معرفی و دانلود کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

با گسترش روزافزون فعالیت‌های ورزشی، جای خالی یک راهنمای جامع که به‌ صورت اختصاصی به آموزش مدیریت استراتژیک در ورزش بپردازد احساس می‌شد. کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش که به‌ کوشش جمعی از مؤلفان متخصص در این زمینه نوشته شده، به توضیح و آموزش مباحث مرتبط با مدیریت استراتژیک و روش‌های پیاده‌سازی آن، خصوصاً در حیطه‌ی فعالیت‌های ورزشی، می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

مدیریت استراتژیک به تمامی فعالیت‌هایی گفته می‌شود که مدیران برای تعیین دقیق اهداف و چشم‌اندازهای یک گروه یا سازمان و آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن، به‌طور مستمر، انجام می‌دهند. داشتن یک استراتژی دقیق و منظم از آن‌جهت اهمیت دارد که آینده و رخدادهای آن به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیستند؛ بنابراین بهره‌گیری از برنامه‌های استراتژیک صحیح، شرکت‌ها را برای رویارویی با این رخدادها آماده می‌کند. اهمیت دیگر استفاده از مفاهیم مدیریت استراتژیک، در بررسی و پیش‌بینی رفتار مشتریان و رقبا مشخص می‌گردد؛ با داشتن استراتژی مناسب می‌توانیم به‌طور منظم فعالیت آن‌ها را رصد کنیم و پیشرفت‌ها و انتظارات‌شان را تحت‌نظر داشته باشیم.

کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش (Strategic management in sport)، نوشته‌ی دنی اوبرین (Danny O'Brien)، ملینا ام. پرنت (Milena M. Parent)، لیزلی فرکینز (Lesley Ferkins) و لیزا گوتورپ (Lisa Gowthor) برای نخستین‌بار فرآیندهای مدیریت استراتژیک را در ورزش مورد بررسی قرار می‌دهد و مبانی مدیریت و استراتژی را نه صرفاً به عنوان یک مفهوم کلی بلکه به‌طور خاص در زمینه‌ی ورزش تشریح می‌کند. نویسندگان این کتاب معتقدند که دولت‌ها با وجود ادعاهای فراوانی که پیرامون تاثیرات مثبت فعالیت‌های ورزشی در افزایش نشاط و بهره‌وری مردم و جامعه و هم‌چنین ارتقای فرهنگ و اقتصاد دارند، اقداماتی که تاکنون درخصوص توسعه‌ی این فعالیت‌ها انجام داده‌اند، بسیار ناچیزتر از آن است که حتی بشود آن‌ها را در یک لیست به‌صورت پشت‌سرهم جای داد؛ در نتیجه، برای اصلاح این مشکل، لااقل در سطح دانشگاهی و برای افراد دغدغه‌مند، تصمیم به جمع‌آوری این مطالب و انتشار کتابی با هدف بالا بردن سطح برنامه‌ریزی‌های استراتژیک در حوزه‌ی ورزش، گرفته‌اند.

سرفصل‌های این کتاب به عناوینی مانند فرآیند مدیریت استراتژیک در ورزش، تجزیه‌وتحلیل محیط درونی، تجزیه‌وتحلیل محیط بیرونی، حکمرانی و رهبری استراتژیک، جهت‌گیری استراتژیک، ساختاربندی چندسطحی استراتژی، انتخاب و ارزیابی استراتژی، پیاده‌سازی استراتژی و تغییر سازمانی و در نهایت سیستم‌های کنترل استراتژیک و مدیریت تغییر، می‌پردازند.

کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های مدیریت و تربیت‌‌بدنی و صاحبان کسب‌وکارهای ورزشی، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش می‌خوانیم

به لطف جهانی‌شدن و عصر دیجیتال، تجزیه‌وتحلیل ابَرداده‌ها گسترش یافته است. یکی از فعالیت‌های کلیدی مدیریت ارتباط برقرار کردن با ابَرداده‌ها در بازاریابی است -مدیریت ارتباط با مشتری-. سیستم‌های CRM اطلاعات بدست آمده (داده‌ها) را از مشتریان در هر مرحله‌ای از تعامل که ممکن است با شرکت و یا برقراری تماس، همچون استفاده از محصول، اطلاعات جمعیت‌شناختی و روان‌شناختی داشته باشند، جمع‌آوری می‌کنند. تجزیه‌وتحلیل این ابَرداده‌ها اجازه‌ی اخذ تصمیمات کلیدی در بازاریابی را می‌دهد (مامکو و فراید.) بنابراین، درک و ایجاد ابَرداده‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش داده، سریع‌تر و بهتر تصمیم‌گیری کرده و توسعه محصولات و خدماتی جدید که نیازهای کنونی و آتی مشتریان خود بوده است را برآورده سازند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. فرایند مدیریت استراتژیک ​در ورزش
فصل 2. تجزیه‌وتحلیل محیط درونی
فصل 3. تجزیه‌‌وتحلیل محیط بیرونی
فصل 4. حکمرانی و رهبری استراتژیک
فصل 5. جهت‌ گیری استراتژیک
فصل 6. ساختاربندی چندسطحی استراتژی
فصل 7. انتخاب و ارزیابی استراتژی
فصل 8. اجرا (پیاده‌سازی) استراتژی و تغییر سازمانی
فصل 9. سیستم‌های کنترل استراتژیک و مدیریت تغییر
فصل 10. برنامه‌ریزی استراتژیک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت استراتژیک در ورزش
نویسنده، ، ،
مترجمحسین اکبری یزدی، عرفان مرادی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات180
زبانفارسی
شابک978-600-355382-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

برای دریافت کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.