معرفی و دانلود کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلند پرواز

عکس جلد کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلند پرواز
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلند پرواز

آندره د گیلوم یک راهنمای جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما یاری می‌رساند تا دیکتاتوری را که در وجودتان خانه کرده است درونتان پرورش دهید. کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ که یکی از پرفروش‌ترین آثار کشور آمریکا محسوب می‌شود، با زبانی طنز به اتفاقات سیاسی جهان می‌پردازد و اطلاعات عمومی‌تان را بالا می‌برد.

درباره‌ی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم:

تمامی انسان‌ها در اعماق وجود خود تمایل دارند که بر دنیا حکومت کنند ولی تنها تعداد اندکی از این افراد موقعیت، مهارت و استعداد رسیدن به چنین جایگاهی را دارند. نگران نباشید اگر شما نیز چنین سودایی در سر دارید، آندره د گیلوم (Andre de Guillaume) تصمیم دارد به شما در رسیدن به نقشه‌های بلندپروازانه‌تان کمک کند و راهنمایی اصولی و لذت‌بخش را در اختیارتان قرار دهد. کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ (How to rule the world) داستان‌های جذابی را روایت می‌کند و به شما راه و چاه دیکتاتور بودن را نشان می‌دهد، آن هم با ذکر مثال!

اما چرا قدرت خوب است؟

کسب قدرت، یک دنیا خوبی و خوشی برای شما به ارمغان می‌آورد. از همان لحظه‌ی تولد بزرگ‌ترین لذت ما این است که هرچه اراده کنیم، همان شود. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وقتی یک کودک برای اسباب‌بازی، غذا یا عوض‌ شدن پوشکش داد و فریاد به راه می‌اندازد، چرا پدر و مادرش مضطرب می‌شوند و برای تأمین نیازش تلاش می‌کنند؟ بچه‌ها بزرگ‌ترین و حتی موفق‌ترین دیکتاتورهای دنیا محسوب می‌شوند؛ آن‌ها همواره به چیزی که می‌خواهند می‌رسند. اکنون تصور کنید اگر بتوانید تمام عمر خود این‌گونه حکومت کنید! در چنین شرایطی همه‌ی دنیا یا حداقل بخشی از آن برای رضایت شما و تأمین نیازهای‌تان تلاش خواهند کرد و زندگی شما تبدیل به بهشتی حقیقی می‌شود. شما فرمانروای مطلق به شمار می‌آیید و نسبت به اطرافیان‌تان یک ابرانسان هستید، یک رهبر فرزانه! البته این جایگاه منافع دیگری هم با خود به همراه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی مانند، ثروت، زنان زیبا، سفرهای بین‌المللی فراوان، زندگی مرفه و... اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم:

- تلنگری طنزآمیز به سیاست های جهانی. (Razor)
- چگونه همه‌ی ثروت، جنسیت و پارانویا را که با قدرت مطلق همراه است، کنترل کنیم. (Salt Lake Tribune)

کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب جذاب به تمامی علاقه‌مندان به آثار طنز به شدت توصیه می‌شود و مطمئن باشید از مطالعه‌ی اظهارنظرهای آندره د گیلوم پشیمان نخواهید شد.

با آندره د گیلوم بیشتر آشنا شویم:

این طنزنویس مشهور در ایام جوانی تحصیلات خود را در کالج نظامی و سلطنتی سندهرست در کشور انگلیس به پایان رساند و با نگارش کتاب «چگونه بر جهان حکومت کنیم» توانست نام خود را به عنوان یک نویسنده‌ی طنز و تحلیل‌گر مطرح نماید.

جملات برگزیده‌ی کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم:

- سیاست علم نیست، هنر است. (اتو فن بیسمارک)
- قدرت سیاسی از لوله‌ی تفنگ جوانه می‌زند. (مائو تسه‌تونگ)
- کسی که آرزو دارد از او اطاعت کنند، ابتدا باید بداند چگونه دستور دهد. (نیکولو ماکیاولی)
- همچون سیزیف، تلاش برای رسیدن به قله، برای قوت قلب و احساس خوشبختی انسان کافی است. (آلبر کامو)

در بخشی از کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم می‌خوانیم:

اصلاً و ابداً تحت هیچ شرایطی دچار این توهم نشوید که به قدرت رسیدن شما مترادف امنیت شماست و جان‌تان دیگر در خطر نیست. تازه حالا وقتش است که با یک حقیقت ترسناک مواجه شوید. هرکس که دوروبر یا دور از شماست، تهدیدی برای شماست.

غذای شما ممکن است مسموم باشد. محافظ شما ممکن است آدمکش باشد و محرم اسرار شما و معتمدان شما ممکن است جاسوس باشند. آگاهی از این‌که زندگی شما و مهم‌تر از آن قدرت‌تان هرلحظه در خطر از دست رفتن است، حقیقتی آزاردهنده، اما مفید است. شما همیشه باید در حالت حمله و آماده‌باش باشید و به هیچ‌کس اعتماد نکنید؛ بخصوص امثال ریموند مرکادر. لابد می‌پرسید این بابا کی هست؟

ریموند مرکادر یک کمونیست اسپانیایی بود که از طرف استالین مأمور ترور تروتسکی شده بود (امیدوارم تروتسکی را دیگر بشناسید. نمی‌شناسید؟ همان رقیب سیاسی استالین که به مکزیک گریخت) مرکادر با هویت جعلی و به‌عنوان یک دانشجوی شیفته‌ی نوشته‌های تروتسکی به او نزدیک شد و از آن کلک قدیمی استفاده کرد:

«استاد بیاین ببینید تو این مقاله چی نوشتن!»

و وقتی استاد خم شد تا ببیند در مقاله چه نوشته‌اند، با یخ‌شکنی که در جیبش مخفی کرده بود صاف زد وسط ملاج استاد.

تروتسکی چند روز بعد به‌خاطر شدت جراحت مرد. مرکادر چند وقت در مکزیک آب‌خنک خورد و در بازگشت به شوروی از استالین مدال شجاعت و نشان قهرمان ملی گرفت.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار: چرا بر جهان حکومت کنیم؟
فصل اول: آیا شرایطش را دارید؟
فصل دوم: کارآموزی، سال‌های سرگردانی
فصل سوم: مسیرهای موفقیت
فصل چهارم: کسب قدرت
فصل پنجم: چگونه یک کشور را اداره کنیم؟
فصل ششم: ماندن در مسند قدرت
فصل هفتم: مسیرهای موفقیت
فصل هشتم: قدرت و ثروت
فصل نهم: قدرت و عشق
فصل دهم: برای آیندگان: نشانت را به‌جا بگذار
فصل یازدهم: بازنشستگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلند پرواز
نویسنده
مترجمحسین یعقوبی
ناشر چاپیانتشارات مروارید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-964-191-526-3
موضوع کتابکتاب‌های طنز، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

Amin
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب جالبیه، پر از نکات کنایه آمیز و طنز آلود در خصوص ذهن یک دیکتاتور و اینکه نشان میدهد که بدتر از اون دیکتاتور، همه اون انسان‌های ذلیلی هستند که در واقع تن به خواسته‌های یک نفر (دیکتاتور) میدهند برای رسیدن دیکتاتور به امیال و آرزوهای شخصیش در ازای پاداشی ناچیز، درواقع تلنگری هست به همه انسان‌ها برای ذلیل نبودن و زیربار حرف زور نرفتن.
SIYAM
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
برعکس بعضی از دوستان که گارد مخالف می‌گیرند نسبت به کتاب باید بگم نه تنها دیکتاتور‌ها بلکه خیلی از غول‌های اقتصادی و آدم‌های مشهور همین کار‌ها رو کردن
درسته که شاید ما دوست نداشته باشیم همچین آدم‌هایی باشیم اما خیلی‌ها این کار‌ها رو کردن چه خوب چه بد
حداقل ما ایرانی‌ها خیلی از موضوعات رو داریم از نزدیک لمس می‌کنیم
hossein binkhani
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ترجمه روان و عامیانه و اینکه داستان شما رو به دنبال خودش میکشیه. روکردن واقعیات پشت صحنه و نوع برخورد زمامداران دیکتاتور با مردمانش. البته در استفاده ازمثالش های از زمان های دور استفاده کرده که اگه بروزتر بود بهتر بود موفق باشید
محمد علی نایب کبیر
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب (نسبتاً طنز آمیز و با اغراق) راجع به سیاست و رهبری افراد دیکتاتور در طول تاریخ صحبت میکند و اینکه خصوصیاتی که باید‌ی دیکتاتور داشته باشه تا به‌ی هیولای واقعی تبدیل بشه و دیگران رو به بردگی بکشونه...
نیما پروانی
۱۴۰۰/۵/۱۳
آموزش دیکتاتور نمونه به صورت کاملا تصمینی فقط در این کتاب. این کتاب درآمدی بر آشنایی با دنیای دیکتاتورها از زمان باستان تا عصر حاضر است و برای علاقه مندان به سیاست جذاب خواهد بود.
Hassan Araghi
۱۴۰۰/۴/۲۵
سلام وعرض ادب حضور اساتید محترم وزحمتکشان کتابراه
کلاً روشى که اتخاذ کردى خیلى عالى هست
اینجانب خیلى زیاد از مطالبى که درگروه ارایه داده اى استفاده نمودم
انشالله موفق وموید باشید
milad astaneh
۱۴۰۰/۹/۳
نویسنده تلاش کرده تا تخیلات ذهن خوشو به خواننده القا کنه. ولی مطالبش با واقعیت خیلی فاصله داره. مثل این میمونه که بگم راه پول دار شدن اینه که دزدی کنی. این کتاب شما رو تشویق به اینجور راهها می‌کنه
مسعود امینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب خیلی خوب توضیح داده که افکار یک دیکتاتور چگونه است و مثالهایی که زده شده به خوبی ذهن خواننده را روشن میکند که برای دیکتاتور شدن باید مقید به هیچ چیز جز رسیدن به قدرت نباشی
الهه حسین زاده
۱۴۰۱/۵/۴
برای اطلاعات عمومی میشه گفت خوبه ٫دونستن ذات سیاست رو میگه یا بهتربگم بی رحم بودن لازمه رهبری میدونه اگر رهبر بی رحم نباشه ب زباله دان تاریخ میپیونده یا از یادها میره٫
زینب جعفری
۱۴۰۲/۳/۲۷
من این کتاب رو به عنوان طنز خریدم ولی واقعا غمگینه و خیلی از مطالب رو میشه واقعا حس و درک کرد. اگر حوصله‌ی غم و غصه ندارید سراغ این کتاب نرید
Mohammad Yari
۱۴۰۱/۴/۱۲
بجای اینکه از آمال بگوید از واقعیت‌های ذاتی بشر سخن می‌گوید، در ظاهر بحثهای متداول و سطحی هستند ولی وقتی عمیق تر تفکر میکنی برداشت‌های خوبی بدست میاری
ایمان زهری
۱۴۰۰/۱۱/۴
خوشحالم که مشکل دانلود نشدن کتاب در نسخه ios حل شده و میتوانم کتابم را مطالعه کنم.
و خوشحالم که از خدمات کتابراه که پشتیبانی قوی دارد استفاده میکنم
سهیل لوک زاده
۱۴۰۱/۲/۳۰
یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش کردم و تو این روزگار دقیقا تمام مسایلش انگار برای ما خاطره هست و همشون و اجرا کردند. حتما گوش کنید حتما
محمدحسن گیاه
۱۴۰۲/۵/۱۹
کتاب خوبی اما قشنگتر بود راجب انسانیت توصیح بدهد نه اینکه راههای خشنونت و دیکتاتور بودن را ترویج کند.
سید روح الله حسینی
۱۴۰۱/۷/۳
خوراک آدمهای بلند پرواز و جاه طلب هست و خیلی هم رک همه چیزو بیان کرده که واقعا آدم بهتر میتونه از سیاست سر در بیاره
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.