معرفی و دانلود کتاب چرا بابا ریش داره؟

عکس جلد کتاب چرا بابا ریش داره؟
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا بابا ریش داره؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا بابا ریش داره؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا بابا ریش داره؟

کتاب چرا بابا ریش داره؟ نوشته‌ی چیان یی لین، ماجرای شیرین پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که از اینکه صورت پدرش ریش دارد تعجب کرده و برایش سوال پیش می‌آید که چرا بعضی از بزرگترها ریش دارند. این داستان دلنشین به کودکان علت وجود ریش و سبیل در صورت مردان را توضیح می‌دهد.

موضوع کتاب چرا بابا ریش داره؟ (?Why daddies bear) چیست؟

پیتر پسر بچه‌ای است که در روز تولدش بعد از دریافت هدیه از طرف پدرش، صورت او را می‌بوسد. پدر پیتر ریش دارد و به همین دلیل پیتر تصور می‌کند که روی صورت او تیغ است. پدر برای پیتر توضیح می‌دهد که وقتی بزرگ شود صورت او هم ریش در می‌آورد اما پیتر سوالات زیادی در سرش بود که چرا آدم‌ها ریش در می‌آورند یا چرا مادرش ریش ندارد.... چیان یی لین (Qianyi Lin) با بیانی کودکانه و ساده به سوالات و کنجکاوی‌های کودکان در مورد ریش و سبیل صورت مردان پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های رنگین کمان:

این مجموعه با داستان‌های شیرین و تصویرگری‌های زیبا، نکات آموزشی جالبی را با بیانی ساده به کودکان آموزش می‌دهد و لحظات لذت‌بخشی را برایشان رقم می‌زند. داستان‌های دلنشین مجموعه قصه‌های رنگین کمان برای کودکان سرگرم کننده است و به کتاب‌هایی دوست داشتنی برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

کتاب چرا بابا ریش داره؟ مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست داشتنی به همراه تصویرگری‌های زیبا برای خردسالان و کودکان دبستانی سرگرم کننده و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب چرا بابا ریش داره؟ می‌خوانیم:

پدر خندید. پیتر گفت: «مامان هم بزرگ شده، چرا ریش ندارد.» مامان که در آشپزخانه غذا می‌پخت گفت: «فقط مردها و پسرها ریش در می‌آورند. خانم‌ها ریش در نمی‌آورند. چون ماده‌ای که پدرت گفت در بدن خانم‌ها کم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا بابا ریش داره؟
نویسنده
مترجمآرزو رمضانی
ناشر چاپیانتشارات افق دور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-6903-49-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا بابا ریش داره؟

رسول حق منش
۱۴۰۲/۵/۲۷
دلیل ریش رو میگه هورمون تستوسترون . بعد میگه این هورمون تو بدن مامان کمه کاشکی بچه گانه توضیح می داد نه اینکه هورمونی کنیم بحث رو
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چرا بابا ریش داره؟

برای دریافت کتاب چرا بابا ریش داره؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.