معرفی و دانلود کتاب روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

عکس جلد کتاب روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد
قیمت:
۳۹۰۰۰ 19500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

اگر تابه‌حال با مقصر دانستن شرایط یا رفتار اطرافیان، ناکامی‌های خود را توجیه می‌کردید، دیگر وقت آن رسیده که به کمک نکته‌های دنیل والتر در کتاب روزت را پس بگیر، تغییراتی اساسی را در زندگی خود تجربه کند! «ذهن‌آگاهی» و جلوگیری از «فلج تحلیلی» مغز، شاه‌کلید آموزه‌های این کتاب را می‌سازند.

درباره‌ی کتاب روزت را پس بگیر

مشکلات ریزودرشت زندگی تقریباً نصیب همه‌ی آدم‌های دنیا می‌شود و از این لحاظ هیچکس نمی‌تواند خودش را متمایز بداند. اما آنچه که آدم‌ها را به دو نوع موفق و شکست‌خورده تقسیم می‌کند، به نوع مواجهه‌ی آن‌ها با مشکلاتشان برمی‌گردد. حتما غافلگیر خواهید شد اگر دنیل والتر (Daniel Walter) در کتاب روزت را پس بگیر (Take Back Your Day)، رک‌و‌راست به شما بگوید که مسئول تمام ناکامی‌هایتان خودتان هستید! بله، دقیقا خودتان! درست از همان لحظه‌ای که به عادت‌های غلط اجازه دادید به بخشی از زندگی شما تبدیل شوند، خود را محکوم به شکست کرده‌اید.

بعد از اینکه مسئولیت تمام درجازدن‌های زندگیتان را پذیرفتید، به کمک دنیل والتر در کتاب روزت را پس بگیر می‌آموزید که رفتارهای به ظاهر کوچک زندگی، همان‌هایی که تابه‌حال حتی متوجه آن‌ها نبوده‌اید، مسیر اصلی زندگی شما را می‌سازند. در این مرحله است که نویسنده به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ذهن‌آگاهی، عادت‌های نادرست قبلی را حذف کرده و عادت‌های مفید را جایگزین آن‌ها کنید. اما با توجه به اینکه شکل‌گیری یک عادت به زمان زیادی نیاز دارد و عمر ما هم محدود است، و البته بماند که هزاران عادت خوب و مثبت در زندگی وجود دارند، چطور باید دست به انتخاب بزنیم؟ کتاب روزت را پس بگیر شما را برای بهترین انتخاب‌ها آماده می‌کند.

دنیل والتر معتقد است که قبل از برداشتن هر قدمی باید ابتدا خودمان را بشناسیم. پس اگر نگران اندام نامناسب خود هستید که به دلیل عادات غذایی نامناسب به این شکل درآمده یا با جنبه‌ای از شخصیت خود مشکل دارید که فکر می‌کنید تغییر آن غیرممکن است، اولین راه‌حل کتاب روزت را پس بگیر خیره شدن به تصویر خودتان در آینه است! باید مستقیم و بدون هیچ شرمندگی با خودتان روبه‌رو شوید تا اساساً تشخیص بدهید کدام عادت‌های ناسالم شما را از آن کسی که دوست دارید باشید، دور کرده است. البته اشتباه نکنید! قرار نیست فقط به دنبال عادت‌های اشتباه و جنبه‌های منفی بگردیم. گاهی باید به‌خاطر برخی عادت‌های مثبت هم از خودتان تشکر کنید.

دنیل والتر در کتاب روزت را پس بگیر مرحله‌به‌مرحله راهکارهایی ساده و کاربردی را به شما ارائه می‌کند تا برای همیشه کنترل زدگی خود را به دست بگیرید. آیا هنوز وقت آن نرسیده که بهترین روز خود را از زندگی پس بگیرید؟

کتاب روزت را پس بگیر با ترجمه‌ی فرزانه قناعتی، از سوی انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسیده است.

کتاب روزت را پس بگیر برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب‌های روانشناسی و خودسازی، خواندن این کتاب را هرگز از دست ندهند. کتاب روزت را پس بگیر علاوه بر اینکه مهارت‌های زندگی سالم را به شما می‌آموزد بهترین فرصت برای خودشناسی و موفقیت شخصی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم

دنیل والتر، نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که آثار خود را با هدف بهبود تمرکز، ایجاد عادت‌های مثبت و تقویت حافظه‌ی مخاطبانش به نگارش درمی‌آورد. او پس از اینکه تحصیلات خود را در رشته‌ی عصب‌شناسی در دانشگاه ییل به پایان رساند، به‌سرعت پا به دنیای پژوهش و نویسندگی گذاشت تا با مردم سراسر دنیا از تجربیات شخصی و نتایج تحقیقات علمی‌اش بگوید. کتاب‌های «قدرت انضباط شخصی» و «غلبه بر اهمال‌کاری» حاصل پژوهش‌های این نویسنده در حوزه‌ی زندگی سالم و خودسازی هستند.

جملات برگزیده کتاب روزت را پس بگیر

  • عادت‌های بد اغلب در نبودن یک عادت خوب شکل می‌گیرند.
  • اگر در مورد ظاهر خود احساس عدم اعتماد‌به‌نفس می‌کنید، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانید انجام دهید بهبود وضع ظاهری است.
  • وقتی روی عادت خود فکر کرده‌اید و به این نتیجه رسیدید که ارزش حفظ کردن را دارند، تنها کاری که باید بکنید این است که آن را ادامه دهید.
  • داشتن عادت‌های روزانه به شما این امکان را می‌دهد که اولاً نگاهی تحلیلی و منطقی به آنچه در روز انجام می‌دهید داشته باشید و مهم‌تر از همه، کارهای‌تان را بر اساس نظم و برنامه‌ریزی پیش ببرید.

در بخشی از کتاب روزت را پس بگیر می‌خوانیم

درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید

امروزه اکثر مردم پذیرفته‌اند تا روزی که زنده‌اند باید هفته‌ای 40 ساعت کار کنند. در حقیقت، درآمد از کار اصلی آن‌قدر کم است که حتی جوابگوی قبض‌ها و مخارج نیست چه برسد به اینکه آسایش مالی نیز فراهم کند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، هر چه زودتر کاری ایجاد کنید که درآمد غیرفعال ایجاد کند.

گرچه برای ایجاد درآمد غیرفعال در ابتدا لازم است وقت زیادی روی آن صرف کنید و یا هزینه‌ای بپردازید اما در بلندمدت و با نتایج خوبی که به‌دست می‌آیند، جبران می‌شود. اگر بتوانید چهار الی پنج منبع درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید روزی می‌رسد که دیگر لازم نیست نگران شغل فعلی خود باشید. درآمدزایی غیرفعال به این معنا نیست که اصلاً لازم نباشد کار کنید بلکه به این معناست که به‌طور میانگین نسبت به کسی که درآمدش از شغل اصلی (که مجبور است به‌صورت تمام وقت در آن حضور یابد) به‌دست می‌آید، کار کمتری انجام می‌دهید اما درآمد یکسانی دارید.

علاوه بر این، در شرایط اقتصادی نابسامان هر اتفاقی بیفتد اهمیت چندانی ندارد چون همیشه درآمد ثابتی از کار غیرفعال خود دارید و همین مساله برایتان ثبات مالی ایجاد می‌کند. شاید هم‌اکنون در فکر تغییر شغل فعلی خود نباشید اما در آینده بخواهید تغییری ایجاد کنید. وقتی منبع درآمد بیش از یک مورد باشد زندگی راحت‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: خود را بشناسید
فصل دوم: برای خودتان اهداف درستی انتخاب کنید
فصل سوم: کمی وقت آزاد پیدا کنید
فصل چهارم: دیدگاه خود را تغییر دهید
فصل پنجم: عادت‌های رفتاری جدید بسازید
فصل ششم: مثبت بودن را تمرین کنید
فصل هفتم: با ذهن‌آگاهی شروع کنید
فصل هشتم: تمرین‌هایی برای بالا بردن سطح ذهن‌آگاهی
فصل نهم: چطور هوش هیجانی خود را تقویت کنید
فصل دهم: چطور اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید
فصل یازدهم: زندگی مینیمالیستی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روزت را پس بگیر: چگونه اقدامات ساده‌ی روزانه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد
نویسنده
مترجمفرزانه قناعتی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-92760-3-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ 19500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روزت را پس بگیر

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۷
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی بسیار پر محتوا و کاربردی هست که نویسنده به خوبی با بیان مشکلاتی که خیلی از انسانها در روزمرگیشون و در طول زندگی باهاش دست و پنجه نرم می‌کنند را ذکر کرده و برای تک تکشون راه حل قابل اجرا هم گذاشته‌اند. ایشون با تسلط کامل بر این موضوع و بیان تجربیات شخصی به صورت یک نصیحت دوستانه میشه اسمش رو بگذارم ولی در قالب یک کتاب به خواننده نکات ارزشمندی را گوش زد می‌کند. در کل خیلی خوب میشه که این رهنمودها رو در زندگی شخصی هم بتونیم اجرا کنیم و بهشون عمل کنیم. ترجمه‌ی خوبی هم داره ‌ سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
وحید براتی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام و خسته نباشید خدمت کتابراهیای عزیز
من چند سالی هست مشتری پر و پاقرص کتابراهم
ی پیشنهاد کوچیک داشتم. چون تا حالا هر چی کتاب گرفته بودم صوتی بود به این نکته که اگر به امکانات کتاب متنی هایلات هم اضافه کنید عالیه
بقیه اپ‌های کتاب الکترونیکی دارند و من اصلا دوست ندارم سوییچ کنم رو اپ دیگه ای. در صورت امکان این اپشنم بزارین
Seyed Mahmoud Mousavi
۱۴۰۲/۱/۲۶
خوب بود اما مثل دو کتاب قبلی خودش انظباط شخصی و غلبه بر اهمال کاری جالب نبوداما به هر حال خالی از لطف هم نبود و بدم نیومد ازش مثل یه مجله موفقیت هفتگی مطالب جمع کرده بود و گفته بود اما میشه نمره قبولی رو بهش داد
visa group
۱۴۰۱/۹/۲۶
از شما ممنونم برای معرفی این کتاب خوب. فضای کتاب‌های دنیل والتر آموزنده و ساده است و حس خوبی به آدم میده. کتاب‌هاش تکمیل کننده همدیگه هستن
صابر کیانیان
۱۴۰۱/۹/۲۳
این کتاب تقریبا در ادامه کتابهای دنیل والتر هست که از همین نشر منتشر شده. کتاب مفید و خوبی هست که توصیه میکنم بخونیدش
صبا
۱۴۰۱/۹/۱۹
دنیل والتر نویسنده محبوب منه. ساده و بدون اضافه گویی نکات کاربردی رو میگه
نرگس
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتابی فوق العاده با راه کارهای مفید و اثرگذار که کمک می‌کنه ضمام امور زندگیتون را در دست بگیرید
فاطمه رضایی رمی
۱۴۰۱/۱۰/۳
هنوز تا آخر گوش ندادم ولی تا اینجا که گوش دادم کتاب خیلی خوبی است
سارا و
۱۴۰۲/۸/۲۹
بسیار زیبا و اموزنده با متن روان و جریان مطالب بجا.
نیلوفرپوراقتدار
۱۴۰۱/۹/۲۷
عالی بود خیلی دوس داشتم این کتابو
محمد م
۱۴۰۱/۹/۲۶
حرف‌های تکراری بقیه رو اینجا هم آورده
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب روزت را پس بگیر

برای دریافت کتاب روزت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.