معرفی و دانلود کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)

عکس جلد کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)
قیمت:
84500 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)

آلیسا اونگارو در کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) با 60 تمرین اصولی و علمی که مناسب برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها است، به شما کمک می‌کند تا به ورزش پیلاتس مسلط شده و آن را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید.

پیلاتس چیست؟

اساس پیلاتس بر روی بدن در حال حرکت انسان است و نوعی روش تمرینی یا به بیان بهتر یک سیستم تمرینی جسمانی است. پیلاتس از جهاتی هنری و مشابه باله است که برای رسیدن به سطحی مطلوب در آن، انجام تمرین‌های منظم ضروری است. پیلاتس را می‌توان یکی از علوم طبیعی نام برد. اگر کنترل آن دقیق باشد، یک شیوه تمرکزیافته‌ است که می‌تواند تا پایان عمر خود را در بدن حفظ کند.

درباره‌ی کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد):

شما روزانه به دلایل گوناگونی به بدنتان فشار می‌آورید. برای مثال زمانی که سبد خرید را حمل می‌کنید و یا به تمرین رشته‌ای ورزشی چون گلف یا تنیس می‌پردازید و یا این که کم و بیش ساعت‌ها پشت میز کار قرار دارید. در مجموع فعالیت‌های روزانه شما به گونه‌ای هستند که گروه خاصی از عضلات را بیشتر و گروهی از عضلات را کمتر به کار می‌گیرند. اینجاست که تمرینات پیلاتس تعادل را برقرار می‌کند. زیرا به طور آگاهانه در جهت حفظ و نگهداری متقارن بدن کمک کرده و از فشارهای یک‌جانبه و یکنواخت جلوگیری و بدن را در حال تعادل حفظ می‌کند.

از روش تمرینی پیلاتس چه چیزی را می‌توانید انتظار داشته باشید؟

در آغاز آلیسا اونگارو (Alycea Ungaro) در کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) (Pilates :Die Trainingsmethode für mehr Balance und Beweglichkeit) شما را با تمریناتی آشنا می‌کند که از نوک سر تا نوک پا را مورد توجه قرار می‌دهند. بدون این که آسیب یا دردی برای شما به دنبال داشته باشد. با یک روش نرم (سبک، ملایم) عضلات شما را قدرتمند و در مجموع بدن شما انعطاف‌پذیرتر و طریقه نگهداری بدن تصحیح و ظاهر شما بسوی زیبایی سوق داده می‌شود. با هر دقیقه تمرین به اثربخشی دائمی این روش بر روی بدن کمک می‌نمایید. توجه کامل به اصول پایه روش پیلاتس تنها کاری است که شما باید انجام دهید.

کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمرینات این کتاب که همراه با تصاویر است، چه برای کسانی که می‌خواهند از ابتدا این ورزش را شروع کنند و چه برای افرادی که مدت‌هاست به پیلاتس مشغول هستند، مفید و فوق‌العاده اثربخش است.

در بخشی از کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) می‌خوانیم:

ژوزف پیلاتس خودش آسم داشت و بهمین جهت توجه و دقت زیادی را روی تنفس صحیح دارد. او توجه دارد که در هر دمی آنچنان عمیق هوا به درون شش برود که کلیه کیسه‌های هوایی ریه‌ها پر شده و چنان بازدم عمیق باشد که ریه‌ها کاملا خالی شوند. در چنین وضعیتی گازهای غیر مقید کاملا از جریان خون خارج می‌شوند که باعث رهایی بدن از گازهای سمی است. در شیوه آموزش امروزه تغییراتی در روش تنفسی پیلاتس داده شده که به عنوان تنفس جانبی یا تنفس جانبی قفسه سینه‌ای نامیده شده.

خیلی از خانم‌ها تمایل دارند که سطحی تنفس نمایند. در این حالت شانه‌ها را بالا می‌کشند، پشت را گرد می‌کنند و فقط قسمت‌های بالای شش‌ها را با هوا پر می‌نمایند. مردها در مقابل کمی عمیق تر هوا را به ریه‌ها می‌فرستند، آن‌ها شکم را باد کرده طوری که در هر تنفس شکم به جلو باد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تمرینات مخصوص مبتدیان (بنیادی)
تمرینات مخصوص مبتدیان
تمرینات چسبیده به دیوار
تمرینات نیمه پیشرفته
تمرینات مخصوص پیشرفته‌ها
حلقه جادویی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)
نویسنده
مترجمآمنه رضوی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-600-5751-64-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
84500 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)

ز ت
۱۴۰۰/۷/۶
من چون فرد مبتدی بودم و از این رشته آگاهی نداشتم متوجه کتاب نشدم. افرادی که این رشته رو میخوان یاد بگیرن و مربی بشن و یا مربی هستن بهشون پیشنهاد میکنم که بخوانند
ماریا نقوی
۱۴۰۰/۱/۱
بسیار کتاب مفیدیه... با توضیحات و تصاویر کتاب ب راحتی همه‌ی حرکتها قابل فهمه... با تشکر
Peiman Hassanpoor
۱۴۰۱/۶/۲۹
کتابی بسیار خوب برای آشنایی با حرکات ورزش پیلاتس
محبوبه رنجبر
۱۴۰۳/۱/۴
راهنمای خوبی برای مربیان این رشته هست
Mona
۱۴۰۲/۹/۳
من خوندم ولی کامل نه اوکی بود
پریسا جماعتی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی خوبه به درد کار من خورد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد)

برای دریافت کتاب پیلاتس (روشی تمرینی جهت تعادل بیشتر و انعطاف پذیری می‌باشد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.