معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلندپرواز

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلندپرواز
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلندپرواز

کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ از آندره د گیلوم، ابتدا با تعریف مفهوم قدرت و توضیحِ امکاناتی که قدرت در اختیار انسان‌ها می‌گذرد، میل به دست آوردن آن را در دل مخاطبین زنده می‌کند و سپس راهنمایی‌هایی برای تبدیل شدنِ مستبدان بالقوه به دیکتاتورهای حرفه‌ای ارائه می‌دهد! این اثر یک خودآزمایی است که به خوانندگان اجازه می‌دهد تا بسنجند آیا آنچه را برای تسخیر جهان لازم است، دارند یا خیر.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

همه‌ی ما قدرت را می‌ستاییم و از آن به عنوان راهی برای رسیدن به خواسته‌ها و امیالِ جاه‌طلبانه‌مان یاد می‌کنیم. نظریه‌پردازان و فیلسوفان زیادی در اعصار مختلف در باب قدرت سخن رانده‌اند؛ گاه آن را مولد و سازنده خوانده و گاه قدرت را با خشونت یکی دانسته‌اند. در هر صوت، باید واقع‌بینانه پذیرفت که قدرت با خودْ صفات دیگری به دنبال می‌آورد که هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد. با آنکه در دنیای واقعی، قدرت معمولاً تبعات منفی و مخربی به‌جا گذاشته، اما باعث نمی‌شود که ما انسان‌ها از عشق ورزیدن به قدرت دست برداریم یا برای رعایتِ حالِ دیگر انسان‌ها به سرکوبِ این غریزه‌ی قدرتمند بپردازیم. آندره د گیلوم (André de Guillaume) با در نظر گرفتن این میلِ سرکوب‌ناپذیر انسانی، کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ (How to Rule the World) را راهنمایی قرار داده تا به انسان‌ها در مسیر تبدیل شدن به یک دیکتاتور موفق کمک کند.

آندره د گیلوم برعکسِ افراد لیبرال‌منش، قدرت را چیز خوبی می‌داند؛ نیرویی که ما با اتکا به آن، در تندباد حوادث زندگی دوام می‌آوریم و استوار می‌ایستیم. او دلایل خوب بودن قدرت را برمی‌شمارد. قدرت ما را به یک ابرانسان تبدیل می‌کند، قدرت برای ما ثروت، سلامتی، عاشقان فراوان، سفرهای خارجی و پرزرق‌‌وبرق و هزاران چیز دیگر به ارمغان می‌آورد. حال چه کسی است که این‌ها را نخواهد؟ نویسنده سپس امکانات و موانعِ حکمرانی بر جهان را در کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ به بحث می‌گذارد و در این میان، داستان‌هایی واقعی از تاریخ تعریف می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

به گفته‌ی نیکولو ماکیاولی، کسی که آرزو دارد از او اطاعت کنند، ابتدا باید بداند چگونه دستور دهد. پس رویای رسیدن به مسند قدرت تنها ابزار لازم برای قدرتمند شدن نیست. دیکتاتوری هم مانند هر کار دیگر نیاز به آموختن مهارت‌های لازم دارد. ما باید بدانیم چه بگوییم و چگونه بگوییم که دیگران حرفمان را بخوانند و هدف ما را بر اهداف خود ارجح بدانند. حالا که متوجه شدیم حکمرانی بر جهان آنقدرها هم آسان نیست، نیاز به منبعی قدرتمند داریم تا قدم به قدم در این مسیر، با ما همراه باشد. ما گوش سپردن به توصیه‌های آندره د گیلوم در کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نشر صوتی جیحون اقدام به نشر این اثر با گویندگی کامبیز خلیلی کرده و نسخه‌ی متنی آن نیز توسط نشر مروارید، با ترجمه‌ی حسین یعقوبی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

  • مکاشفه‌ای طنزآمیز در باب سیاست جهانی. (Razor)
  • راهنمایی عملی برای مستبدان بالقوه. (پابلیشرز ویکلی)
  • آندره د گیلوم نکاتی را از زندگی دیکتاتوران برای شما فاش می‌کند تا تصمیم بگیرید چنین چیزی را می‌خواهید یا نه! (Boston Herald)

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

  • طبیعت این آلودگی را در خون انسان همچون جرثومه‌ای شوم به ودیعه گذاشته: همه‌ی مردم می‌خواهند مستبد باشند، اگر بتوانند. (دانیل دفو)
  • مردی که عقل در کله‌اش دارد و این را می‌داند، قادر به شکست ده مرد است که عقل در کله‌شان ندارند و این را نمی‌دانند. (جرج برنارد شاو)
  • پاسخ بزرگ‌ترین پرسش‌ها نه در خطبه‌ها و رأی اکثریت، که در خون و آهن است. (اتو فن بیسمارک)

کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر سودای رسیدن به قدرت را در سر دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلندپرواز می‌شنویم

وقتی پستی خالی می‌شود، معمولاً خودشیرینی برای رئیس و تضعیف و تخریب رقبایتان جواب می‌دهد. اما پیش از پذیرفتن پست باید پیش خودتان یک دودوتا چهارتا کنید که آیا این پست شما را به قدرت -قدرت بیشتر- نزدیک‌تر می‌کند یا خیر؟ خودتان را فریب ندهید. میزان قدرتی که به دست می‌آورید، تنها معیار ارزش شغل و پستی است که به شما پیشنهاد می‌شود.

آیا قدرت بیشتر همیشه در پست‌های بالاتر است؟ لزوماً نه. کودتاهای نظامی به ما نشان داده که قدرت واقعی در کجا نهفته است. اکثر رهبران کودتاهای معروف تاریخ، نه افسران عالی‌رتبه که افسران پایین و میان‌رتبه بوده‌اند، کسانی که روابط عمومی خوبی داشتند، قدرت سازمان‌دهی و کنترل بودجه داشتند و نقطه‌ی اتصال ژنرال‌ها و سربازها بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
15 دقیقه
پیش‌گفتار: چرا بر جهان حکومت کنیم؟
20 دقیقه
فصل اول: آیا شرایطش را دارید؟
15 دقیقه
فصل دوم: کارآموزی، سال‌های سرگردانی
19 دقیقه
فصل سوم: مسیرهای موفقیت
25 دقیقه
فصل چهارم: کسب قدرت
26 دقیقه
فصل پنجم: چگونه یک کشور را اداره کنیم؟
18 دقیقه
فصل ششم: ماندن در مسند قدرت
25 دقیقه
فصل هفتم: مسیرهای موفقیت
13 دقیقه
فصل هشتم: قدرت و ثروت
14 دقیقه
فصل نهم: قدرت و عشق
14 دقیقه
فصل دهم: برای آیندگان: نشانت را به‌جا بگذار
17 دقیقه
فصل یازدهم: بازنشستگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟: راهنمای دیکتاتور بلندپرواز
نویسنده
مترجمحسین یعقوبی
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات مروارید
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

سجاد طیبی
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب خوبیه، فقط برای این که یک دید نسبت به وقایع اطراف به دست بیارین، و به صورت کلی ذهنیتتون تغیر کنه، وگرنه نکاتش عملی نیست
محسن محمدی
۱۴۰۳/۱/۳۱
این کتاب نگاهش به تاریخ خیلی سطحی هست. ضعیف نیست اما خوب هم نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بر جهان حکومت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.