معرفی و دانلود کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

عکس جلد کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم به قلم کامیار فیلسوفی، اثری است که به ما آموزش می‌دهد تا با استفاده از نشانه‌های ظاهری، چهره، اندام و زبان بدن افراد از تفکرات، رفتار و شخصیت آن‌ها باخبر شویم.

درباره کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

ارتباط و معاشرت با سایر انسان‌ها در زندگی هر فرد نقش مهمی ایفا می‌کند. ما در زندگی روزمره مدام به دلایل مختلف با سایر افراد ارتباط برقرار می‌کنیم. دوستی، ازدواج، کار، شراکت، خرید و فروش و روابط تعریف شدۀ دیگر، قرارداد‌هایی هستند که ما انسان‌ها را به یکدیگر مربوط و وابسته می‌سازند. در دنیای کنونی، تداوم بقای انسان در گرو ارتباط او با سایر افراد است.

هر انسانی چهره‌ای ویژه دارد که مخصوص خود اوست. چهرۀ هر کسی بخشی از هویت او را تشکیل می‌دهد و با توجه به جزئیات آن می‌توان به برخی از ویژگی‌های شخصیتی او مانند میزان صداقتش پی برد. علم تشخیص این ویژگی‌ها که ترکیبی از رفتارشناسی و زبان بدن است، می‌تواند دریچه‌های مهمی از شخصیت افراد را به روی ما بگشاید.

در هر رابطه‌ای افراد به دنبال یافتن این هستند که چقدر می‌توانند به طرف مقابلشان اعتماد کنند. آرزوی عموم مردم این است که در آغاز رابطه از شخصیت طرف مقابلشان اطلاعاتی را کسب کنند تا بتوانند کیفیت رابطه را در آینده و نتیجۀ آن در انتها را پیش‌بینی کنند. کامیار فیلسوفی در این کتاب شرایطی را ترسیم می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانیم در روابطمان از شخصی که در مقابلمان ایستاده است، شناخت بیشتری پیدا کنیم و در ادامه برای برقراری ارتباط مستحکم با او وضعیت مطلوب‌تری را ایجاد کنیم.

مطالب این کتاب نمی‌توانند صد در صد درست باشند، اما ما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به نشانه‌های ظاهری، چهره، زبان بدن و اندام، تفکرات و رفتار فرد مقابل را تحلیل کنیم و به این ترتیب از او به شناختی نسبتاً دقیق دست یابیم. در این کتاب به چهره‌شناسی، تشخیص احساسات، زبان غیر کلامی و شخصیت شناسی پرداخته می‌شود. روش آموزش این کتاب مرحله‌به‌مرحله است، مطالب به صورت کاربردی ارائه می‌شوند و مثال‌های ذکر شده در آن با تصاویر مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند.

در کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم قرار نیست آدم‌ها را قضاوت کنیم، هدف ما این است که انسان‌ها را درست بشناسیم و در مقابل آن‌ها برخوردی شایسته داشته باشیم. این کتاب برای ما توضیح می‌دهد که چگونه رفتار و احوال مردم تحت تأثیر شرایطی است که در آن قرار دارند و بخش بزرگی از این احوال از ظاهر اشخاص قابل تشخیص و درک است.

کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای کسانی که در روابط‌شان به دنبال شناخت بیشتر و در نتیجه انجام واکنش‌های مناسب‌تر و بهبود کیفیت رابطه هستند، آموزنده خواهد بود. هم چنین افرادی که به کتاب‌های روان‌شناسی، خصوصاً کتاب‌های شخصیت‌شناسی علاقمند هستند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

بشر در طول قرون متمادی سعی کرده است تا با پیوند زدن خصیصه‌های صورت افراد به ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها متوجه افکار و درون دیگران شود. بسیاری از مردم چهره‌خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت افراد می‌دانند. چیزی که اهمیت دارد این است که چهره را به‌صورت کامل و دقیق تجزیه‌وتحلیل کنیم و تا رسیدن به همۀ حقایق از قضاوت‌های شتاب‌زده بپرهیزیم. چهره‌خوانی به این معنی است که شما فقط با نگاه کردن به صورت اشخاص به خصوصیات اخلاقی و شخصیتی او پی ببرید.

نکات ظریف و دقیق و پیچیدگی‌های بسیاری در علم چهره‌خوانی وجود دارد، اما ما در اینجا به بیان نکات اصلی‌تر و مهم‌تر آن بسنده می‌کنیم. چهره‌خوانی یک علم دقیق و ثابت‌شده نیست، حتی با گذراندن دوره‌های آموزشی دقیق و پیشرفته نیز نمی‌توان به‌طورقطع درمورد شخصیت و درون افراد صحبت کرد. نتایج شما در سنجش شخصیت به تعداد فاکتورهای تحلیل‌شده بستگی دارد، اما با به یاد داشتن نکات ذکرشده می‌توانید قبل از صحبت کردن با افراد تا حدی متوجه شخصیت آن‌ها شوید.

توجه به این چند نکته اهمیت بسیار زیادی دارد. درصورتی‌که بخواهیم چهره و حرکات فردی را تحلیل کنیم، توجه به نکات ذیل می‌تواند نتیجۀ مطلوب‌تری را به دست دهد: در حالتی قرار بگیرید که کل سروصورت فرد موردنظر شما به‌وضوح قابل‌رؤیت باشد. نور آفتاب یا چراغ، سایه و تمام عواملی که می‌توانند ظاهر دیگری را به وجود آورند، حتی‌الامکان حذف کنید.

مکانی که فرد را در آن ملاقات می‌کنید از عواملی است که تشخیص آن در نتیجۀ شناخت، تأثیرگذار است. افراد در مکان‌های مختلف ظواهر متفاوتی دارند. اکثریت مردم وضعیتی که در یک مهمانی دارند با نوع حضورشان در محل کار یا باشگاه ورزشی متفاوت است.

وضعیت روحی و جسمی فرد باید در نظر گرفته شود. حتماً کسی که برای یک مصاحبۀ کاری یا خواستگاری در مکانی حاضر می‌شود، استرس بیشتری دارد تا فردی را به یک مهمانی در محیط خانوادۀ خودش دعوت کرده باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
فصل اول: اجزای صورت
فصل دوم: کل صورت
فصل سوم: انواع احساسات
فصل چهارم: رفتار غیرکلامی
فصل پنجم: شخصیت‌شناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-220-762-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

farhoodnarimani
۱۴۰۱/۸/۱۵
کتاب کاملا کامل و پر مفهموم وبه اندازه‌ی قیمت خوب
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

برای دریافت کتاب چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.