معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ای برای دو نفر

عکس جلد کتاب هدیه‌ای برای دو نفر
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای دو نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای دو نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه‌ای برای دو نفر

کتاب هدیه‌ای برای دو نفر، مخصوص نوجوانانی‌ست که در راستای ایجاد یک تغییر اساسی، به شنیدن روایت‌های الهام‌بخش و انگیزشی نیاز دارند. این اثر پرفروش مجله نیویورک تایمز کار مشترکی از جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن است. در این کتاب دوزبانه داستان‌هایی به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارد که درس‌های مهمی از زندگی را به شما یادآور می‌سازد و با بیانی ساده و خواندنی، دیدگاه شما را متحول خواهند کرد.

درباره کتاب هدیه‌ای برای دو نفر:

گاهی یک تلنگر کوچک برای ایجاد تحول در راه و رسم زندگی، سرنوشت ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کتاب هدیه‌ای برای دو نفر با کمک روایت‌های کوتاه، نکات پندآموز و ظریفی را به نوجوانان گوشزد می‌کند و با بیان ارزش لحظات عمر، شناسایی موقعیت‌ها و فرصت‌های موفقیت در نگرش و تغییر مسیر زندگی یک نوجوان اثرگذار خواهد بود.

روایت‌های کتاب هدیه‌ای برای دو نفر از اتفاقات روزمره‌ای می‌گوید که شاید به سادگی از کنار آن‌ها عبور کرده باشیم اما با کمی تامل و دقت در آن‌ها به قدرت اثرگذاریشان در سبک زندگی و رفتارهایمان پی خواهیم برد. جک کنفیلد به همراه مارک ویکتور هانسن همان دریچه‌ای را رو به خوانندگان جوان می‌گشایند که افراد موفق جهان از آن به زندگی نگاه می‌کنند.

وجه تمایز کتاب هدیه‌ای برای دو نفر (Chicken Soup for the Teenage Soul) با سایر آثار مشابه، داشتن متن داستان به زبان انگلیسی است که در کنار ترجمه فارسی آن در همان صفحه وجود دارد. این شیوه انتشار کتاب، به تقویت زبان و مهارت ترجمه متون ساده انگلیسی کمک شایانی می‌کند.

شما با خواندن این کتاب دوزبانه، نکات مهم و حکیمانه‌ای که معروف‌ترین نویسندگان حوزه موفقیت و خودسازی، آن را با شما در میان می‌گذارند می‌آموزید و دوران پرتلاطم نوجوانی را با دیدی باز و افقی گشوده پشت سر می‌گذارید. علاوه بر این با استفاده از جملات مفهومی دایره واژگان انگلیسی خود را گسترش می‌دهید و توانایی درک مطلب خود را افزایش خواهید داد.

عناوین «دلتنگی برای دوشیزه بزرگ «هدیه‌ای برای دو نفر»، «روز تولد»، «برادر بزرگ من»، «دوستت دارم پدر»، «درس‌هایی از بیسبال» و «هدایایی برای مادر» در کنار چند عنوان دیگر داستان‌های این مجموعه را تشکیل داده‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب هدیه‌ای برای دو نفر:

- عنوان پرفروش نیویورک تایمز
- برنده جایزه کتاب Evergreen Teen در سال 2000
- برنده جایزه کتاب Soaring Eagle در سال 1999

کتاب هدیه‌ای برای دو نفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

نوجوانان و بزرگسالان علاقمند به داستان‌های کوتاه انگلیسی و فارسی با مطالعه این کتاب، از چندین داستان الهام‌بخش و آموزنده بهره‌مند خواهند شد.

با نویسندگان کتاب هدیه‌ای برای دو نفر بیشتر آشنا شویم:

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) یکی از موفق‌ترین و معتبرترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و بازاریابی است ولی بیشتر شهرتش را مدیون مجموعه‌ی فوق‌العاده و پرفروش سوپ جوجه برای روح است که مجله‌ی تایم عنوان پدیده‌ی انتشاراتی دهه 90 را به آن داده است.

هانسن آثار مشترکی با جک کنفیلد دارد که از بین آن‌ها می‌توان به «برندگان هرگز نمی‌ترسند، عامل علاءالدین و قدرت تمرکز» اشاره کرد و دو کتاب هم به همراه رابرت آلن با عنوان‌های «میلیونر یک دقیقه‌ای و گشودن رمز میلیونر» نوشته است.

جک کنفیلد (Jack Canfield) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سخنران‌های انگیزشی دنیا و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است. به گفته‌ی مجله USA Today، مجموعه کتاب‌های «سوپ جو برای روح» نوشته‌ی جک کنفیلد، جزء 150 کتاب برتر جهان در 15 سال اخیر بوده است.

در بخشی از کتاب هدیه‌ای برای دو نفر می‌خوانیم:

او مطمئن بود که دیده خواهد شد. درک این موضوع برای پدر و مادرم قدری سخت بود زیرا به این معنی بود که باید یک سال را بیرون دانشگاه می‌گذراند و این آن‌ها را نگران می‌کرد. اما آن‌ها به او اعتماد داشتند و تشویقش کردند که آنچه را که لازم است انجام دهد تا به آرزویش برسد.

طولی نکشید که او برای تولید بازی بله، درست حدس زدید اکنون او شانس درخشیدن را داشت، و البته که درخشید. هیچ کاری ب هیچ کاری برای او خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ نبود. او ذره ذره‌ی وجودش را صرف کارش می‌کرد. او استادان و مدیران زیادی را ملاقات و با همه در مورد آرزو و هدفش صحبت می‌کرد. بنابراین با اعتماد به نفس کامل در پایان همان سال برای دانشگاه براون درخواست داد و این بار پذیرفته شد.

ما همه خوشحال بودیم. اما خوشحالی من از نوع دیگری بود. من درسی را آموخته بودم که هیچ‌کس نمی‌توانست آن را با کلمات به من بیاموزد. درسی که با تمام وجود آن را لمس کردم و با چشمان خودم شاهد آن بودم. اگر برای آنچه می‌خواهید سخت تلاش کنید، حتی اگر شما را رد کردند، آن را به دست می‌آورید.

این موهبتی است که من همچنان آن را در قلب خود جای داده‌ام. تنها به خاطر برادرم است که من به زندگی اعتماد دارم. اخیراً به رادآیلند پرواز کردم تا برادرم را ببینم. حالا پاتوقی داشتم در یک آپارتمان، بدون حضور پدر و مادرم، آنهم برای یک هفته.

شب پیش از بازگشت همه دور هم نشسته بودیم و راجع به مسائل زیادی از جمله، دوستی و ارتباط، فشار همسالان و مدرسه صحبت می‌کردیم. ناگهان برادرم مستقیم به چشم‌های من نگاه کرد و گفت...

فهرست مطالب کتاب

دلتنگی برای دوشیزه‌ی بزرگ
یک کارت کریسمس ساده
روز تولد
برادر بزرگ من
قهرمان
دوستت دارم پدر
خانم ویرجینیا دو ویو، کجا هستید؟
هدیه‌ای برای دو نفر
درس‌هایی از بیسبال
ابتدا مردم را دوست داشته باش
ضربه‌ی Home Run
هدایایی برای مادر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه‌ای برای دو نفر
نویسنده،
مترجمالهام السادات مکی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-8617-72-6
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه‌ای برای دو نفر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هدیه‌ای برای دو نفر

برای دریافت کتاب هدیه‌ای برای دو نفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.