معرفی و دانلود کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2

عکس جلد کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2

کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 اثری از معصومه یزدانی در زمینه‌ی آموزش به کودکان کلاس اوّلی است. بی‌شک در روزهای آغازین آموزش، کودک از ذهن فعال‌تر و آماده‌تری برای فراگیری بهره‌مند است. کتاب پیش رو بر آن است تا به شیوه‌ی داستان‌گویی براساس حروفی که کودک در سال اول یاد می‌گیرد، این آموزش‌ها را در او قوام بخشد و برای همیشه در ذهن آنان محفوظ نگه دارد. این کتاب ذیل مجموعه‌ی «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2

کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 تألیف معصومه یزدانی اثری آموزشی برای کودکان کلاس اوّلی است که در حال فراگیری حروف الفبا هستند. این کتاب پیشنهادی فوق‌العاده به والدینی است که می‌خواهند حروف و مهارت خواندن را به بهترین شکل ممکن به کودکانشان آموزش دهند. این کتاب از شیوه‌ی بسیار جذاب داستان‌گویی برای آموزش به کودکان بهره می‌برد. نویسنده براساس دروسی که در مدرسه به کودکان آموخته می‌شود، داستان‌هایی را برای آنان مدون کرده که با مطالعه‌ی آن‌ها مهارت روخوانی و متن‌خوانی‌شان تقویت می‌شود. قطعا می‌دانید که داستان‌ها بیشترین تأثیر را در یادگیری و آموزش کودکان دارند؛ این تاثیر به‌خصوص در داستان‌هایی که با تصاویر و نقاشی‌های زیبا و دل‌نشین ارائه شده باشند بسیار بیشتر است. کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 این ویژگی را در خود جای داده. بنابراین خواندن این کتاب آموزش و سرگرمی را همراه با یکدیگر در اختیار کودک قرار می‌دهد. با وجود آنکه کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 در گروه کتاب‌های آموزشی دبستان قرار می‌گیرد و دارای ویژگی‌های آموزشی است، اما برای کودک به منزله‌ی تکلیف اجباری تعریف نمی‌شود و بیشتر جنبه‌ی سرگرم‌کننده دارد.

داستان‌های کتاب پیش رو براساس دروس و کتاب‌های پایه‌ی اول دبستان طراحی شده و به طور موازی با آموزش‌های پایه‌ی کلاس اول ابتدایی پیش می‌رود. هر بار که کودک یک حرف تازه در مدرسه را یاد می‌گیرد، در کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 نیز داستان جدید برای خواندن و مرور آن حرف تازه وجود دارد که باعث می‌شود سیر و روند یادگیری حروف و مهارت روخوانی در او افزایش پیدا کند. کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 توسط معصومه یزدانی به نگارش درآمده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان کلاس اوّلی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 می‌خوانیم

شیران گرسنه بود، گرسنه‌تر شد. موشی تشنه بود، تشنه‌تر شد. موشی یواش دمش را دراز کرد و یک سیب برداشت. شیران دمش را دید و به سمتش پرید.
موشی دمش را کشید و سیب را پرت کرد. سیب موشی به دندان تیز شیران گیر کرد.
اوووم... نمی‌دانستم مزه‌ی سیب به این شیرینی است.
شیران نشست روی وانت و سیب گاز زد و سیب گاز زد و سیب گاز زد...
موشی نشست کنار وانت و سیب رنده کرد و سیب رنده کرد و...
بوی کیک سیب موشی که درآمد، شیران با شش تا سیب دوید کنار دیگ.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-920-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2

برای دریافت کتاب شیر شکمو و موش آشپز - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.