معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی ورزش: توسعه و پایداری فرهنگ ورزشی کارآفرینانه

عکس جلد کتاب کارآفرینی ورزش: توسعه و پایداری فرهنگ ورزشی کارآفرینانه
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی ورزش: توسعه و پایداری فرهنگ ورزشی کارآفرینانه

ونسا راتن، دانشیار مدیریت کارآفرینی در دانشگاه مدیریت و بازرگانی لاتروپ و کارآفرین حوزه‌ی ورزش است. او در کتاب کارآفرینی ورزش، به اهمیت و لزوم فعالیت‌های کارآفرینی در حوزه‌ی ورزش و سلامت می‌پردازد و قصد دارد با معرفی استدلال‌های اقتصادی و استراتژی‌های تجاری مرتبط با این حوزه، راه کارآفرینی ورزشی را برای کارآفرینان جوان و نوظهور، هموار ‌کند.

درباره‌ی کتاب کارآفرینی ورزش

کارآفرینی در حوزه‌ی ورزش یک عنوان تازه در دنیای تجارت و مدیریت است که شامل فعالیت‌‌های اجتماعی نوآورانه‌ای است که در زمینه‌ی ورزش و سلامت برای استفاده از فرصت‌های جدید و یا ایجاد این فرصت‌ها، انجام می‌شود. با این‌حال، علی‌رغم اهمیت بالای کارآفرینی ورزشی در ارتقای سلامت عمومی جامعه و فرهنگ، فعالیت‌های انجام‌شده در این حوزه بسیار محدود و توسعه‌نیافته باقی مانده است.

کتاب کارآفرینی ورزش (Sport entrepreneurship) یک اثر جامع و الهام‌بخش در حیطه‌ی مدیریت کسب‌وکارهای ورزشی است. ونسا راتن (Vanessa Ratten) در این کتاب با بهره‌گیری از تجارب و پژوهش‌های خود در زمینه‌های مدیریت و نوآوری و با استفاده از شیوه‌های عملی و قابل اجرا، درس‌های ارزشمندی را به علاقه‌مندان این حوزه می‌‌آموزد و چالش‌های مسیر را به آن‌ها نشان می‌دهد. ونسا در این کتاب معتقد است که با افزایش علاقه و اشتیاق نسل جدید به فعالیت‌های ورزشی، الزامی‌ست که اقدامات سریع و جدی، همراه با ایده‌های نو در این صنعت صورت گیرد. او از ورزش‌کاران جوان با روحیه‌ی کارآفرینی و خلاق دعوت می‌کند تا هرچه زودتر نسبت به راه‌اندازی کسب‌وکارشان اقدام کنند و در زمینه‌ی ارتقای این حوزه فعال و کوشا باشند. با این‌کار علاوه‌بر گسترش ایده‌های نو در مشاغل ورزشی، فناوری‌های ورزشی و به‌دنبال آن ذائقه‌های اجتماعی نیز تغییر کرده و مجموع این تغییرات، سودآوری و توسعه‌ی اقتصادی کشور را افزایش می‌دهد.

نکته‌ی مهم دیگری که راتن در کتاب کارآفرینی ورزش به آن اشاره می‌کند، کشف به‌موقع فرصت‌ها و استفاده‌ی صحیح از آن‌هاست؛ از آن‌جا که فرصت‌های موجود در حیطه‌ی ورزش و سلامت اغلب زمان‌بر هستند، لازم است با سرعت بیشتری شناسایی شوند تا بعد از برآورد هزینه‌ها و تخمین زمان اتمام پروژه، به بهره‌برداری برسند. ونسا نقش دولت‌ها را در تسریع این روند بسیار مهم تلقی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد با حمایت و تشویق‌شان از نسل جوان کارآفرین، به بهبود هرچه بیشتر خدمات و امکانات ورزشی کمک کنند.

کتاب کارآفرینی ورزش مناسب چه کسانی است؟

اگر به فکر شروع یک کسب‌وکار جدید در زمینه‌های ورزشی هستید، مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد.

در بخشی از کتاب کارآفرینی ورزش: توسعه و پایداری فرهنگ ورزشی کارآفرینانه می‌خوانیم

صنعت ورزش تأثیر چشمگیری بر اقتصاد بین‌المللی از طریق محصولات و خدماتی که ارائه می‌کند، داشته است. زیرساخت عمومی در ورزش با افزایش علاقه به این که چگونه مشاغل جدید را ایجاد می‌کند، افزایش یافته است. افراد بیشتری به سبب ماهیت کارآفرینانه و روش ایجاد فرصت‌ها، به ورزش علاقه‌مند می‌شوند؛ ورزش دارای نقش‌های انتفاعی و غیرانتفاعی در جامعه است که آن را به یک صنعت منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند؛ کارآفرینی در ورزش به دلیل علاقه‌ی شرکت‌های بیشتر به این صنعت، بر موفقیت کسب‌وکار تأثیر دارد.

کارآفرینان ورزشی از روش‌های جایگزین برای ایجاد کسب‌وکار با فراهم کردن تغییرات استفاده می‌کنند؛ اینکه جامعه در حال تغییر است، اهمیت دارد و این واقعیت نیز که دانش جدید لازم است با تغییرات به روز بماند، وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه ‌ای بر کارآفرینی ورزشی
فصل 2: صنعت ورزش و کارآفرینی
فصل 3: تغییرات بازی در ورزش؛ نقش نوآوری و خلاقیت
فصل 4: کارآفرینی ورزشکار
فصل 5: جنبه ‌های مختلف کارآفرینی ورزشی
فصل 6: کسب‌وکار ورزشی و کارآفرینی
فصل 7: فرایندهای سیستمی در کارآفرینی ورزشی
فصل 8: اصول اخلاقی و کارآفرینی ورزشی
فصل 9: آموزش و سیاست ‌گذاری کارآفرینی ورزشی
فصل 10: آینده کارآفرینی ورزشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی ورزش: توسعه و پایداری فرهنگ ورزشی کارآفرینانه
نویسنده
مترجممحمد احسانی، عرفان مرادی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-3553-80-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی ورزش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی ورزش

برای دریافت کتاب کارآفرینی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.