معرفی و دانلود کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

رمز و راز تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق چیست؟ کن بلانچارد، دان هاتسون و اتان ویلیس، چهره‌های تجاری شاخص و بین‌المللی، در کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای به داستانی الهام‌بخش درباره‌ی تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق می‌پردازند. این اثر به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده است و در زمره‌ی کتاب‌های پرفروش قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

کن بلانچارد، نویسنده‌ی کتاب پرفروش مدیر یک دقیقه‌ای، دان هاتسون، مدیر اجرایی شرکت U.S. Learning، و اتان ویلیس، مدیرعامل کارکشته‌ی شرکت Prosper Learning، در کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای (The One Minute Entrepreneur) داستانی الهام‌بخش را برای شما روایت می‌کنند که با شنیدن آن بسیاری از فوت و فن‌های کوزه‌گری کارآفرینی را فرا خواهید گرفت.

نویسندگان در این اثر از خلال یک روایت جذاب به چالش‌هایی می‌پردازند که کارآفرینان در مسیر حرفه‌ای خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. بسیاری از این چالش‌ها مشکلاتی معمولی هستند که همه‌ی کارآفرینان در آغاز مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار خود به طریقی درگیر آن می‌شوند. از جست‌وجو برای منابع جدید درآمد گرفته تا تضمین تعهد افراد و وفاداری مشتریان. اما از همه مهم‌تر، با شنیدن این کتاب صوتی اسرار تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را یاد می گیرید؛ تکنیک‌هایی که بسیاری از آن‌ها را در تئوری‌ها و کتاب‌های آموزشی پیدا نمی‌کنید. از جمله این که چگونه پایه‌ریزی مستحکمی برای مؤسسه‌ی خود داشته باشید، چگونه از جریان نقدینگی ثابت اطمینان حاصل کنید، و چگونه خدماتی ارائه دهید که آوازه‌ی آن همه‌جا را پر کند. علاوه بر این، کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای توصیه‌های ارزشمندی را در اختیار شما می‌گذارد که از بینش کارآفرینان و متفکرانی بلندآوازه مانند شلدون بولز، پیتر دراکر، مایکل گربر و چارلی ترمندوس برگرفته شده است.

امروزه و در شرایطی که بسیاری از کسب‌وکارها با شکست مواجه می‌شوند، مطالعه‌ی آثاری که به افزایش آگاهی در این زمینه منجر شود برای کارآفرینان و مدیران و رهبران ضروری است. نویسندگان در کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای به تاجران و کارآفرینان بالقوه گنجینه‌ای از دانش کارآمد و توصیه‌های ثمربخش را ارائه می‌دهند که به آن‌ها می‌آموزد چگونه بیندیشند، چگونه عمل کنند و چگونه به موفقیت دست پیدا کنند.

ترجمه‌ی نگار مختاری را از این اثر با صدای آرمان خدادادی می‌شنوید. کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای با همکاری نشر صوتی آوانامه و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

  • سرشار از مطالب خردمندانه و آموزنده. (مارک سنبورن، نویسنده و کارآفرین)

  • کن بلانچارد به همراه همکارانش یک اثر افسانه‌ای دیگر در حوزه تجارت را نوشته‌اند که ترکیبی از سرگرمی و مطالب آموزنده و کاربردی است. (پاتریک لنسیونی، نویسنده)

  • دان هاتسون و کن بلانچارد کار زیبا و مفیدی را درباره آموزش ماهیت کارآفرینی انجام داده‌اند. (زیگ زیگلار، نویسنده و معلم انگیزشی)

  • کن بلانچارد داستان‌نویس چیره دست و مشاور و مربی درخشان، خرد منحصربه‌فرد خود را برای کمک به کارآفرینان ارائه کرده تا آن‌ها را برای رسیدن به موفقیت پایدار هدایت کند. (استیون کاوی، نویسنده و تاجر)

کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خود را در آغاز مسیر کارآفرینی می‌بینید، شنیدن این کتاب را به هیچ وجه از دست ندهید. همچنین اگر کارآفرینی کارکشته هستید، می‌توانید از توصیه‌های این کتاب صوتی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنید.

با نویسندگان کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای بیشتر آشنا شویم

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حیطه‌ی رهبری و مدیریت است. او آثار بسیاری در این زمینه نگاشته و به انتشار رسانده است. سبک ساده‌ و بی‌تکلف نوشته‌های بلانچارد او را بدل به نویسنده‌ای محبوب در میان دوست‌داران علوم مدیریتی کرده است. او تحصیلات آکادمیک خود را در دو رشته‌ی فلسفه و جامعه‌شناسی به پایان رسانده است. از کتاب‌های مهم بلانچارد می‌توان به مواردی همچون «عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، «کمک به مردم برای برنده شدن در کار»، «گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای»، «چه کسی تغییر را کشت» و«شیوه نهنگ» اشاره کرد.

دان هاتسون (Don Hutson) مدیرعامل شرکتی آموزشی به نام U.S. Learning است که راه‌حل‌های نوآورانه و تاثیرگذاری برای بهبود شرایط سازمان‌ها ارائه می‌دهد. همچنین او نویسنده‌ی چندین عنوان کتاب است و به‌عنوان سخنرانی فعال در هیئت موسس انجمن ملی سخنرانان فعالیت می‌کند.

اتان ویلیس (Ethan Willis) نیز یک معلم در زمینه‌ی کارآفرینی است که توانسته جایزه‌ی Ernst & Young را به‌عنوان کارآفرین سال دریافت کند.

در بخشی از کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای می‌شنویم

پس از سه سال کار در مجمع فروش ملی، جاد شبیه اسب‌های مسابقه‌ای شده بود که به در طویله‌شان لگد می‌اندازند. می‌خواست از آنجا خارج شود، در مسیر بیفتد و بدود. او مهارتی حیاتی را آموخته بود: این که چگونه بفروشد. کارش را خوب انجام می‌داد و یک زندگی آراسته و آرامی برای خودش ساخته بود. با وجود این جاد خیلی بلندهمت بود. او بیشتر می‌خواست. باید شرکتش را تأسیس می‌کرد. رئیسش را دوست داشت و از آنچه دِرک برایش انجام داده بود سپاسگزار بود. ولی می‌دید که کار کردن برای رئیسش به‌طرز نامحدودی فقط او را عقب نگه می‌دارد. با وجود این می‌ترسید که مبادا شکست بخورد. می‌دانست که هزار تن از مؤسسان پیش از او به‌انضمام درک با چنین تردیدهایی مواجه شدند و باز هم پیش رفته بودند ولی جاد مطمئن نبود که یک خطرپذیر واقعی باشد. پس با تریمندوس تماس گرفت تا از او راهنمایی بگیرد. تریمندوس گفت مستقل کار کردن تو یک امر اجتناب‌ناپذیر است. این موضوع سال‌هاست که رویای توست. سؤال مهم اینجاست که می‌خواهی چه نوع تجارتی را توسعه دهی؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
فصل اول: شکل‌گیری شالوده‌ای محکم
19 دقیقه
فصل دوم: رشد در دانش
15 دقیقه
فصل سوم: آموختن مهارت
9 دقیقه
فصل چهارم: اشکال تاسیس را پیدا کردن
12 دقیقه
فصل پنجم: به دست آوردن یک هم‌تیمی زندگی
16 دقیقه
فصل ششم: دری باز می‌شود
17 دقیقه
فصل هفتم: شروع شرکت
18 دقیقه
فصل هشتم: درد‌های رشد مالی
36 دقیقه
فصل نهم: ایجاد یک خدمت‌رسانی افسانه‌ای
28 دقیقه
فصل دهم: کمک به مردم برای اوج‌گیری مثل عقاب‌ها
24 دقیقه
فصل یازدهم: مسائل مربوط به خود
12 دقیقه
فصل دوازدهم: تغییر اوضاع
25 دقیقه
فصل سیزدهم: جمع‌بندی همه‌ی مطالب
13 دقیقه
فصل چهاردهم: ساختن یک میراث

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای
نویسنده، ،
مترجمنگار مختاری
راویآرمان خدادادی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

Kamran shid
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب گویای عالی می‌باشد که به نکات کاربردی اشاره دارد.
گویندگی خوب و متناسب با موضوع کتاب است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی موسس یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.