معرفی و دانلود کتاب چرخش

عکس جلد کتاب چرخش
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرخش

فاطمه ملکی در کتاب چرخش، داستانی کوتاه و تخیلی از زندگی زنی توانمند به نام لیلا را به تصویر می‌کشد که برنده جایزه صلح نوبل در سال 2045 شده است.

درباره کتاب چرخش:

در این داستان با زندگی زنی آشنا می‌شوید که به همراه یکی از دوستان نزدیکش به نام ژاله در یک خانه زندگی می‌کنند. او در طول زندگی‌اش فعالیت‌های خیرخواهانه بسیاری انجام داده است. اما با کشف راز بزرگ دوستش ژاله زندگی‌اش دگرگون می‌شود.

کتاب چرخش مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه و تخیلی علاقه‌مند هستید، این کتاب جذاب و خواندنی برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب چرخش می‌خوانیم:

صدای موسیقی مورد علاقه‌ام را زیاد کردم. آهنگ‌های بی‌کلام فضا و بعد بهتری را برای من به وجود می‌آورد. این چند سال آخر صدا‌ها و ترانه‌ها برایم تمام شده بود؛ و تنها نت‌ها و سازها با من سخن می‌گفتند. با زدن دکمه پخش دلهره‌ای عجیب به وجودم چنگ زد. گویی برای رفتن به مسلخ گاه در حال آماده شدن بودم.

موزیک (مرگ ترس جاده است) تپش قلبم را بالا برد. نگاهی به ساعت دیواری کردم هنوز سه ساعت به شروع مراسم زمان مانده بود و من در این اندک زمان باقی مانده همه وجودم را چنگ زدم تا بتوانم باری دیگر درون آینه تمام قدی اتاق کارم بایستم و به خود نگاه کنم. اتاقی که پر شده از انواع و اقسام کتاب‌ها در درون کتابخانه‌ای بزرگ و میز تحریری کشیده و طولانی که رویش مملو از کاغذ‌های رنگارنگ بود. اتاق نیمه تاریک را با آباژورهای زرد رنگ که در چهار گوشه اتاق چنبره زده بودند روشن کردم. نور سنگینی گوشه و کنار چهار دیواری به رقص در آمد. یک نور پردازی کاملاً سینمایی و حرفه‌ای باری دیگر نگاهی دقیق به اتاق انداختم. همه چیز تمیز و مرتب بر سر جای خودش قرار داشت. شومینه روشن و گرم می‌سوخت. لباس‌ها تا شده و آویزان روی مبل‌های چرمی که بیشتر جنبه تزییناتی داشتند پهن شده بودند. قاب عکس‌هایی که با گروه‌ها و محققان زیادی گرفته بودم روی میز و دیوار جا خوش کرده بودند که در هر کدام از آن‌ها صورت من تنها یک لبخند را نشان می‌داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرخش
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-622-7529-07-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرخش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چرخش

برای دریافت کتاب چرخش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.