معرفی و دانلود کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی

عکس جلد کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی

کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی نوشته‌ی محمدعلی اعظمی، سعی دارد تا سرگذشت زندگی این خلبان بزرگ در دوران جنگ تحمیلی را به شیوه‌ای ساده و روان به تصویر بکشد.

چه محجوبانه و صادقانه قدم در مسلخ عشق گذاشته‌اند. خلبانانی که انگار با خود و با این مردم بزرگ و آن یار سفر کرده عهدی محکم و جدا نشدنی داشتند و بدین گونه در یاد ما ماندگار شده‌اند.

سرتیپ محمدعلی کیانی یکی از خلبانان آزاده و جانباز نیروی هوایی است. او در سال 1329 در شهر بوانات از شهرستان‌های استان شیراز در یک خانواده مذهبی و پرجمعیت شامل 7 برادر و 2 خواهر چشم به جهان گشود. این کتاب شرحی کوتاه از اتفاقاتی‌ست که سبب شد تا محمدعلی کیانی در دوران جنگ ما بین ایران و عراق اسیر شود.

در بخشی از کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی می‌خوانیم:

با خارج شدن صندلی لحظه‌ای بی‌هوش شده و با باز شدن چتر نجات به هوش آمدم؛ فاصله کمی با زمین داشتم، نیروهای دشمن در حال تیراندازی به طرف من بودند که اگر سریع به زمین نرسیده بودم چه بسا در هوا مورد اصابت گلوله قرار می‌گرفتم. در حال فرود متوجه شدم که در حال نشستن روی لاشه هواپیما می‌باشم که در حال سوختن بود؛ با کشیدن بند چتر خودم را کمی از هواپیما دور کردم.

مشکل دیگری هم به وجود آمده بود و آن پیچیده شدن یکی از بندهای چتر به دور گردنم بود که به هر سختی بود آن را باز کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-8489-95-5
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی

برای دریافت کتاب پنجمین پائیز جنگ: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدعلی کیانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.