معرفی و دانلود کتاب مدیریت در هنگام تنش

عکس جلد کتاب مدیریت در هنگام تنش
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت در هنگام تنش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت در هنگام تنش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت در هنگام تنش

افراد ذاتاً مدیرانی با عملکرد بالا به دنیا نمی‌آیند. آن‌ها می‌آموزند که خصوصیات مدیران برجسته را در خود پرورش دهند. این خصوصیات را در کتاب مدیریت در هنگام تنش نوشته‌ی دنی کاکس و جان هاور کشف کنید و از همین حالا شروع کنید که انرژی‌های منفی را به تاثیرات مثبت تبدیل کنید و احساس رضایتمندی را در تشکیلاتتان گسترش دهید.

درباره‌ی کتاب مدیریت در هنگام تنش:

مدیران کارآمد هنگامی که تنش در بالاترین حد خود است نیز بهترین نحو عمل می‌کنند. کتاب مدیریت در هنگام تنش (Leadership When the Heat Is On) مباحثی تجربی در اختیار شما می‌گذارد که می‌توان با توجه به نتایج آن تمامی تنش‌ها را مدیریت کرد. به خصوص در دوران ادغام کردن شرکت‌ها، دوران تبلیغات، و دیگر ناآرامی‌های تشکیلاتی.

دنی کاکس و جان هاور در این راهنمای تجربی با رهنمون‌های زیر مبنی بر چگونگی:

- حرکت ورای محدودیت‌ها
- ایجاد خصوصیات مدیران برجسته
- توسعه‌ی ویژگی‌های تشکیلاتی کارآمد
- ساخت گروهی با عملکرد بالا
- پیدا کردن مدیری لایق
- تعیین اهداف
- حمایت از خلاقیت
- هدایت از طریق تغییر

به شما نشان خواهند داد که چگونه کارمندان را تحت تاثیر قرار بدهید و آن‌ها را به سوی عملکردی موفق ترغیب کنید.

کتاب مدیریت در هنگام تنش شامل توصیه‌ها و قوانینی عملی است که به شما کمک می‌کند تا در فشارها و مشکلات شغلی خونسردی خود را حفظ کنید و عملکردی باورنکردنی در تیمتان داشته باشید. شما با راهکارهای این اثر می‌توانید مشکلات را به فرصت‌هایی برای ارتقای شغلی تبدیل کنید و بر موانعی غلبه کنید که مانع دستیابی شما و تیمتان به اهداف مورد نظرتان هستند.

نویسندگان کتاب حاضر شما را راهنمایی می‌کنند تا علل ضعف روحیه خود را بشناسید و برای مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی استراتژیک داشته باشید، ارتباطات سازمانی خود را توسعه دهید و با شناخت ایده‌های جدید و کنار گذاشتن اصول کهنه، الهام‌بخش شغل و تیمتان باشید.

کتاب مدیریت در هنگام تنش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به مدیران سازمان‌ها و علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و رهبری پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب مدیریت در هنگام تنش بیشتر آشنا شویم:

دنی کاکس (Danny Cox)، امروزه یکی از پرطرفدارترین سخنرانان و فرهیختگان است. کاکس، علاوه بر مدیر فروش، خلبان آزمایشی سابق جنگنده‌های فوق صوتی، نویسنده‌ی کتاب «محدودیتی وجود ندارد»، یکی از اعضای مجمع سخنگوی ملی هال آوفیم (Hall of Fame) نیز می‌باشد.

جان‌ هاور (John Hoover) مدیر اجرایی سابق والت دیزنی و مک گراو هیل است. او در زمینه توسعه و رفتار سازمان، متخصص در رهبری، ارتباطات، تحول و تغییر پایدار در برنامه‌های آموزش گروهی برای طیف وسیعی از مشتریان نظارت دارد.

جملات برگزیده کتاب مدیریت در هنگام تنش:

- غلبه بر ناسازگاری موجب افزایش قدرت است.
- پذیرای تغییر باشید. تغییر فردا را می‌پذیرد اما تکرار گذشته را نه.
- به عضو گروه کمک کنید که رشد کند، و در عوض آن‌ها شما را مورد احترام قرار می‌دهند.
- برای به دست آوردن کارهای بزرگ، بیشتر از حدی که افراد معمولی لازم می‌دانند، بدانید.

در بخشی از کتاب مدیریت در هنگام تنش می‌خوانیم:

در حال حاضر، من دارم دستم را به سوی چهار تا شش سال آینده دراز می‌کنم و چیزهایی را برای ارائه به شما برمی‌دارم. این دفترچه‌ی راهنمایی مربوط به آینده است. این فهرست تبادل داشته‌ها یا دفتر راهنمای دان و برد استریت است. برای بسیاری، این جدول تشکیلات شرکت است. آیا اسم شما در آن نوشته شده؟ در چه مقامی (سمَتی)؟ آیا از چیزی که می‌بینید متعجب هستید؟ اگر شما به عنوان یک مدیر از حس ضرورت درباره‌ی ترقی و کارایی برخوردارید، شما و تشکیلاتتان می‌بایست در موقعیت برجسته‌ای قرار داشته باشید. اگر اینگونه نباشد، شانس خواهید داشت که هیچ ردپایی از شما باقی نخواهد ماند. نگرشتان که با حس فوریتتان شکل گرفته، اساساً باعث به وجود آمدن نتایجی می‌شود که شما انتظار دارید.

آیا فضای کافی برای ترقی دارید؟ اعضای گروهتان در خانه‌هایشان به همسر و فرزندانشان درباره‌ی شما چه می‌گویند؟ شما موضوع صحبت نیستید شما موضوع صحبتید. وقتی کسی می‌خواهد برای شما کار کند، اساساً می‌گوید: «من به شما و تشکیلاتتان اعتماد می‌کنم که هوای من و خانواده‌ام را داشته باشید.» و این مسئولیت سنگینی است. اگر آن شخص یک یا دو سال زندگی‌اش را به هدر دهد، این زمان را هرگز نمی‌توان جبران کرد. زندگی کارکنان شما می‌بایست بهتر باشد به خاطر اینکه آن‌ها برای کار کردن برای شما از عقل و شعور برخوردار بوده‌اند. به عنوان یک مدیر کارآمدی شما بر زندگی افراد تاثیر می‌گذارد. علاقه‌ای شدید به درست انجام دادن کار، که با شروع کردن از خودمان و نفوذ در هر فرد و رابطه‌ی حرفه‌ای که ما داریم امکان می‌یابد، نشانگر عالی بودن تعهدمان است. نارضایتی سالم از وضع کارها می‌بایست راحت نشستن و به آسانی موفق شدن را تا حدودی دشوار سازد. هنگامی که والت دیزنی به افرادش گفت که به موفقیت‌های به دست آمده اکتفا نکنند، به این دلیل بود که او مدیری بود که عواقب آسوده خاطری را می‌دانست.

فهرست مطالب کتاب

مدیریت در هنگام تنش
استفاده از مشکلات برای بهبود کارتان
از بین بردن محدودیت‌هایتان
به دنبال آنچه که کارگر است باشید
ایجاد خصوصیات مدیران برجسته در خود
به کار بردن مدیریت انسانی
توسعه‌ی مشخصات تشکیلاتی کارآمد
اقدام در جهت ترقی کردن به عنوان یک مدیر
بازگرداندن مهره‌ها به جای خودشان
ساخت گروهی با عملکرد بالا
ترغیب تدریجی افراد به سطوح بالاتر
ادامه دادن به ترقی به عنوان یک مدیر
پیدا کردن مدیری لایق
تعیین اهداف در هنگام تنش
به وجود آوردن واقعیتی جدید
از میان برداشتن موانع بر سر راه تحقق هدف
برنامه‌ریزی زمان به نحوی کارآمد
داشتن ارتباطی فزاینده
شناختن نشانه‌های روحیه‌ی پایین و راه چگونگی افزایش روحیه
اهمیت دادن به اوقات فراغت خود
پرورش خلاقیت
به وجود آوردن محیط ایجادکننده‌ی خلاقیت
در نظر گرفتن مشکلات به عنوان فرصت‌ها
هدایت از طریق تغییر
سرشار از برتری بودن
آموزش حرفه‌ای مک گراویل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت در هنگام تنش
نویسنده،
مترجمشهروز فرهنگ
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-5656-57-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت در هنگام تنش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت در هنگام تنش

برای دریافت کتاب مدیریت در هنگام تنش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.