معرفی و دانلود رایگان کتاب پیام امپراطوری

عکس جلد کتاب پیام امپراطوری
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیام امپراطوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیام امپراطوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیام امپراطوری

کتاب پیام امپراطوری اثر فرانتس کافکا داستان فرستادن پیام امپراطور توسط پیک امین و مخصوصش را روایت می‌کند.

در قسمتی از کتاب پیام امپراطوری می‌شنویم:

هنوز سرگرم آن است که ازمیان تالارهای درونی‌ترین قصر، راهی به بیرون پیدا کند. هرگز موفق نخواهد شد که به بیرون برود. اگر هم موفق شود هیچ چیز به دست نیاورده است. همچنان مجبور است که برای فرود از پله‌ها بجنگد. و اگر هم بتواند این کار را انجام دهد، چیزی به دست نیاورده است چون تازه ناچار خواهد بود که از حیاط بیرونی قصر بگذرد. بعد از گذشتن از این حیاط‌ها نوبت قصر دوم خواهد رسید که این قصر را دربر گرفته است و بعد دوباره... از حیاط و پله‌ها و بعد دوباره، یک قصر. و این به درازای هزاران سال به طول خواهد انجامید. اگر هم بلاخره از آخرین دروازه بگذرد (کاری که هرگز-هرگز اتفاق نمی‌افتد)، هنوز پایتخت سلطنتی مرکز دنیا را پیش رو دارد، مدفون زیر انبوه آوارش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیام امپراطوری
نویسنده
مترجمزهرا میرخائف
ناشر چاپی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات2
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیام امپراطوری

Kiyavash_
۱۴۰۲/۹/۲۰
از نظر من کافکا یکی از نویسندگان بزرگ هست و همین باعث شد که ترغیب به خواندن این کتاب بشم، اما متاسفانه کتاب بد ترجمه شده بود و غلط‌های دستوری و املایی متعددی داشت و حتی خیلی خیلی خلاصه بود. البته دو صفحه بودنش امتیاز منفی به حساب نمیاد. از دیدگاه من پیام‌های داستان اینه:
۱) بعضی افراد با اون که
حالی می‌دونن یه کاری غیر ممکنه، تمام تلاششون رو می‌کنن تا محدودیت‌ها رو کنار بزنن و به امید رهایی و دیدن دنیای پشت دیوار‌های بلند، سعی خودشون رو تا حد اعلا می‌کنن. ۲) دو نفر که فرسنگ‌ها با هم فاصله دارن ولی باز هم انتظار دیدار یا شنیدن پیغامی از هم رو دارن و می‌دونن که از محالات هست، باز چشم انتظار هستن.
به خاطر اینکه پیام داستان رو دوست داشتم این امتیاز رو دادم و گرنه ترجمه تقریبا سراسر از اشکال بود.
Mahshad
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بسم رب الشهدا و صدیقین
در قالب یک داستان کوتاه
با شخصیت‌هایی کم
میتوانید چند لحظه‌ای را در دنیای افکار پیام رسان پادشاه سفر کنید، به اضطراب‌ها و امیدواری هایش فکر کنید و حتی مهم نباشد که چه هدفی دارد نوشتن این داستان کوتاه...
اما اگر کسی به عنوان نوبسنده‌ای میخواهد اموزش ببیند چطور احساسات در
وجود یک شخصیت را به تصویر بکشد، پیشنهاد خوبیست.
برای اوقات فراغت، استفاده از زمان کوتاه برای خواندن یک کتاب، برای تمرین نویسندگی پیشنهاد میشود.
آرش ابراهیمی
۱۴۰۱/۷/۱۵
اصلا خوشم نیومد، مسخ رو خونده بودم و خیلی خوب بود. اما این متن کوتاه اصلا واسم جالب نبود. گاهی اوقات ما خودمون یک موضوع رو بخاطر سایر دستاورد‌های نویسنده اونقدر پیچیده میکنیم که فکر میکنیم طرف هرچی نوشته شاهکاره… اگر به عمیق بودن و مفاهیم و سنگینی ادبی باشه در همین زندگی روزمره ما هزاران مثال وجود داره که از این متن ادبی پرمفهوم تر و زیباتر هستن منتهی ما خیلی بی توجه از کنارشون‌ رد میشیم.
Fateme
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
غلط‌های املایی زیادی رو توی متن میشه دید. بهتر بود بیشتر به شیوه نگارش اهمیت داده بشه. از اونجایی که کافکا به قصد کتاب کردن ننوشته ازش ایراد نمیشه گرفت. نمادها خوب انتخاب شده بود و مفهومی که میخواست برسونه رو با اندکی تامل میشه درک کرد. تنها مسئله‌ای که مبهم میمونه اینه که آقای کافکا اون انتظار و تلاشی که مدنظر داشته رو مثبت تلقی میکرده یا منفی. با تشکر از کتابراه و گروه گردآورنده
Dianera
۱۴۰۳/۱/۸
داستان خیلی کوتاه ولی مفهومی بود اشاره به این داشت که بعضی موقع ها انسان ها هر چه تلاش کنند و هر کاری از دستشان بربیاید و انجام بدهند اما به چیزی که ممکن نیست نمی رسندو این که دو نفر که منتظر همند و می دانند که ممکن نیست به هم برسند یا خبری از او داشته باشند اما همچنان منتظر و چشم به راه او هستند.
F.Namazi
۱۴۰۲/۵/۳
داستان‌های کافکا عمدتاً درباره‌ی آن چیزی نیست که در طرح ظاهری داستان ارائه می‌شود. هنگام قرائت بسیاری از داستان‌های او خواننده کاملاً مطمئن است که در آن سوی خوانده‌هایش، با تمام جزئیات آنها، چیز دیگری هست.
سادگی حیرت‌انگیز آثار کافکا، خواننده را به تفسیر آن مجاب می‌کند.
paymanhocynpure hocynpure
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
عرض ادب...
یه جورایی تمثیل خدا و رسول مخصوص است...
خداوند از هفت آسمان پیامش را به رسول میدهد قصر اول اسمان اول... اگر بتواند رد شود قصرها یا آسمانهای بعدی بهذهمیندترتیب تا عالم زمینی و داستان سلطنت انسانی که هیچ گاه نمیتوان این رمز را برملا نمود... پیک و امپراطور
نرگس شکری
۱۳۹۸/۱/۲۷
به عنوان کتاب برایم عجیب بود و به نظرم برای من یک صفحه بود و تلاشم برای دیدن صفحات دو وسه، بس نتیجه ماند. قلمش را پسندیدم اما رو هوا بلاتکلیف ماند. بلاجبار هم باید امتیاز بدهم. یک ستاره فقط برای ثبت دیدگاهم دادم، امتیاز نیست.
علی حیدرپور
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتاب پیام امپراطور داستان خواصی دارد که پر است از درس‌های زندگی
گاهی وقت‌ها سخت می‌شود که منظور نویسنده را فهمید ولی با کمی تامل می‌توان از خواند این کتاب لذت برد
در آخر از نویسنده و مترجم گرامی سپاسگذارم
نیکا شهبازی
۱۴۰۱/۱۲/۴
سلام
داستان خیلی خیلی کوتاه است. مثل این است که چند تا جمله‌ی بدرد نخور را سر هم کردند و اسمش را داستان برای کودکان گذاشتند. می‌توانست جذاب تر و طولانی تر و زیبا تر باشد ولی حیف. ☹
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۳
کتاب خوبی بود و مناسب برای رده سنی نوجوانان و کودکان متن ساده روانی دارد و همچین از حجم کمی نیز برخوردارند دار است و به همین دلیل نمی‌تواند به عنوان رمان تلقی شود
.
۱۴۰۰/۱۱/۷
کوتاه. مختصر. زیبا
احتمالا یه متن دو سه صفحه‌ای رو نشه کتاب به حساب آورد... پایان یا مفهومش هم تا حد زیادی مبهم بود و نیاز به تفکر زیادی داشت... اما در مجموع متن ادبی زیبایی بود (:
Fahimeh Hoseini
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
انگاریک تکه ازکتاب قصرخودکافکاست که جامونده بوداینجااورده ولی فکرکنم نشه اسم 3صفحه راکتاب گذاشت شایدقطعه ادبی یاداستانی بگیم بهترباشه
پروین علوی
۱۴۰۲/۱/۲۵
خیلی زیبا، توانایی نویسنده که در عین اختصار مفهوم هستی را از نظر خود بیان کرده، تکرار بیهوده بدون رسیدن به هدف، مشابه زندگی هر یک از ما، و چه ترجمه خوبی بود.
Moon
۱۴۰۲/۱/۸
خیلی ناشیانه و چرت
هیچ مفهوم خاصی نداشت
واقعا چطور تونستید اسم کتاب بذارید روش
یا خیلی ناقصه یا از یه کتاب دیگه چنتا جملش آورده شده که هیچ هدفی نمیرسونه!!
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب پیام امپراطوری

برای دریافت کتاب پیام امپراطوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.