معرفی و دانلود کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس

عکس جلد کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس

تا به حال شده دلتان بخواهد نگاهی به اسکناس‌های قدیمی بیندازید؟ کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس را سعیده مظلومی گردآوری و ترجمه نموده است تا شما را با متن‌های زیبا و جملات انگیزشی پشت اسکناس‌های قدیمی آشنا کند.

درباره‌ی کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس:

خیلی از ما کلکسیونی از اسکناس‌ها و سکه‌های قدیمی و عتیقه داریم که آن‌ها را در گنجینه‌ای باارزش نگهداری می‌کنیم. کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس (Some Short Points For Bank Note) بسیاری از پول‌های قدیمی از دوران باستان تا به امروز را دربردارد. سعیده مظلومی در این کتاب اسکناس‌های قرون مختلف را جمع‌آوری کرده و نوشته‌های انگلیسی روی آن‌ها را به فارسی ترجمه کرده است.

شاید تا به حال دقت نکرده باشید ولی روی اسکناس‌ها جملات زیبایی نوشته‌شده که خیلی از آن‌ها تأمل‌برانگیز هستند؛ جملاتی که به ما یادآوری می‌کنند پول همه‌چیز نیست و چیزهای مهم‌تری هم در جهان وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

روی اسکناس‌ها به زبان انگلیسی جملاتی از اندیشمندان، فیلسوفان، بزرگان و ادیبان کشورهای مختلف نوشته شده که موضوعاتشان در مورد ارزش پول، کسب‌وکار و هنر پول درآوردن است؛ جملاتی از امام علی (ع)، پیامبر اکرم (ص)، جیم ران، اندی وارهول، ویل اسمیت، جورج هوراس لوریمر، آرتور شوپنهاور، سقراط، ساموئل جانسون، بنجامین فرانکلین، جبران خلیل جبران و ... .

کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به خواندن جملات قصار و آموزنده علاقه دارند.

در بخشی از کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس می‌خوانیم:

حافظه طلبکارها بهتر از بدهکارهاست. (بنجامین فرانکلین)

(Benjamin Franklin) .Creditors have better memories than debtors

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس
نویسنده
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-8617-64-1
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس

برای دریافت کتاب چندین نوشته کوتاه برای اسکناس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.