معرفی و دانلود کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2

عکس جلد کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2

نخستین کتابْ داستانی که کلاس‌ اولی‌ها باید بخوانند! مژگان کلهر این‌بار در کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 داستانی را برای نوآموزها نوشته است که کودک شما را از همان روز‌های نخست آموختن الفبای فارسی، کتابخوان می‌کند. در این کتاب، دانش‌آموز در قالب داستان با کلمه‌های تازه و جملات طولانی‌تر آشنا می‌شود تا هم‌زمان با یادگیری حروف الفبا، لذت کتاب خواندن را بچشد. مجموعه‌‌ی «کلاس اولی، کتاب اولی» که اثر حاضر ذیل آن به انتشار رسیده، در سال 1399، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شد.

درباره‌ی کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2

کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 را مژگان کلهر نوشته است و تصویرگری‌های جذاب آن، به عهده‌ی غزاله بیگدلو بوده است. داستان گربه ریزه کو؟ از جمله داستان‌های سطح دو است. دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی که درس‌های ششم تا دهم کتاب فارسی اول دبستان را آموخته‌اند، می‌توانند واژگان جدید و جمله‌های متنوع و داستانی این کتاب را بخوانند.

کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 مختص آن دسته از دانش‌آموزان خوش‌ذوق کلاس اولی است که دوست دارند هم‌زمان با یادگیری حروف الفبا و با سواد شدن، کتاب بخوانند و ضمن قصه‌ای شیرین و جذاب، با کلمات و جملات تازه‌تر آشنا شوند. این کتاب به کمک دانش‌آموزان می‌آید تا املای بهتری داشته باشند، روان‌تر بخوانند و بنویسند و از همان آغاز، لذت یادگیری زبان فارسی را با کتابخوانی بچشند. کتاب مذکور، کودک شما را با داستانی پر کشش و خواندنی همراه می‌کند و حروف الفبا و صداهای مختلف را در قالب داستان با آن‌ها تمرین می‌کند.

کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 را مژگان کلهر نوشته، آتوسا صالحی آن را ویرایش کرده و انتشارات افق عهده‌دار نشر آن بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاهی را بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و هم‌زمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح یک شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح پنج مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد عنوانِ برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی دارید و می‌خواهید او را به کتابخوانی تشویق و مهارت‌های خوانداری و نوشتاری او را تقویت کنید، این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 می‌خوانیم

درِ کُمُد باز نشد.
میو میو!
مامان‌بُزُرگ داد زَد: «زود باش یِک اَنبُردست بیاوَر!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-833-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2

برای دریافت کتاب گربه ریزه کو؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.