معرفی و دانلود کتاب قوانین نانوشته تجارت

عکس جلد کتاب قوانین نانوشته تجارت
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوانین نانوشته تجارت

اگر می‌خواهید شغلی ایده‌آل و کسب‌وکاری موفق داشته باشید، کتاب قوانین نانوشته تجارت نوشته‌ی دابلیو. جی. کینگ را بخوانید. این اثر پرفروش، راهکارهایی کارآمد به شما پیشنهاد می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید و در حرفه‌ی تجاری‌تان پیشرفت کنید. گفتنی‌ست تاکنون بیش از صد هزار نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب قوانین نانوشته تجارت

هر چند وقت یک‌بار کتابی با پیامی ماندگار منتشر می‌شود که در جهان شهرت می‌یابد و نسل‌به‌نسل از راهکارهای آن استفاده می‌کنند. کتاب قوانین نانوشته تجارت (The unwritten laws of business) اثر دابلیو. جی. کینگ (W. J. King) یکی از همین کتاب‌هاست. اثری موفق که سال‌هاست در کشورهای مختلف فروش بالایی دارد و راهکارهای آن توسط هزاران نفر در جهان استفاده می‌شود.

اگر علاقه‌مندید تا در حرفه‌ی خود پیشرفت کنید تنها تقویت مهارت‌های شغلیتان کافی نیست، بلکه باید به مباحث مربوط به امور اجرایی و مدیریتی نیز مسلط شوید. خوشبختانه کتاب‌های بسیاری در این حوزه توسط نویسندگان مختلف نوشته شده است و کتاب پیش‌ رو نیز یکی از موفق‌ترین‌هاست.

کتاب قوانین نانوشته تجارت اثری کاربردی‌ست که حقایق و اصول دنیای مدیریت و تجارت را پیش روی شما قرار می‌دهد و مطالبی مؤثر را در مورد ارتباط با دیگران در محیط کاری، گزارش دادن به مدیر خود، سازماندهی پروژه‌ها، اجرای جلسات، پیشرفت شغلی و... ارائه می‌دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که این باور رایج که «اگر کسی تلاش کند، هر کاری را می‌تواند انجام دهد» تا چه اندازه اشتباه‌ و فرمولی ناکارآمد است که در نهایت، به شکست ختم می‌شود.

دابلیو. جی. کینگ کتاب قوانین نانوشته تجارت را در سه بخش تنظیم کرده است. او در بخش اول در مورد مهارت‌های تازه‌‌واردان صحبت می‌کند در بخش بعدی به مبحث مهارت‌های مدیران می‌پردازد و در بخش سوم نیز مطالب مهارت‌های حرفه‌ای و شخصیتی را مطرح می‌کند.

این کتاب توسط الهام‌السادات مکی ترجمه شده و به‌ همت انتشارات کلید آموزش در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب قوانین نانوشته تجارت مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در حرفه‌ی خود پیشرفت کنید، مطالعه‌ی کتاب حاضر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قوانین نانوشته تجارت می‌خوانیم

نگرانی بیش از حد برای اطمینان از داشتن امنیت در کار، بیشتر باعث به‌وجود آمدن ناامنی و خطرات ناشی از آن خواهد شد. در یک جهان رقابتی باید فرصت‌ها را با شجاعت و شهامت دریافت؛ در غیر این صورت این دیگران خواهند بود که از فرصت به‌وجود آمده استفاده می‌کنند و باعث می‌شوند شما بی‌وقفه تلاش کنید تا به آن‌ها برسید. بنابراین به عنوان یک مدیر به نفع شما خواهد بود که پیشرفت‌های کاری را جدی گرفته و برای آن نقطه‌ی اوجی قائل شوید و سپس همه تلاش خود را معطوف آن کرده تا به آن دست یابید. با انتخاب یک مسیر شایسته و قابل قبول هر سازمانی می‌تواند راه خود را در میان فشارهای ناشی از شرایط اضطراری و سخت پیدا کند. اگر شما برای خود این شرایط اضطراری را به‌وجود نیاورید، رقبای شما در زمان نامناسب‌تری این کار را خواهند کرد.

به منظور کاهش ریسک در برنامه‌های جسورانه (چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ زمانی) سیاست درستی است اگر به منظور کم کردن احتمال شکست، جایگزین‌هایی را برای برنامه‌ی خود داشته باشید تا هرگاه لازم شد به آن‌ها رجوع کنید. بدین ترتیب اگر بتوانید ضررهای احتمالی را محدود کنید می‌توانید به دنبال قمارهای بزرگتری باشید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مهارت‌های تازه‌ واردان
درباره‌ی کار
درباره‌ی سرپرست
درباره‌ی همکاران و ارباب رجوع
بخش دوم: مهارت‌های مدیران
رفتارها و تکنیک‌های فردی
مدیریت طرح
ساختارهای سازمانی
همه‌ی آنچه مدیران به کارمندان خود مدیون‌اند
بخش سوم: مهارت‌های حرفه‌ای و شخصیتی
قوانین فردی و شخصیتی
درباره‌ی رفتار اداری
درباره‌ی پیشرفت شغلی و فردی
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوانین نانوشته تجارت
نویسنده
مترجمالهام السادات مکی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-5656-14-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوانین نانوشته تجارت

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
از مترجم ممنونم که در زمینه تجاری کتابی ترجمه کردند. خیلی کم پیدا میشه کتب مرتبط با امور تجاری و بیزنس
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قوانین نانوشته تجارت

برای دریافت کتاب قوانین نانوشته تجارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.