معرفی و دانلود کتاب صوتی روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگیتان را تغییر می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگیتان را تغییر می‌دهد
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگیتان را تغییر می‌دهد

دنیل والتر در کتاب صوتی روزت را پس بگیر به شما قدرت فراوان‌تان برای رسیدن به اهداف شخصی و پیشرفت را نشان می‌دهد. این نویسنده استراتژی‌هایی ارائه می‌کند که به کمک آن‌ها بتوانید نگاهی تحلیلی و نظام‌مند به آنچه انجام می‌دهید بیندازید و هیچ‌وقت اهداف اصلی‌تان را فراموش نکنید. شما از این راه می‌توانید به ثباتِ احساسی برسید و تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی روزت را پس بگیر

کتاب روزت را پس بگیر (Take Back Your Day) با این سؤال شروع می‌شود: چه شرایط و ویژگی‌هایی باعث می‌شود کسی بتواند ظرفیت‌ها و استعداد‌هایش را شکوفا کند در حالی که دیگران برای رسیدن به چنین هدفی تقلا می‌زنند؟ پاسخی که دنیل والتر (Daniel Walter) به این سؤال می‌دهد، کمی غیرقابل انتظار است: این خودِ افراد هستند که باعث می‌شوند به موفقیت برسند یا نه. شرایط بیرون و دیگر ویژگی‌ها نمی‌توانند کسی را موفق کنند؛ تنها افراد و انتخاب‌های‌شان هستند که می‌تواند باعث شوند استعداد‌های‌شان را شکوفا کنند یا درجا بزنند.

دنیل والتر در ادامه‌ی کتاب صوتی روزت را پس بگیر، به عادت‌ها و قدم‌های کوچکی که می‌توانند به ما کمک کنند به اهدافِ خودمان در زندگی برسیم اشاره می‌کند. اولینِ قدمِ کوچکی که می‌توانیم در این راه برداریم این است که خودمان را بشناسیم. ما باید نگاهی واقع‌بینانه و بی‌طرف به خودمان داشته باشیم و ظرفیت‌ها و استعداد‌های‌مان را دریابیم. تنها پس از شناختنِ خودمان است که می‌توانیم برای زندگی‌مان هدف تعیین کنیم و برای رسیدن به آن‌ها گام برداریم.

دنیل والتر در ادامه‌ی کتاب صوتی روزت را پس بگیر و پس از ارائه‌ی سیستمی برای تعیین کردن اهدافی معنادار و سودمند در زندگی، به اهمیت مدیریت زمان می‌پردازد و از ما می‌خواهد با نگاهِ دقیق‌تر به فعالیت‌های روزمره‌مان، فعالیت‌های زائد و اضافی را حذف کنیم تا برای رسیدن به اهداف‌مان وقت داشته باشیم. همه‌ی ما از اینکه وقت نداریم برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش کنیم می‌نالیم ولی همه‌ی ما وقتِ زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های بی‌فایده هدر می‌دهیم. حذف یا کم کردنِ این فعالیت‌ها کمکِ بسیاری به رسیدنِ ما به اهداف شخصی‌مان می‌کند.

دنیل والتر در بخش بعدی کتاب حاضر به ذهن‌آگاهی و نقشِ آن در رسیدن به آرامش می‌پردازد. او در این بخش، تمرین‌هایی برای بالا بردن سطح ذهن‌آگاهی را ارائه می‌دهد. دنیل والتر در پایان به اهمیتِ شناختِ هیجان‌ها و احساسات و همینطور داشتن اعتمادبه‌نفس می‌پردازد و از ما می‌خواهد برای افزایش هوش هیجانی خود تلاش کنیم. فصلِ آخرِ کتاب، خلاصه‌ای از مباحث مطرح‌شده ارائه می‌دهد و شما را به تلاش برای رسیدن به اهداف زندگی‌تان تشویق می‌کند.

کتاب روزت را پس بگیر توسط فرزانه قناعتی ترجمه شده، گویندگی آن را پیمان شیخی بر عهده داشته و انتشارات اندیشه آگاه آن را روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب صوتی روزت را پس بگیر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال رسیدن به اهداف شخصی‌تان هستید و می‌خواهد اراده‌ی بیشتری برای تلاش در این زمینه کسب کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما توصیه می‌شود.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم

دنیل والتر نویسنده‌ی کانادایی‌ست که کتاب‌هایی با موضوعِ تقویت تمرکز، ساختن عادت‌های جدید و افزایش ظرفیت حافظه می‌نویسد. او که دانش‌آموخته‌ی رشته علوم اعصاب شناختی از دانشگاه ییل است، کتاب‌های خود را با هدفِ کمک کردن به دیگران می‌نویسد. از آثار دیگر این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «قدرت انضباط شخصی»، «غلبه بر اهمال‌کاری» و «عادت‌های موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگیتان را تغییر می‌دهد می‌شنویم

تا به حال برای‌تان این سؤال پیش آمده که تفاوت افراد همیشه موفق، خوشحال و ظاهراً خوشبخت با افراد گرفتار، ناراحت و به اصطلاح بدبخت در چیست؟ هرچند پاسخش بسیار واضح است، اما برای ما پوشیده است. کلید خوشبختی همانا مثبت‌اندیشی‌ست. اگر قدرت تفکر مثبت را به درستی درک کنید و سعی نمایید هر روز از آن استفاده کنید، خواهد توانست کل زندگی شما را متحول کند. زمانی که پیوسته روی آن‌چه می‌خواهید تفکر و تمرکز کنید، در حقیقت با کنترل کامل در حالِ خلق زندگی رویایی خود هستید. هنگامی که افکار ما از نوع خوب، سازنده و من می‌توانم باشد، مغز اندورفین آزاد می‌کند که باعث ایجاد حس خوشبختی‌ست. همین امر مشوقی‌ست تا بیش از پیش، مثبت و خوش‌بین باشیم. حتماً این جمله را بسیار زیاد شنیده‌اید که نیمه‌ی پُر لیوان را ببین. بیایید یک قدم جلوتر برویم و بگوییم نیمه‌ی قابلِ پُر شدن لیوان را ببینید. قدرت پر کردن لیوان در دستان شماست. ما از طریق کنترل افکار و ضمیر ناخودآگاه قدرت تعیین سرنوشت خود را داریم. افراد موفق و شاد، می‌دانند که چگونه قدرت افکارشان را مهار کنند تا به خواسته‌های اصلی خود دست یابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
معرفی و مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: خود را بشناسید
18 دقیقه
فصل دوم: برای خودتان اهداف درستی انتخاب کنید
25 دقیقه
فصل سوم: کمی وقت آزاد پیدا کنید
14 دقیقه
فصل چهارم: دیدگاه خود را تغییر دهید
38 دقیقه
فصل پنجم: عادت‌های رفتاری جدید بسازید
13 دقیقه
فصل ششم: مثبت بودن را تمرین کنید
15 دقیقه
فصل هفتم: با ذهن‌آگاهی شروع کنید
16 دقیقه
فصل هشتم: تمرین‌هایی برای بالا بردن سطح ذهن‌آگاهی
19 دقیقه
فصل نهم: چطور هوش هیجانی خود را تقویت کنید
18 دقیقه
فصل دهم: چطور اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید
21 دقیقه
فصل یازدهم: زندگی مینیمالیستی
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگیتان را تغییر می‌دهد
نویسنده
مترجمفرزانه قناعتی
راویپیمان شیخی
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روزت را پس بگیر

امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۵/۷
از نظرم این کتاب ترکیبی از چند کتاب بود چرا که مباحث کاملا مشابهی رو در چند پادکست یا کتاب‌های این شکلی دیدم ولی در کل به عنوان جمع ببندید بسیار خوب واقع شد
javidan
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتاب رویکرد جدیدی از اموزشهای انگیزشی با جملات زیباتر وعمیق را بیان میکنه.. متن کتاب خیلی خوب ترجمه شده وبرای من به شخصه کاربردی بود. خرید کتاب و توصیه میکنم.
امیرحسین صداقتی
۱۴۰۲/۴/۲۶
کتاب صوتی روزت را پس بگیر دنیل والتر بسیار خوب و مهم است در صورت امکان کتاب متنی هم بخوانید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روزت را پس بگیر

برای دریافت کتاب صوتی روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.