معرفی و دانلود کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

عکس جلد کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

دیوید اینگلم کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم را برای کسانی نوشته است که دیگر نمی‌خواهند درون‌‌گرایی بر روابطشان با افراد دیگر تأثیر بگذارد! اگر فکر می‌کنید در زمان اشتباهی به دنیا آمده‌اید و می‌خواهید به دورانی برگردید که خلوت‌گزینی و گوشه‌نشینی یک فضیلت محسوب می‌شد، این کتاب را بخوانید. شاید به این نتیجه برسید که در دنیای امروز هم می‌توان درون‌گرای محبوب و موفقی بود.

درباره‌ی کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

اگر به شما بگویند که باراک اوباما، آبراهم لینکلن، مهاتما گاندی، بیل گیتس، اپرا وینفری، اما واتسون، تام هنکس و خیلی از شخصیت‌های معروف درون‌گرا هستند، با خود چه فکر می‌کنید؟ شاید بپذیرید که بعضی از این افراد درون‌گرا هستند و به‌اقتضای کاری که انجام می‌دهند، کمی با جامعه منطبق شده‌اند؛ اما اپرا وینفری شخصی است که هیچ‌کس تصورش را نمی‌کند درون‌گرا باشد. او با اشخاص مختلفی مصاحبه می‌کند، روابط اجتماعی گسترده‌ای دارد و به موفقیت سازمان‌ها و افراد زیادی کمک کرده است. اما او همان کسی است که اعتراف کرده در مهمانی‌ها نیاز دارد که برای به دست آوردن انرژی دوباره، به دستشویی پناه ببرد! اپرا وینفری یکی از مثال‌های بارز درون‌گرایان تأثیرگذار است. کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم (How To Be Highly Effective As An Introvert) برای افرادی است که می‌خواهند به‌عنوان یک درون‌گرا در دنیای امروز موفق باشند.

آیا فکر می‌کنید که جهان مدرن برای برون‌گراها ساخته شده است؟ آیا با دیدن موفقیت افراد برون‌گرا با خود فکر می‌کنید که کاش شبیه آن‌ها بودید؟ موضوع وقتی بدتر می‌شود که نزدیک‌ترین افراد خانواده‌تان مانند پدر، مادر، خواهر یا برادر با شما تفاوت داشته باشند و شما را به‌خاطر درون‌گرا بودنتان سرزنش کنند. شاید هر روز به این فکر کنید که کاش متفاوت بودید و برای ساده‌ترین کارها مانند باز کردن سر صحبت با دیگران، این‌قدر فکر نمی‌کردید و دستپاچه نمی‌شدید. یا ممکن است به روزهایی فکر کنید که در مدرسه یا دانشگاه دیگران را می‌دیدید که به‌راحتی در کلاس فعالیت می‌کنند و شما برای پرسیدن یک سؤال آن‌قدر فکر می‌کردید که وقت کلاس تمام می‌شد! به‌راستی چرا این‌گونه است؟ دیوید اینگلم (David Inglem) در کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم، شما را با دلایل درون‌گرایی و علت ترجیح برون‌گرایی در عصر حاضر، بیشتر آشنا می‌کند.

در حقیقت دیوید اینگلم نیز خود نویسنده‌ی درون‌گرایی است که اگر نامش را در اینترنت جست‌وجو کنید، فقط نام کتاب چگونه یک درون‌گرای تاثیرگذار باشیم می‌آید و کتاب «شما متمرکز نیستید» و دیگر هیچ! شاید اگر او مانند بقیه‌ی نویسنده‌های موفقیت برون‌گرا بود، کتاب خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توئیتر، اینستاگرام، فیس‌بوک و... تبلیغ می‌کرد و به‌سرعت یک صفحه‌ی ویکی‌پدیا و لینکدین برای خودش می‌ساخت! اما او مانند دیگران نیست و فقط می‌خواهد با نوشتن یک کتاب علمی برای افراد درون‌گرا، به موفقیت آن‌ها بیشتر کمک کند.

دیوید اینگلم در فصل اول کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم، به نظریه‌های روان‌شناختی و یافته‌های علمی درباره‌ی شخصیت‌ درون‌گرا می‌پردازد و ویژگی‌های بارز این تیپ شخصیتی را به شما معرفی می‌کند. در فصل دوم تصورات رایج غلط پیرامون درون‌گرایی و مزایا و معایب درون‌گرایی بررسی می‌شود. در فصل سوم مبحث مهمی مطرح می‌شود که سؤال بسیاری از افراد درون‌گراست: چرا برون‌گرایی در فرهنگ امروزی رفتاری ایدئال است و افراد درون‌گرا غالباً برای رسیدن به موفقیت باید خود را متفاوت جلوه دهند؟ شما در فصل سوم با این حقیقت مواجه می‌شوید که چه بخواهید و چه نخواهید، برون‌گرایان در دنیای امروز موفق و مؤثر هستند و محبوبیت بیشتری دارند. حال شما که شخصیتی درون‌گرا دارید، چگونه می‌خواهید در این دنیایی که با دیدگاه‌های شما متفاوت است، به موفقیت دست یابید؟

فصل 4 کتاب در مورد چالش‌های درون‌گراها در دنیای برون‌گراهاست. دیوید اینگلم در فصل پنجم امید را به شما بازمی‌گرداند. اگر فکر می‌کردید که درون‌گرایی نقمت است نه نعمت، در این فصل متوجه می‌شوید که اتفاقاً درون‌گرایی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید بد نیست. درون‌گراهای بسیاری در رشته‌های مختلف موفق شده‌اند و بسیاری از نابغه‌های دنیا درون‌گرا بوده‌اند.

تا نیمه‌ی کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم، بیشتر با دیدن حقایق کتاب سر تکان می‌دهید: یا به نشانه‌ی موافقت یا به نشانه‌ی حسرت و تأسف. اما از فصل ششم به بعد باید خودتان را به چالش بکشید و بیشتر به روابط خود در محیط‌های مختلف فکر کنید. در فصل 6 دیوید اینگلم برای داشتن یک گفت‌وگوی خوب به شما توصیه‌هایی می‌کند. فصل 7 برای درون‌گراهایی است که در محیط کار مشکل دارند. فصل 8 مخصوص کسانی است که فکر می‌کنند یک درون‌گرا هیچ‌وقت نمی‌تواند مدیر موفقی باشد. در این فصل اتفاقاً به واقعیت‌هایی پرداخته می‌شود که شاید شما را شگفت‌زده کند. اگر درون‌گرایید و به مهمانی‌های زیادی نمی‌روید، فصل نهم برای شماست. بهتر است که بهانه‌ها را کنار بگذارید و از حضور در کنار دیگران لذت ببرید.

بیشتر افراد درون‌گرا در شروع دوستی با دیگران مشکلاتی دارند و همین مشکلات ممکن است به روابط آن‌ها لطمه بزند. حتی شروع رابطه با جنس مخالف نیز برای درون‌گراها کار سختی است و نمی‌توانند آن را به‌راحتی انجام دهند. فصل دهم را بخوانید تا با نکات مهم دوست‌یابی آشنا شوید. فصل یازدهم شما را به این باور می‌رساند که باید در موقعیت‌هایی برون‌گرا باشید و چاره‌ای جز این ندارید؛ پس بهتر است پیش از ورود به چنین موقعیت‌هایی، بدانید که چگونه رفتار کنید. همان‌طور که می‌دانید درون‌گراها از خلوت با خود انرژی می‌گیرند و بعد از مدتی معاشرت با دیگران، خسته می‌شوند. اگر می‌خواهید به چنین مشکلی دچار نشوید، به پیشنهادهای دیوید اینگلم در فصل دوازدهم کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم، عمل کنید.

اگر درون‌گرا هستید، بهتر است خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید و با تقویت نقاط قوت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف مسیر موفقیت را برای خود هموار کنید. اگر می‌خواهید این‌گونه باشید و دیگر با طبیعت و ذات خود نجنگید، به کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم مراجعه کنید که انتشارات اندیشه آگاه آن را با ترجمه‌ی فرزانه قناعتی روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی افرادی که درون‌گرا هستند و فکر می‌کنند که برای زندگی در دنیای مدرن ساخته نشده‌اند، لازم است کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم را بخوانند.

در بخشی از کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم می‌خوانیم

فرهنگ غرب برای شخصیت آلفا (فردی که در انظار عمومی اجتماعی، معاشرتی و با اعتمادبه‌نفس است) ارزش زیادی قائل است و معمولاً در این میان، درون‌گراها نادیده گرفته می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، یک فیلم پرفروش را در نظر بگیرید؛ آنچه در مرکز توجه قرار می‌گیرد ستاره‌ی فیلم است که بر روی فرش قرمز راه می‌رود، نه فیلم‌نامه‌نویسی که رنج و زحمت نوشتن فیلم‌نامه را کشیده است. همین موضوع در مورد کتاب‌هایی که امروز تبدیل به فیلم می‌شوند هم صادق است، حتماً باید به آن کلی صدا و بازی اضافه کرد تا داستان ارزشمند شود و مورد‌توجه قرار بگیرد! برونگراپسندی در بسیاری از ارزش‌های امروزی ما نقش کلیدی دارند (مانند این جملات که زیاد شنیده‌ایم: هر چه بیشتر بهتر، به غریبه‌ها لبخند بزن، سعی کن بتوانی تیمی کار کنی) و نیاز به‌ تنهایی داشتن، هنوز هم برچسب ضداجتماعی بودن می‌خورد.

درون‌گرایی شاید هیچ کجا مثل کتاب‌های خودیاری مورد بی‌مهری قرار نگرفته باشد. کل ادبیاتی که در این کتاب‌ها وجود دارد پر از مواردی است که به شخص کمک می‌کند چطور با اعتمادبه‌نفس‌تر و تأثیرگذارتر باشد و چطور بیشتر دیده شود. دیل کارنگی فردی است که در این صنعت پیشرو به‌حساب می‌آید. به‌عنوان یک مرد جوان، در رشته‌ها و زمینه‌های مختلفی با شکست مواجه شده بود و همین امر موجب شد تا به ایده‌ی موفقیت و روش‌های کسب آن علاقه‌مند شود. امروزه نام او در کشورهای مختلف شناخته‌شده است و کتاب او تحت عنوان «چگونه دوست پیدا کنید و روی دیگران تأثیر بگذارید»، از زمان اولین انتشارش در سال 1936، تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است. موضوع اصلی این کتاب، رشد و پیشرفت شخصی است، اما روش آن‌طوری طراحی‌شده که دستیابی به هر نوع موفقیت را تنها از این طریق میسر می‌داند: رشد و گسترش مهارت‌های بین فردی، توانایی صحبت در مقابل عموم و داشتن شخصیت مشارکتی باهوش. کارنگی موسسه‌ای تأسیس کرد که امروزه هنوز هم بسیاری از روش‌های او در آن تدریس می‌شوند و اولویت آن‌ها تمرکز بر برقراری ارتباط مؤثر است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: درون‌گرا بودن به چه معناست
فصل دوم: مزایا، معایب و تصورات غلط در مورد درون‌گرایی
فصل سوم: دنیای پر از تظاهر
فصل چهارم: چالش‌های پیش روی درون‌گرایان دنیای مدرن
فصل پنجم: الگوهای موفقیت
فصل ششم: برقراری ارتباط مؤثر
فصل هفتم: در ساعات کاری چطور رفتار کنیم
فصل هشتم: مدیریت از نوع درون‌گرا
فصل نهم: موفقیت در روابط اجتماعی
فصل دهم: دوست‌یابی
فصل یازدهم: کجاها و چطور برون‌گرا باشم
فصل دوازدهم: طبیعت و ذات خود را باور داشته باشید
سخن پایانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم
نویسنده
مترجمفرزانه قناعتی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-93339-1-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

ALI REZAEI
۱۴۰۲/۹/۹
نقد کتاب:
کتابی با مثال‌ها و داستان‌های کوتاه و سرگرم کننده که نمیگذارد حوثله‌تان سر برود کتاب خوبی رو شاهد هستیم. کتابی که به موضوع خوبی دامن زده و اونو به خوبی توصیف و تعریف کرده. از مثال‌های کاربردی تا سوالا‌هایی برای گرم کردن و درگیر شدن در کتاب... کتاب از بار محتوایی خوبی بهره میبره... این
کتاب از نگارش خوب و قوی برخورداره که باعث میشه در درک مفاهیم به مشکل خاصی برنخوریم. قلم نویسنده میشد گفت حرفه‌ای بود و با داستان‌های کوچک فهم هر چیزی رو برای ما اسون میکرد این کتاب در کتاب‌های عادت یکی از بهترین هاست و میشد بهترین این سری کتاب رو عادت‌های اتمی بیان کرد که واقعا قوی بود
گویندگی صدا هم بگی از نقاط قوت این کتاب بود و همچنین میزان زمانی که داره... نه زیاد نه خیلی کم
حتما این کتاب ارزش خرید بالایی رو داره اما در جاهایی حس میشد که نویسنده رفته تو جاده خاکی و کلام از دستش در رفته اما در مجموع خوب بودخلاصه کتاب خوبی رو شلهد هستیم و میشد گفت که ارزش خرید بالایی هم داره چون محتوای کاربردی در زندگی روزمره داشت و میشد از اونها استفاده کرد. موارد مثبت قلم روان نویسنده
گیرایی ساده منفی تناقض
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
شناخت خود مهمترین رکن رشد و توسعه فردی است. برای این شناخت، آشنایی با تیپهای شخصیتی هر فرد، لازم و ضروری است.
کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم نوشته دیوید اینگلم به ترجمه خانم فرزانه قناعتی، درباره یکی از تیپ‌های شخصیتی یعنی درونگرایی نوشته شده است. اما این بدان معنی نیست که کتاب برای مطلب
برونگراها و نکته‌ای ندارد. در بسیاری از جاهای کتاب به نکات اصلی و خصوصیات آن نیز پرداخته است.
داستان برتری برون‌گرایی و تاریخ آمریکایی آن نیز جالب بود.
آشنایی با تیپهای شخصیتی در هر رابطه‌ای گره‌گشایی می‌کند و روابط فردی، کاری، زناشویی، اداری، اقتصادی، تجاری و سیاسی را بهبود و بهینه می‌سازد.
کتاب ساده و روان برای همگان نوشته شده است و خواننده را به درک این تیپ می‌رساند و از انگ زدن و برچسب زدن به ویژگی‌های این تیپ افراد را برحذر می‌دارد و هوشیار می‌کند.
امیر شیری
۱۴۰۳/۱/۲۸
وقتی کسی از شما می خواهد که یک درونگرا را توصیف کنید، ممکن است افکار شما به سمت محتاط ترین و متفکرترین فردی که می شناسید برود. شاید به دوستی فکر کنید که از توجه خاص و مشارکت اجتماعی اجتناب می کند، یا خواهر یا برادری که ترجیح می دهد گوشه ای آرام را با کتاب خود مشغول باشد تا اینکه در جمع خانواده اما بنشیند. اگر شما کسی باشید که یک شب آرام در خانه را به یک مهمانی شلوغ ترجیح می دهید، چه؟ ممکن است بعد از تعامل با هرکسی غیر از یک دوست صمیمی، احساس خستگی و فرسودگی کنید. اگر چنین است، می توانید خود را فردی درونگرا بنامید و ویژگی های خود را با ویژگی های این افراد مقایسه کنید. واژه های درون گرایی و برون گرایی از طریق کارل یونگ، روانشناس معروف، رایج شد و بعداً به طور گسترده در روانشناسی مورد استفاده قرار گرفت.
Mel
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
مهم‌ترین چیزی که این کتاب بهمون کمک می‌کنه، اینه که اول خودمونو بشناسیم و بعد اینکه خودمونو بپذیریم. بعد میاد برای موقعیت‌های مختلف که آدم ممکنه توش گیر کنه (سر صحبت باز کردن تو مهمونی، محل کار، دوست پیدا کردن و...) یه سری راه حل پیشنهاد میده.
نمیشه گفت تمام چیزایی که کتاب میگه واسه تمام صادقه، و
درونگراها ولی خیلی از ویژگی‌ها رو تونسته پوشش بده.
کتاب راهکارهایی ارائه میده که از ویژگی‌های مثبت درونگرایی به نحو احسن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم سعی کنیم ویژگی‌های منفی رو کاهش بدیم.
در کل کتاب جالبی بود. به شناخت بیشتر راجب شخصیت آدم خیلی کمک می‌کنه.
Night devil
۱۴۰۳/۱/۱۱
به نظر من این کتاب مناسب افرادی که فکر میکنن فردین که هیچ کس دوست نداره باهاش ارتباط برقرار کنه مناسبه چون خیلی از افراد درون‌گرا بودن رو با منزوی و غیر اجتماعی بودن اشتباه میگرین چیزی که این کتاب داره به ما میگه اینه که افرادی که تنهایی و سیر کردن در دنیای ذهنشون رو یه بودن در جمع ترجیح میده نه از دیگران بدشون می‌یاد نه منزوین بلکه از نظر اونا گزروندن وقت با خودش بیشتر براش لذت داره و اینکه تفاوت شخصیشون نه تنها چیز بدی نیست بلکه یه ویژگی مثبت محسوب میشه که قبل از هر کاری اول همه جنبه‌های اون کلاسو و بررسی میکنن و بعد وارد عمل میشن.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب به ما یاد می‌دهد تا با دیگران وارد تعامل شویم، آن‌ها را رهبری کنیم، تحت‌تأثیرشان قرار دهیم و نیز محبوب آن‌ها باشیم. این کتاب گفته است که بهترین و اولین راه برای تبدیل‌شدن به موفق‌ترین نسخه از خودمان این است که سعی کنیم خودمان را تا حد امکان خوب بشناسیم. کتاب حاضر در فصل اول به تاریخچهٔ از مختصری نظریه‌های روان‌شناختی درمورد شخصیت درون‌گرا و آخرین یافته‌های علمی مرتبط با آن پرداخته؛ همچنین به‌طور خلاصه به ویژگی‌های بارز رفتاری این تیپ شخصیتی اشاره کرده تا تفاوت‌های عملکردی شخصیت‌های درون‌گرا و برونگرا بهتر درک شود
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درونگرایی از نظر من یک فضیلت من خودم درون گرایی‌ی فضیلت میدانم، اما در مورد این کتاب میتونم بگم راهای زیادی برای نگرش به این فضیلت هست اما احساس میکنم قبل از اینکه درباره این نوع رفتار صحبت بشه بیش تر از آن احساسی که به من داده شده انگار نوع منفی است درونگرایی، مثلا وقتی در مورد بیلگیتس یا جان یا و آبراهم اشخاصی دیگر را نام میبرید، حس دو پهلو به افراد خواننده داده شده است، من خودم فردی درونگرا هستم وقتی انرژی خود را از دست میدهم، به خلوت پناه برده انرژی خودم را دریافت میکنم، چگونه درونگرا تاثیر گزار باشیم اصلا از بن اشتباس
پریسا
۱۴۰۲/۵/۲۸
کتاب بسیار خوبی بود. نکته جالبی که داشت تفاوت افراد درونگرا و خجالتی بود و روشنگر این موضوع بود که این دو ویژگی کاملا جدا از هم هستند طوری که حتی افراد برونگرای خجالتی هم داریم. یک انسان می‌تواند هم درونگرا هم خجالتی باشد اما لزوما "هر" درونگرایی، خجالتی نیست.
Yasaman Ahmadi
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
واقعا خوشحالم که می‌بینم کتاب‌هایی با مضمون درونگرایی را در اپلیکیشن پر طرفدار کتابراه می‌بینم. به عنوان یک درونگرا، همیشه صحبت کردن در مورد ویژگی‌های شخصیتی خودم و تفهیم انها به دیگران برایم کار دشواری بوده‌؛ اما الان خوشحالم که تونستم این کتاب رو مطالعه کنم و خوندن ان رو به دیگران پیشنهاد میکنم. این کمک میکنه که هم خود من راحت تر بتونم با وجود این ویژگی زندگی و ارتباطاتم رو پیش ببرم و هم دیگران درک بهتری نسبت به من داشته باشند.
علی لطفی
۱۴۰۲/۸/۱۷
وای خیلی عالی بود.. نویسنده از فرویدکه کلیشه‌ای از درونگراها برای مردم ساخته بودرو زیر سوال میبره و میگه اینها همه صفاتی هست که در جامعه باید نام برده شود و لزوما شما از درونگرایی با مهارت اندوزی به پیشرفت می‌رسید و قرارنیست خود را در قالب چیزی که فکر میکنید گرفتار ببینید و این حرفها همه‌اش برای بازار گرمی در اجتماعات هست همه میتوانندبه کلی تغییر کننداز رتبه صفربه رتبه صد
سید‌مسعود عباس‌پور
۱۴۰۳/۱/۱۵
به نظر من درونگرایی همان حالت با تجربه بودن و پختگی فرد است و همه انسان‌ها در ابتدا برونگرا هستند و بعضی به علت مطالعه بیشتر یا تجربیات بیشتر و یا درک بهتر و... میفهمند که این دنیای پر سر و صدا و این همه درگیری ارزش زیادی برای درگیری ندارد و بهتر است آدم کمی از بقیه فاصله بگیرد و زندگی خودش را در داشته باشدالبته این کتاب درونگرایی کمی با خجالت زده بودن اشتباه گرفته شده بود ولی در مجموع کتاب جالبی بود
بهاره
۱۴۰۳/۱/۶
یکی از بهترین کتاب‌ها در این حوزه هست، قبلا کتاب سکوت رو خونده بودم که مجموعه‌ای از مقالات علمی درباره درونگراها بود، این کتاب ولی بسیار جامع تر و روان تر به بررسی شخصیت افراد درونگرا پرداخته، این که چگونه میشه از پتانسیل‌های نهفته این افراد بهره برد و به دید مثبت به این ویژگی نگاه کرد، نیازی نیست خیلی از ابعاد شخصیتی رو تغییر داد، گاهی میشه پذیرفتش و بهترین استفاده رو در راستای توسعه فردی ازش برد.
متین
۱۴۰۲/۹/۲۲
در طول کتاب خسته نمی‌شوید زیرا نویسنده به خوبی توانسته داستان‌ها را در کتاب جا دهد به علاوه‌ی آن نویسنده سعی کرده از ادبیات خیلی روان استفاده کند که باعث می‌شود اصلا احساس خستگی نکنید.
کتاب نه تنها برای درونگرا پیشنهاد میشه بلکه برای برونگرا‌ها نیز پیشنهاد می‌شود زیرا باعث می‌شود هر فرد با خواندن این کتاب جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و راه بالا بردن جایگاه خود را یاد می‌گیرد.
فراز
۱۴۰۲/۵/۱۸
کتابی بسیار عالی و پرمحتواست. درباره درون گرایی و برونگرایی مباحث ارزشمندی رو مطرح کرده و توضیح داده که چگونه جامعه ما را مجبور میکنه برونگرا باشیم. نویسنده به خوبی توضیح میده که اصلا نباید تحت الشعاع الزامات اجتماعی، تصمیم بگیریم برونگرا باشیم.
کیومرث صدیق وزیری
۱۴۰۲/۸/۲۵
این کتاب به شکل گیرایی به تشریح روحیات افراد درون گرا پرداخته و خیلی دقیق نکات مختلف آنرا بررسی کرده و این کار با فصل بندی منظمی صورت گرفته است. ترجمه رسا و گویای خانم قناعتی به نحوی است که با جملاتی روان خواننده را به خود جلب می‌کند و مفهوم مطالب را بدون خستگی در ذهن خواننده می‌نشاند. برای ایشان موفقیت‌های همیشگی آرزو دارم.
مشاهده همه نظرات 107

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

برای دریافت کتاب چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.