور نمی‌کنند؟
بخش چهارم: افکار منفی
چطور افکار و باورهای منفی نداشته باشیم؟
حذف باورهای منفی و خاطرات آزاردهنده
با خاطرات ناخوشایند چه‌کار کنیم؟
کلید ساخت عبارات تاکیدی
سخن پایانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پل موفقیت
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-622-7725-50-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پل موفقیت

فرهاد شعبانی خواه
۱۴۰۲/۵/۱۷
یک کتاب عالی از یک نویسنده ایرانی،، در ضمینه رشد فردی و موفقیت،،، نکته جالبش اینجاس مثال‌هایی که توی کتاب آورده خیلی خوب و عامیانه هست و مختص فرهنگ خودمون هست،، ارزش خوندن داره و کتاب تمرکز بیشترش روی باور انسان هستش،، من که لذت بردم و خیلی بدردم خورد،، به نویسنده عزیز هم تبریک میگم بابت نوشتن این کتاب مفید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پل موفقیت

برای دریافت کتاب پل موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.