معرفی و دانلود کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای: راز ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق

عکس جلد کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای: راز ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای: راز ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق

کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای، نوشته‌ی کن بلانچارد، دن هاستون و اتان ویلیس، راهنمایی برای صاحبان کسب‌وکار است که به مخاطبان کمک می‌کند تا از طریق سه گام اندیشیدن، عمل کردن و موفقیت، در مسیر بهبود کسب‌وکار قدم بردارند. این کتاب به موانع مختلفی که پیش روی کارآفرینان قرار می‌گیرد، می‌پردازد و با روایتی قدرتمند و تأثیرگذار، راهکارهایی برای عبور از آن‌ها ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای

کن بلانچارد (Ken Blanchard)، دن هاستون (Don Huston) و اتان ویلیس (Ethan Willis) در کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای (The One Minute Entrepreneur) چالش‌های مردی را به تصویر می‌کشد که در تلاش است کسب‌وکار خود را به سمت موفقیت سوق دهد. این کتاب از خلال روایتی قدرتمند و تأثیرگذار، مشکلات معمولی و در عین حال مهم راه‌اندازی کسب‌وکار را شرح می‌دهد و راهکارهایی برای هر یک ارائه می‌کند. همچنین جامعیت آن باعث شده از چگونگی یافتن منابع درآمد جدید تا ایجاد احساس وفاداری و تعهد در کارمندان و مشتریان را شامل شود.

در عصر کنونی که موج کارآفرینی بیش از هر دوره‌ای رشد کرده و بازار کار روز‌به‌روز رقابتی‌تر می‌شود، بقای کسب‌وکارها هم دشوارتر از گذشته است و عدم تقویت مهارت‌های لازم، منجر به شکست خواهد شد. ازاین‌رو کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای، با معرفی سه راهکار کلی، در تلاش است تمامی تاجران و کارآفرینان را راهنمایی کند. این کتاب به صنعت و حوزه‌ی کاری به‌خصوصی محدود نمی‌شود و توصیه‌های ذکرشده در آن برای همه کارآمد است.

نویسندگان کتاب براساس تجربیات شخصی خود توضیح می‌دهند که مسیر تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق چیست و چگونه می‌توان کسب‌وکاری قدرتمند بنا نهاد. آن‌ها تأکید می‌کنند که چنین دستاوردی نیازمند اطمینان از جریان نقدینگی است و برخلاف تصور بسیاری از افراد، اهمیت پول را نباید نادیده گرفت. بنابراین تلاش می‌کنند با افشای رازها و توصیه‌های کلیدی این عرصه، خوانندگان را به بهبود کسب‌وکار شخصی و تلاش برای رسیدن به درآمد ایده‌آل، ترغیب کنند.

مراحل سه‌گانه‌ی کتاب، به‌ترتیب اندیشیدن، عمل کردن و موفقیت است که جهت درک بهتر مباحث، بینش و خرد کارآفرینان موفقی نظیر پیتر دراکر و مایکل گربر را مثال می‌زند. این کتاب در چهارده فصل، مهارت‌های مختلفی را آموزش می‌دهد که تمرین و تقویت آن‌ها درنهایت منجر به ارتقای کسب‌وکار و تبدیل شدن به کارآفرینی موفق خواهد شد. در هر فصل، بینش‌های یک دقیقه‌ای نویسندگان کمک می‌کند تا درهای جدیدی به روی خوانندگان باز شود. مراحل راه‌اندازی یک شرکت، برنامه‌های رشد مالی، ارائه‌ی خدمات و چگونگی حل مشکلات، از دیگر مباحث مطرح‌شده در این کتاب‌اند.

کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای اولین‌بار در سال 2008 وارد بازار شد و نشر شادن پژواک آن را با ترجمه‌ی ثریا رضایی در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار داد.

نکوداشت‌های کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای

  • کتابی سرشار از خرد که اگر خواهان بازآفرینی زندگی خود هستید، حتماً باید آن را بخوانید. (مارک سنبورن، نویسنده)

  • کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای توضیح می‌دهد که گرچه صحبت از موفقیت ساده‌تر از به‌دست آوردن آن است، اما با تمرکز بر چند نکته‌ی کلیدی می‌توان احتمال موفقیت را به‌طرز چشمگیری افزایش داد و در عین حال از انجام کارها لذت برد. (مایکل ای. گربر، نویسنده و کارآفرین)

  • دان هاستون و کن بلانچارد، قدم بزرگی در آموزش ماهیت کارآفرینی برداشته‌اند. (زیگ زیگلار، نویسنده و مربی انگیزشی)

  • در مورد نظارت بر زندگی و تجارت، توصیه‌های بسیاری مطرح شده. بااین‌حال، بهترین نظارت، تأثیرگذاری است. ازاین‌رو کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای، اهمیت تأثیرگذاری را به شما آموزش می‌دهد و انگیزه ایجاد می‌کند تا مربیان خود را هوشمندانه انتخاب کنید. (جیم آموس، مدیر بازنشسته‌ی UPS)

  • همه‌ی ما چیزهای بیشتری برای یادگیری و آموزش داریم. کارآفرین یک دقیقه‌ای به شما کمک می‌کند تا هر دو را سرانجام برسانید. (ر. برد مارتین، رئیس هیئت مدیره Saks Incorporated)

کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی کارآفرینان و کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را به موفقیت برسانند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای: راز ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق می‌خوانیم

جُود و تری برای ترویج فرهنگ خدماتی که توجه و مسئولیت‌پذیری هر کس را افزایش دهد تصمیم گرفتند برنامه‌ی "کارمند ماه" که سال‌ها جزئی از فرهنگ "جی. تی. اِی" بود را حذف کرده و برنامه‌ی "کارمند لحظه" را جایگزینش کنند. برای هر کدام از کارمندان که یک مشتری - چه خارجی یا داخلی - او را در حال ارائه‌ی خدمات فراتر از وظیفه می‌دید، فوراً یک جشن کوچک می‌گرفتند. یک لانه‌ی عقاب هم ساخته شده که آن‌جا همکاران دوربین به دست آماده‌ی عکس گرفتن از عقاب در حال پرواز بودند. دیوار مشاهیر هم درست کرده بودند تا داستان‌ها و عکس‌هایی که از همکاران "جی. تی. اِی" در حال جذب مشتریان دوآتیشه گرفته شده بود را آن‌جا بچسبانند. هیچ محدودیتی در تعداد دفعات حضور یک فرد در دیوار مشاهیر وجود نداشت.

سیستم مدیریت عملکرد "جی. تی. اِی" برای اینکه به افراد کمک کنند تا همانند عقاب اوج بگیرند به سیستم مشارکت برای عملکرد تبدیل شد. هر مدیر ضروریات آموزش را یاد گرفته طوری که بتواند اهداف واضح و استانداردهای عملکرد را تعیین کرده، پیشرفت را تحسین کند و به تلاش‌های پایین‌تر از حد تعیین‌شده مسیر دوباره بدهد.

مدیریت گردش یک روش زندگی است. علاوه‌براین، از مدیران انتظار می‌رفت تا با هرکدام از کارمندانی که مستقیم به آن‌ها گزارش می‌دادند هر دو هفته یک بار یک جلسه‌ی دونفره داشته باشند. این ملاقات‌ها تنها 5 تا 30 دقیقه طول می‌کشید، ولی آن‌ها به زیردستان مستقیم خود اجازه می‌دادند تا مدیرشان را از پیشرفت خود آگاه کرده و اگر به کمک بیشتری نیاز داشتند درخواست کنند. این امر اعضای برنامه‌ی مشارکتی – مدیر و گزارش‌دهندگان – را به روز نگه می‌داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
یادداشتی برای خوانندگان
فصل اول: ایجاد یک پایه و اساس محکم
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل دوم: رشد دانش
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل سوم: یادگیری یک مهارت یا حرفه
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل چهارم: خوره‌ی کارآفرینی گرفتن
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل پنجم: یک هم‌تیمی پایه داشته باشید
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل ششم: یک در باز می‌شود
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل هفتم: راه‌اندازی شرکت
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل هشتم: برنامه‌های رشد مالی
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل نهم: ارائه‌ی خدمات افسانه‌ای
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل دهم: به افرادتان کمک کنید تا همانند عقاب اوج بگیرند
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل یازدهم: مسائل مربوط به مَنیت و تکبر
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل دوازدهم: حل کردن مشکلات
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل سیزدهم: مرتب کردن اوضاع
بینش‌های یک دقیقه‌ای
فصل چهاردهم: ایجاد میراث
ضمیمه: 20 ویژگی برتر کارآفرینان موفق
درباره‌ی نویسندگان
درمورد شرکت "پراسپِر"

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای: راز ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق
نویسنده، ،
مترجمثریا رضایی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.