معرفی و دانلود کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4

عکس جلد کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4

کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 نوشته‌ی معصومه یزدانی، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «کلاس اولی‌، کتاب اولی» است. در این اثر فقط از کلماتی استفاده شده که کلاس‌ اولی‌هایی که تا درس هجدهم کتاب فارسی را یاد گرفته‌اند، آن‌ها را بلَد هستند. خواندن کتاب حاضر به تقویت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموز و همین‌طور افزایش اعتمادبه‌نفس او کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4

با سواد شدن و توانایی خواندن، از بدو ورود به کلاس اول رؤیایی است که سرانجام، روزی به حقیقت می‌پیوندد. همه‌ی ما این اشتیاق را برای اینکه بتوانیم چیزی را به‌شکل مستقل بخوانیم به یاد داریم. اما تا بچه‌های کلاس اولی بتوانند یک کتاب داستان عادی را بخوانند، خیلی طول می‌کشد. این فرآیند تقریباً نُه‌ماهه، برای کودکی که فقط شش سال دارد یا حتی والدینی که ذوق دارند کودکشان را در حال مطالعه ببینند، طولانی به نظر می‌رسد. چه می‌شود اگر کتابی چاپ شود، که این زمان را کوتاه کند؟ کتاب‌های مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق، که کتاب خوب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 یکی از آن‌هاست به همین منظور به چاپ رسیده‌اند.

کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 داستانی جذاب درباره‌ی جانوارانی دریایی دارد که در حال آماده شدن برای مسابقه‌ای مهم هستند. اما کارها آن طور که انتظار دارند پیش نمی‌رود. معصومه یزدانی، نویسنده‌ی کتاب، که یکی از نویسندگان مطرح ادبیات کودک و نوجوان است، در نوشتن این کتاب، فقط از واژه‌هایی استفاده کرده است که کلاس اولی‌هایی که تا درس 18 را یاد گرفته‌اند، می‌توانند بخوانند. تمرکز اصلی، روی کلمات با حروف درس‌های چهاردهم تا هجدهم است. جمله‌ها ساده و کوتاهند و زبان داستان، به زبان کودکان در سنین دبستان بسیار نزدیک است. همین است که کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رقم زدن اولین تجربه‌های خواندن مستقل در کودکان تبدیل می‌کند.

خواندن این کتاب نه تنها باعث تقویت مهارت‌ روان‌خوانی می‌شود، بلکه به ارتقای توانمندی درک مطلب در دانش‌‌آموزان کمک می‌کند. وقتی کودکان کتاب را می‌خوانند، از آن جایی که محتوا برایشان جالب است، سعی می‌کنند در کنار تمرکز بر خواندن کلمه، معنای کلی را نیز درک کنند و جملات را به هم پیوند دهند. در عین حال، با آشنا شدن چشم کودک با کلمات دیگر، دایره‌ی لغات او گسترده‌تر و املایشان تقویت می‌شود.

علاوه بر داستان کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4، تصویرگری کتاب نیز در نهایت زیبایی و شادابی انجام شده است. شخصیت‌ها بسیار بانمک و دوست‌داشتنی هستند و جزئیات سرگرم‌کننده‌ای در تصاویر موجود است که به جذابیت هر چه بیشتر کتاب کمک می‌کند. تصویرگری این کتاب کاری از غزاله بارونیان است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی، را نشر افق، با همراهی جمعی از نویسندگان و تصویرگران برتر کتاب کودک و نوجوان به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها، به صورت سطح به سطح طبقه‌بندی شده‌اند. هر سطح، مخصوص کودکانی است که تعدادی از حروف کتاب درسی فارسی را آموخته‌اند. مثلا سطح اول تا درس پنجم، سطح دوم تا درس دهم و به همین منوال تا سطح پنجم ادامه می‌یابد. هر سطح، چند جلد کتاب داستانی از نویسنده‌ها و تصویرگران گوناگون دارد. این کتاب‌ها، در سطوح اولیه، با کلمات و جملات ساده‌تر داستانی جذاب را برای کودکان روایت می‌کنند اما با افزایش سطح، کلمات سخت‌تر و جملات پیچیده‌‌تر می‌شود و داستان‌ها نیز طولانی‌تر و خواندنی‌تر. تهیه‌ی هر یک از کتاب‌های این مجموعه، برای ارتقای مهارت‌های خواندن و درک مطلب کودک و آشنایی بیشتر او با کلمات و املای آن‌ها کارایی ویژه‌ای دارد. همین‌طور رویای دیرینه‌ی والدین را برای تماشای دانش‌آموز کلاس اولی خود که می‌تواند به تنهایی کتاب بخواند، برآورده می‌کند.

کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 برای کلاس اولی‌هایی که به درس هجدهم کتاب فارسی رسیده‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 می‌خوانیم

کارآگاه دلفین زبل پشت تپه‌ی مرجانی نشست و ذره‌بینش را گذاشت روی یک نی بلند و زل زد به در خانه‌ی نهنگ عنبر. همان‌موقع نهنگ عنبر با یک کتاب سر و ته از خانه بیرون آمد و روی تپه دراز کشید.

کارآگاه دلفین از مخفیگاهش بیرون آمد و گفت: «نهنگ عنبر عزیز، چرا اینجا دراز کشیدید؟»
نهنگ عنبر گفت: «من همیشه اینجا کتاب می‌خوانم.»
کارآگاه دلفین زبل گفت: «دیروز هم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353864-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4

برای دریافت کتاب کارآگاه دلفین زبل - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.