معرفی و دانلود کتاب کائنات هوای شما را دارد

عکس جلد کتاب کائنات هوای شما را دارد
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کائنات هوای شما را دارد

کتاب کائنات هوای شما را دارد به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز در زمینه‌ی ایجاد انگیزه‌های مثبت به قلم گابریل برنستین، به شما می‌‌آموزد که برای تجربه زندگی مملو از آرامش و نشاط ابتدا باید ترس‌ها و نگرانی‌های خود را کنار گذاشته و در برابر آن‌ها تسلیم شوید.

شما در کتاب کائنات هوای شما را دارد (The universe has your back) می‌آموزید که لازمه‌ی رسیدن به آرامش، رهایی از بند ترس و تسلیم شدن در برابر خواست خداوند است که این امر به کمک نیروی عشق امکان‌پذیر می‌شود.

موضوع کتاب کائنات هوای شما را دارد چیست؟

ریشه‌ی تمام مشکلات بشر تنها در یک کلمه خلاصه می‌شود: ترس! آن چه مانع رویارویی ما با حقیقت زندگی می‌گردد، ترس است. هر یک از ما در زندگی ترس‌هایی داریم که به گمان خود بر آن‌ها فائق آمده‌ایم؛ اما در حقیقت پشت آن ترس‌ها پنهان شده‌ایم و جرأت رویارویی با آن‌ها را نداریم.

ما در برابر ترس‌های خود مقاومت می‌کنیم و همین مقاومت، ما را از درک زیبایی‌های زندگی محروم می‌سازد. راه رهایی از این ترس‌ها، تسلیم شدن در برابر آن‌ها و واگذار کردنشان به خداوند است. ما می‌توانیم به کمک عشق الهی بر نگرانی‌های خود غلبه کنیم؛ اوست که این جهان را با عشق خود خلق کرده و بر اساس علم و حکمتش قوانینی را در آن جاری ساخته است. بنابراین ایمان به وجود او و عشق او در جهان هستی، موجب رهایی ما از ترس و رسیدن به آرامش می‌شود.

کتاب کائنات هوای شما را دارد به شما در فهم این مسئله کمک می‌کند. اگر ترس‌هایتان را به خداوند واگذار کنید به نوعی آمادگی خود را برای رهایی بیان کرده‌اید. خداوند نیز به این خواسته‌ی شما پاسخ داده و در راه رهایی از ترس‌ها کمکتان می‌کند. در این شرایط می‌توانید دید خود را نسبت به زندگی تغییر داده و همه چیز را از منظر عشق بنگرید.

عشق زندگی را زیباتر می‌کند؛ به شما این فرصت را می‌دهد که باورهای غلط و افکار منفی خود را تغییر داده و باورهای جدیدی برای خود خلق کنید. برای داشتن یک زندگی خوب و سرشار از عشق لازم به سخت‌گیری زیادی نیست؛ رهایی از ترس‌ها و تغییر احساساتتان کافی است.

شما به راحتی می‌توانید از طریق دعا و مراقبه با خدا حرف بزنید و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید. کائنات و موجودات جهان همه تجلی و نشانه‌ای از وجود خداوند بر روی زمین هستند؛ پس با تأمل در این نشانه‌ها می‌توانید به عشق الهی پی ببرید و به آرامش برسید. وقتی با خدا در ارتباط باشید؛ زندگی‌تان دگرگون خواهد شد؛ چرا که در این صورت به منبع عشق جهان متصل شده‌اید و عشق چاره‌ی تمام دردهاست.

رها کردن سیستم تفکر قدیمی و آغاز یک طرز فکر جدید به تمرین نیاز دارد؛ اما در کمترین زمان به آن دست پیدا می‌کنید. تمرینی که بیشترین کمک را به شما خواهد کرد، تمرین تسلیم عشق جهان هستی شدن است.

گابریل برنستین را بیشتر بشناسیم:

او توسط اپرا وینفری به عنوان «یک رهبر فکری جدید» نامیده شد. گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) معمولاً به عنوان متخصص در برنامه دکتر اُز (یک برنامه‌ی تلویزیونی معروف در امریکا) حضور پیدا می‌کند. روزنامۀ نیویورک تایمز از او به عنوان «الگوی جدید» یاد کرده و با نوشتن دو کتاب «معجزه‌گر باشیم» و «معجزه‌های زمان حال»، به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز مبدل شده است.

کتاب کائنات هوای شما را دارد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در زندگی سردرگم و ناامید هستید راهکارهای الهی کتاب «کائنات هوای شما را دارد» به شما کمک می‌کند تا با کمک جهان هستی از خواب غفلت بیدار شوید، از کنترل زندگی دست بردارید و موانع را از بین ببرید. شما با تکیه و توکل بر عشق الهی می‌توانید خواسته‌هایتان را جذب کنید و به آرامش ابدی برسید.

جملات برگزیده‌ی کتاب کائنات هوای شما را دارد:

- برای رها شدن از بند افکار منفی، نخست باید مقاومت‌مان را بپذیریم.
- معیار اصلی سنجش خوشحالی، موفقیت و امنیت ما، قدرت واقعی‌مان در همراهی با ارتعاشات پر مهر کائنات است.
- وقتی ارادۀ خود را تسلیم ارادۀ کائنات کنیم، معجزات زیادی رخ می‌دهند.
- کائنات کلاس درس ماست. اگر ما نقش خود را به عنوان دانش‌آموزی شاد بپذیریم، زندگی‌مان هم به معنای واقعی شیرین‌تر می‌شود.

نکوداشت‌هایی از نویسنده:

- من عاشق گبی و کارش هستم. او برای نزدیک شدن به مردم و برقراری ارتباط با آن‌ها شیوۀ خاص خودش را دارد. من مطمئنم این کتاب، بر قلب‌های بسیاری اثر خواهد گذاشت. (ایندیا آرای، خواننده، ترانه‌سرا و معلم)

- من واقعاً این کتاب را دوست دارم. صداقت نویسنده در بیان تجربه‌های دشوار زندگی‌اش و نیز نحوۀ درس گرفتن او از این مشکلات و رهایی یافتن از آن دشواری‌ها، کتاب را به طرز عجیبی خاص کرده است. او در واقع با به اشتراک گذاشتن تجارب دشوار زندگی‌اش، به ما یاد می‌دهد که شکست‌ها و ناکامی‌ها هم می‌توانند موجب دستیابی ما به موفقیت شوند. کتاب کائنات هوای شما را دارد، کتابی است روح‌بخش و روح‌افزا که من دوست دارم بارها و بارها آن را از نو بخوانم. (ریچل پلیتن، موسیقی‌دان)

- در یکی از سخنرانی‌های خانم برنستین شرکت کردم. به نظرم او اولین زنی باشد که بتوانم به عنوان معلم و راهنمای خودم معرفی کنم. (مجلۀ ال)

در بخشی از کتاب کائنات هوای شما را دارد می‌خوانیم:

همچنان که به سفر خود ادامه می‌دهید، این نکته را به خاطر بسپارید که کائنات به منزلۀ یک کلاس درس و آدم‌های آن نیز به منزله آزمون‌های شما هستند. هر داستانی که روی پردۀ زندگی خود مشاهده می‌کنید به یکی از این دو انتخاب ختم می‌شود: آموختن از راه عشق یا آموختن از راه ترس. هر لحظه از زندگی در واقع موقعیتی الهی است تا در آن تصمیم بگیرید که می‌خواهید درمان شوید و یا در بند گذشتۀ خود باقی بمانید. اگر شما با شوق به درمان، تصمیم بگیرید که آزمون کائنات را به انجام برسانید، معجزات زیادی برای شما رقم خواهند خورد، اما اگر نسبت به این آزمون از خود رغبتی نشان ندهید، موقعیت‌هایی را تجربه می‌کنید که هیچ نفعی برای شما نخواهند داشت.

دوستم لِنس، مصداق بارزی برای درک این موضوع است. لنس در دوران بلوغ، این ذهنیت را برای خودش ایجاد کرده بود که خیلی باهوش نیست. او همواره در طول زندگی‌اش سعی داشت با پناه بردن به الکل، روابط متعدد، کار و سایر رفتار‌های اعتیاد آور، این ذهنیت را سرکوب کند، اما این کارها هیچ فایده‌ای نداشت و او را به جایی نرساند. در اوایل 30 سالگی، متوجه شد که همواره از مواجهه با این ذهنیت فرار می‌کرده است پس تصمیم گرفت تا نسبت به مشکل خود هشیار شده و مسیر بهبودی را پیش بگیرد.

من با لنس در اوایل دورۀ درمانش آشنا شدم و پس از آن، دوستی ما شکل گرفت. خود من در آن زمان، ده سالی می‌شد که به آگاهی لازم برای حل مشکلاتم رسیده بودم؛ و به خوبی از اهمیت نقش ترس در ابتدای دورۀ درمانی، خبر داشتم؛ بنابراین می‌توانستم با مشاهدۀ تجارب زندگی لنس، او را برای یاد گرفتن درس‌های کائنات از طریق مشکلش، یاری کنم.

پس از گذشت دو سال از دورۀ درمان، لنس با زنی فوق‌العاده آشنا شد. زنی که به معنای واقعی بی‌نظیر بود. او با لنس به خوبی رفتار می‌کرد و به عقایدش احترام می‌گذاشت؛ اما نکتۀ جالبی که در مورد او وجود داشت (و لنس در ابتدا به آن توجه نکرده بود)، این بود که او با شوخ طبعی خود، مدام ضعف‌های لنس را به رویش می‌آورد. او گاهی اوقات به شوخی می‌گفت که لنس همیشه از دنیا عقب است و هیچ وقت از آخرین اخبار روز دنیا خبر ندارد؛ و یا اینکه لنس، حتی از روی یک دستور پخت ساده هم نمی‌تواند آشپزی کند. آنچه در نگاه اول صرفاً یک شوخی ساده به نظر می‌رسید و هیچ هدفی جز شوخی و مزاح نداشت، به مرور موجب ناراحتی و رنجش خاطر لنس شد. اگر چه نامزد لنس صرفاً می‌خواست با او شوخی کند اما همین شوخی‌های او باعث شد تا ترس کهنۀ لنس دوباره در وجودش جان بگیرد. در حقیقت لنس ترس قدیمی خود را به تجربۀ جدید زندگی‌اش منتقل کرد و برای درک این تجربۀ جدید، از میان دو مسیر عشق و ترس، مسیر ترس را انتخاب نمود.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش نویسنده
تقدیم نویسنده
مقدمه مترجم
مقدمه
فصل اول: شما نیرویی پنهان در وجود خود دارید
فصل دوم: شما خودتان رؤیاهای خود را می‌سازید
فصل سوم: شما همواره در حال هدایت هستید، حتی زمانی که اینطور به نظر نمی‌رسد
فصل چهارم: قدرت ارتعاشات شما از قدرت کلام شما بیشتر است
فصل پنجم: وقتی از زندگی خود لذت می‌برید، کائنات خواسته‌های شما را زودتر برآورده می‌کنند
فصل ششم: مشکلات، میانبرهایی هستند که انسان را سریع‌تر به هدف می‌رسانند
فصل هفتم: یقین راه شما را برای رسیدن به هدف، هموار می‌سازد
فصل هشتم: کائنات از راه‌های اسرار آمیزی با شما ارتباط برقرار می‌کند
فصل نهم: وحدت با کائنات موجب رهایی انسان می‌شود
فصل دهم: شما با کائنات همسو هستید
فصل یازدهم: تسلیم خواست خدا باشید
فصل دوازدهم: منعکس‌کننده عشق الهی باشید
تقدیر و تشکر
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کائنات هوای شما را دارد
نویسنده
مترجمفاطمه تقدسی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-641297-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کائنات هوای شما را دارد

محمدپویا امینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
خانم برنستین نویسنده‌ای هستن که علیرغم جوانی با چالش‌های جدی روبرو شدن و سپس نحوه راهبرد خروج از مشکلات شون رو پس از حصول نتیجه مقتضی، بصورت کتاب منتشر کردم، آثار دیگر ایشون هم بررسی کردم و انصافاً در هر کدوم به نکاتی گره گشا در خصوص مسائل خودم برخورد کردم، این کتاب برام بعنوان مرجع کاربرد داره و ازش استفاده میکنم.
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۸/۱۸
این کتاب اگر با دقت مطالعه شود اثر بسیار شگفت انگیزی دارد به یاد می‌دهد که چگونه می‌توان با جهان هستی هماهنگ شد و عشق را به زندگی دعوت کرد. تکنیک‌هایی آموزش می‌دهد که واقعا کاربردی است
نیره رحمتی
۱۴۰۰/۴/۳۰
این کتاب فوق العاه بود حتما بخونید
مخصوصا این جمله رو خیلی دوست داشتم که میگه عشق رو جایگزین ترس کنیم
بی نظیر بود🙏🙏
Parvin
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
عالیه 👌
هر کسی باید رو سه بعد وجودی خودش کار کنه
بعد معنوی به اندازه روان و جسم اهمیت داره و این کتاب منبع خوبی برای تقویت باورهای معنوی است.
ناهید صناعی
۱۴۰۰/۴/۱۳
عالیه حتما بخونید یاد میده چجوری همه چی رو به انرژی الهی بسپاریم واجازه بدیم کاینات به روش خودش وبه صلاحدید خودش مسایلمونو حل کنه
علی سجادی
۱۳۹۹/۱۲/۶
هر موقع که خوشحالم از تموم شدن این دروغ‌های شاخ دار دوباره یه کتاب دیگه و پشتش یه دوره دیگه میاد
..
...
..
واقعا که چرت و پرت کُنتُر نمیندازه
نفس همتی
۱۳۹۹/۹/۲
کتابهای گابریل همشون بی نظیره، مخصوصا کتاب جهان هستی هوایت را دارد و کتاب معجزه گر باشید و کتاب حال استمراری و دو سه تای دیگه
Maryam Kheiri
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
واقعااااا عالیهههه شاید بیش از دوبار در زندگی خودم به کار بردم و به همه پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبااار کتاب را مطالعه کنند
نگار
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
هرچی بگم این کتاب عاااالی و کمک کننده هست وحس خووبی انتقال میده و اتفاقا حمایت بیشتری دریافت میکنم✨️ بخوونین و لذت ببرید
Sharare .s
۱۴۰۱/۱/۱۰
مثل تمام کتاب‌های گابریل برنستین سرشااار از آرامش حس خوب و انرژی مثبت، به شدت پیشنهاد می‌کنم مطالعه بشه
سیاوش ستوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
این کتاب برای کسانی بسیار سودمند است که عشق و ارامش و محبت را در درون پرورش میدهند
تشکر از کتابراه
و همواره عشق بر گابریل برنستین باشد
Mehran
۱۴۰۲/۸/۲۸
کتاب زیبا و جالبی بود تمام هستی برای ارتقا روح ما و زندگی بهتر در این عالم مادی افریده شده فقط کافیه که ما بخواهیم
احسان قدرت
۱۴۰۱/۴/۲۳
کتاب خیلی مثبت و موثری هست برای اوقاتی که حال خوبی ندارین با خوندنش حالتون رو خوب میکنه من از خوندنش سیر نمیشم
آیدا بهرنگى
۱۴۰۰/۲/۱۴
تا اونجاییکه خودم کتاب عالی اى هست به همه توصیه میکنم که بخونن.
س ا
۱۴۰۱/۵/۱۸
کتاب عالی بود به طوری که من دیدگاهم نسبت به کائنات عوض شد و امید بیشتری پیدا کردم
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب کائنات هوای شما را دارد

برای دریافت کتاب کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.