معرفی و دانلود کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن: هنر پشتکار، عمل، اجرا و خودتنظیمی

عکس جلد کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن: هنر پشتکار، عمل، اجرا و خودتنظیمی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن: هنر پشتکار، عمل، اجرا و خودتنظیمی

چه‌طور می‌توانید بدترین غرایزتان را کنار گذاشته و کاری را که می‌خواهید به ‌ثمر برسانید؟ پیتر هالینز در کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون، ترکیبی از مهارت‌های ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد تا به وسیله‌ی آن‌ها به سوی زندگی ایده‌آل خود گام بردارید. این اثر راهنمایی برای درک بهتر ذهن و غرایزتان برای کسب نتایج بهتر در زندگی است.

درباره‌ی کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن:

گاهی پیش می‌آید که مدت‌ها درباره‌ی کاری خیال‌بافی می‌کنیم، آرزوها اوج می‌گیرند و به‌ پرواز در‌ می‌آیند و حسی از شور و هیجان وجودمان را لبریز می‌کند، اما وقتی پای عمل به‌ میان می‌آید، بی‌خیالش می‌شویم یا پیوسته امروز و فردا می‌کنیم تا روزی که دیگر لایه‌ای از خاکسترِ فراموشی روی آن را بگیرد و به خودمان می‌قبولانیم که باخته‌ایم و به زندگی بدون خلاقیت و همیشگی‌مان برمی‌گردیم.

پیتر هالینز (Peter Hollins) از نویسندگان پرفروش در کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن (Finish What You Start) با تحلیلی موشکافانه، روی نقاط ضعفی انگشت گذاشته که آدمی را به این مرحله می‌رساند، و یکی‌یکی آن‌ها را واکاوی کرده است. افرادی در این کتاب معرفی می‌شوند که پس از تلاشی بی‌بار، دست از آرزوهای دورودرازشان می‌شویند، فقط‌ و فقط چون اندکی با سختی همراه بوده است.

نویسنده فقط به شناسایی عوامل بسنده نکرده، کما این‌که شناسایی علت نیمی از راه‌حل است. او راهکارهایی مفید و عملی ارائه کرده که گام‌به‌گام همراه‌مان می‌آیند و دستمان را می‌گیرند تا در کوچه پس کوچه‌های بی‌برنامگی و بی‌نظمی گم نشویم. همراهی‌مان می‌کنند تا خرواری کار نیمه‌تمام در پس‌زمینه‌ی ذهن‌مان تلنبار نکنیم. با راهکارهایی روان‌شناسانه و کارآمد، رویاهای دور از دسترس را از آرزوهای واقع‌بینانه جدا کنیم و مسیرمان را روشن کنیم.

کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن؛ این جمله دقیقاً چه معنایی دارد؟ شاید این عبارت را قبلاً هم شنیده باشی، اما معنایش چیست؟ به ‌نظر هالینز این یعنی تحقق‌ بخشیدن به خواسته‌ها. خیلی‌وقت‌ها در نظر داریم کاری انجام دهیم و حتی ممکن است در یک آخر هفته‌ی خوش‌یمن هم شروع‌اش کنیم. اما با دیدن اولین نشانه‌ی سختی خستگی یا هرنوع گرفتاری که ما را دوره کرده، خیلی راحت کنارش می‌گذاریم و برای همیشه به پستوی ذهن یا خانه‌مان روانه‌اش می‌کنیم.

اگر کاری را که شروع می‌کنی با پشتکار به ‌پایان برسانی، حلقه‌ی محاصره را می‌شکنی و افسار زندگی خود را در دست می‌گیری اما چه‌طور می‌توانیم به خواسته‌هایمان توجه کنیم و درعین‌حال طاقت‌فرساترین کاری را انجام دهیم که با ناخوشایندترین چیز همراه است؟ راهکارهای زیادی در این کتاب هست که می‌توانید به طور گام به گام از همین امروز آن‌ها را به کار بگیرید تا زندگی‌تان را متحول کنید.

کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن مناسب چه کسانی است؟

اگر همیشه کارهایتان را به تعویق می‌اندازید و به قول معروف امروز و فردا می‌کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است تا با راهکارهایش انگیزه و پشتکار شما را بالا ببرد و زندگی‌تان را دگرگون سازد.

جملات برگزیده کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن:

- امروز و فرداکردن مشکل بزرگی برای پشتکار است.
- ثابت شده است که وقتی انگیزه بهتر عمل می‌کند که آن را یادآوری می‌کنیم، وگرنه از دل برود هرآنچه از دیده رود.
- پشتکار داشتن صد درصد ذهنی است. این کار مستلزم تلاشی شناختی است، به‌ویژه وقتی با بازدارنده‌های ناامید‌کننده مواجه می‌شوی.
- برای هرکار بزرگ و کوچک یک تابلوی ثبت نتایج درست کن. این باعث می‌شود انگیزه داشته باشی و در جهت رشد و پیشرفت تلاش کنی.

در بخشی از کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن می‌خوانیم:

پشتکار جاده‌ی پردست‌اندازتری است، اما منافعی که می‌تواند به‌ همراه داشته باشد ارزش جنگیدن در این راه را دارد. اگر عادت پشتکار را در خودت پرورش دهی، می‌توانی بهره‌وری‌ات را افزایش دهی، از هر فرصتی بیشترین بهره را ببری و تاحدامکان استعدادهایت را بشناسی. اهداف شغلی و تحصیلی‌ات به‌جای این‌که رؤیاهای واهی باشند و منجر به سرخوردگی شوند، راهنمای واقعی زندگی‌ات می‌شوند.

تبدیل‌شدن به شخصی که پشتکار دارد، ارتباطات‌ات را هم گسترش خواهد داد. خواهی فهمید وقتی همیشه سر قول‌هایت بمانی؛ اعتماد مدیران، همکاران، و کارمندان‌ات را جلب می‌کنی. مهم‌تر از همه، رابطه‌ی بهتری با همسر، فرزند، و دوستانت برقرار می‌کنی. آن‌ها می‌دانند که می‌توانند به حرف‌های تو اعتماد کنند، چون دیده‌اند طبق برنامه‌هایت عمل می‌کنی و به قول‌وقرارهایت پایبندی.

جالب این‌که پشتکار کمکت می‌کند با خودت هم رابطه‌ی بهتری داشته باشی. پشتکار تو را وامی‌دارد با خواسته‌ها، ظرفیت‌ها، نیازها، و ترس‌هایت رابطه‌ی نزدیک‌تری داشته باشی و به‌جای این‌که فقط برده‌ی ترس‌های ناآگاهانه و فشارهای جامعه بر خودت باشی، افسار زندگی‌ات را در دست بگیری.

در کل، پشتکار نیرویی است که تمرکز، خودتنظیمی، کنش، و پافشاری را گرد هم می‌آورد. نیرویی است که تو را به‌سوی دستاوردهای حرفه‌ای‌ بالاتر، روابط بهتر، و رضایت شخصی بیشتر می‌راند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی کتاب
پیشگفتار
1: دست از فکر کردن بردار، فقط عمل کن!
پشتکار چیست؟
چرا پشتکار نداریم؟
ترفندهای بازدارنده
بازدارنده‌های روانی
اگر پشتکار داشته باشیم چه می‌شود؟
چکیده
2: انگیزه‌ات را حفظ کن
محرک‌های بیرونی
محرک‌های درونی
هر کاری هزینه‌ای دارد
انگیزه‌ات را مدنظر داشته باش
چکیده
3: برای خودت قانون بگذار
قانون 1: خودت را ارزیابی کن
قانون 2: حداکثر سه کار
قانون 3: ایجاد محدودیت‌ها و ملزومات
قانون 4: آرزوهایت را بازتأیید کن
قانون 5: براساس 10 10 10 فکر کن
قانون 6: فقط ده دقیقه
چکیده
4: طرز فکرهای پشتکار داشتن
طرز فکر 1: ارزش‌اش را دارد
طرز فکر 2: با ناملایمات کنارآمدن
طرز فکر 3: یادگیری همیشگی
طرز فکر 4: استرس‌زدایی
چکیده
5: علم غلبه بر تعلل
وسوسه‌ی بهینه
پیشروی از گام‌های کوچک و ساده
درنظرگرفتن مخاطرات
چکیده
6: حواس‌پرتی بی‌ حواس‌پرتی
به‌حداقل‌رساندن حواس‌پرت‌کن‌ها
پیش‌فرض رفتارها و کنش‌های مثبت
باقی‌مانده‌ی توجه
تک‌وظیفه‌ای یعنی چه؟
تقسیم‌بندی
فهرست نبایدها
قانون 40 70
کاری‌نکردن
چکیده
7: دام‌های مرگ‌بار
سندروم امید واهی
زیادی فکرکردن
نگرانی
خودت را بشناس
چکیده
8: سازوکارهای هرروزه برای موفقیت
تابلوی ثبت نتایج
مدیریت زمان
پایین‌آوردن هزینه‌ی تراکنش
اول همه‌ی اطلاعات را گردآوری کن
چکیده
نظرت را برایم بنویس
خلاصه‌ی فصل‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن: هنر پشتکار، عمل، اجرا و خودتنظیمی
نویسنده
مترجماکرم سلیمانی ایرانشاهی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-600-8584-27-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

امیر شیری
۱۴۰۱/۸/۳۰
یکی از دلایلی که باعث میشود کار را نیمه کاره بزاریم و مسیله شایعی هم هست اهمال کاری است، اهمالکاری به زبان ساده یعنی به تعویق انداختن کارهایی که به خوبی می‌دانید باید انجامشان بدهید. درواقع نوعی هدردادن وقت ارزشمند است که می‌توانست به کار مفیدی سپری شود. به خصوص در شرایطی که دچار استرس می‌شوید، به تمایل اهمالکاری بیشتر می‌شود؛ چون با اهمالکاری از رویارویی با احساسات ناخوشایند دوری می‌کنید. به نظر من راهکارهایی دارد که در کتب مختلف اموختمخبر خوب این است که شما می‌توانید با شناخت دلایل اهمالکاری به راهکارهایی برای رفع آن برسید؛ پس پیش از این که به دنبال راهکار باشید، باید شناخت خوبی از دلایل اهمالکاری پیدا کنید. کارهایی که تاریخ اتمام مشخصی ندارند، به شدت شما را به اهمالکاری تشویق می‌کنند. وقتی ندانید برای به پایان رساندن یک کار خاص، چقدر وقت دارید، به تنبلی روی می‌آورید. طبق قانون پارکینسون، کارها به اندازه ٔ زمانی که به آن‌ها اختصاص می‌دهید، کش می‌آیند. حالا تصور کنید این زمان نامحدود باشد. همین الان از خودتان بپرسید: اگر مهلت پرداختی برای قبض هایم نبود، واقعا چه زمانی آن‌ها را پرداخت می‌کردم؟ اگر برای پرداخت اقساط وام، تاریخ مشخصی تعیین نشده بود، وقتی برای کارهایتان تاریخ مشخصی تعیین نمی‌کنید، انگیزهٔ کمتری برای اقدام دارید. نتیجه این می‌شود که کار موردنظر هرقدر هم اهمیت داشته باشد، احتمالا تا زمان نامشخصی به تعویق می‌افتد. کارها ناتمام باقی می‌مانند و طولانی و طولانی تر می‌شوند. به اصطلاح کارهای بدون دلایل، طولانی و زمانبرتر می‌شوند.
Mohammadali
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب خوبی بود. ریز به ریز و مرحله به مرحله ترک عادت بد و ایجاد عادت خوب رو گفته حتی برای کسایی که این کار سخت هست براشون. بسیار متن کتاب ساده هست و خیلی پیچیده نیست. اگر کسی بخواد برای اولین بار کاری رو که کرده رو تا انتها انجام بده (مثل خودم که ورزش رو برای ۲ ماه انجام دادم و رهاش کردم یا انگلیسی رو ۲ سال تو سطح متوسط حرفه‌ای خوندمو رها کردم) میتونه مفید باشه و به دردش بخوره.
در کل من این کتابو به شما پیشنهاد میکنم و واقعا هم به دردتون میخوره. کتاب بلندی هم نیست، نکات خوب و ریز در صفحات کوتاه و ریز.
ممنون از همه کسایی که تا اینجا متن منو خوندن، ایشالا همتون موفق باشید و در زنگدی بهترین خودتون باشید.
این نکته رو هم باید در نظر داشته باشید که دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع نکردنه.
با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما
خدانگهدار همه 🖐
فرزام ممیوند
۱۴۰۰/۶/۵
۱_در فصل‌های اول به خوبی «پشتکار» رو شرح میده.
۲_از اضافه گویی پرهیز شده و یک راست می‌ره سر اصل مطلب.
۳_سعی نویسنده بر این بوده که محتوا کتاب کاربردی باشه.
۴_از تمرینهای آخر فصل خبری نیست (خوب یا بد بودنش به خودتون بستگی داره)
۵_نکته مثبت: پس از آخرین فصل کتاب، مروری بر کلیه مطالب کلیدی کتاب رو داریم.
۶_ترجمه خوبه اما خالی از اشتباه نیست.
nafiseh heidari
۱۴۰۱/۴/۵
این کتاب خیلی عالیه برای تمام کسانی که اهمال کاری دارند، عدم پشتکار و ترس از شروع و شکست و یا واکنش مردم، برای کسانی که نمیتونند مرز بین فکر کردن به یه رویا یا عملی کردن ایده هاشونو مشخص کنند و فقط حس میکنن یک شکست خورده‌اند یا وقت ندارند بشدت توصیه میشه چون نکاتی داره در قالب مثال و داستان که نکات خیلی ریزی رو که باعث شکست یا نرسیدن به هدف میشه رو بهمون معرفی میکنه.
مهدی کیا
۱۴۰۰/۶/۲۵
خیلی کتاب مفیدی بود
دوستان همه ما خیلی از چیزا رو میدونیم ولی بیان و چهار چوب مند کردن موضوع که در کتاب‌ها اتفاق می‌افته، باعث هوشیاری ما نسبت به موضوع میشه.
این کتاب یه جاهایی از نظر سبک نوشتار ضعف‌هایی داره ولی اونقدر نیست که اصل موضوع رو مخدوش کنه.
توصیه میشه
بهنام هادی
۱۴۰۲/۱/۷
برنده آنست که باانتخاب هدف درست وبرخواسته ازوجودواستعدادآنکار، حرفه، علم وتخصص، باآگاهی، تجربه فردی، تجربه افرادآگاه ومتخصص، مطالعه و... بااستواری وهمت بلندبه قله موفقیت برسد. لذتی که ازاین مسیر می‌برد. درهیچ جانخواهدبدست آورد. ونابرده رنج، گنج میسرنمی شود.
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
همه ما تو زندگی پروازهای کاری و علمی و هنری زیادی داریم ک بعضی‌ها رو فقط شوق شروع کردن داریم و وسط کار رها می‌کنیم و این یه عادت نمیزاره. ک تو کارهای دیگه موفق بشیم این کتاب کمک میکنه ک بتونم تموم کنم کارهای نیمه تموم رو
Fatemeh.M
۱۴۰۲/۴/۱۳
به اتمام رساندن کارها در زمان مناسب بسیار مهم است، امیدوارم این کتاب به من در این زمینه کمک کند، همچنین به تمام کسانی که برای تمام کردن کارهایشان در زمان مناسب با مشکل مواجه می‌شوند.
Kim Aj
۱۴۰۱/۶/۲
این کتاب یک سری راهکار عملی داره تا بتونید کارهاتون رو مدیریت کنید و اگر اهمال کاری دارید در انجامشون تا حدی کمک کننده است (بیشتر برای کارهای جزئی نه اهداف خیلی بزرگ به درد میخوره)
saeed fatemi
۱۴۰۰/۴/۳۱
کتاب خوبیه، برای اکثر آدمها، اونایی که صبح تا شب دنیاو انسانهای دیگر و مقصر، نرسیدن به اهدافشون میدونن، حتما مطالعه کنید. ممنون از مترجم محترم.
عبده شیرازی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خیلی سپاس بابت متن روان و توضیحات عامی که در این کتاب استفاده شده در کل با ارائه نکات کلیدی میتونه جرقه‌ای باشه که موقع کار و ادامه یک ماجرا حواسمون جمع کنیم چطور عمل کنیم
Reza Ghorghani
۱۴۰۱/۱/۱۶
با خواندن این کتاب به مشکلی به نام اهمال کاری که تقریبا همه ما به آن مبتلا هستیم با عمل به دستورات این کتاب تا حدود خیلی خوب پیروز انشا الله پیروز می‌شوید.
Sajad m M
۱۴۰۰/۱۰/۵
بنده اعتقادم بر اینه هر کتابی نکاتی رو میتونه به ما گوشزد کنه، حتی در حد یک جمله.
توصیه میکنم دوستان مطالعه کنن.
الهه قاسمی
۱۴۰۱/۱/۷
با عرض سلام
این کتاب از بینظیر است و جز آن دسته از کتابهایی که باید چند بار مطالعه شود و از آن نکته برداری کرد با سپاس از شما🙏🏻🌹
Mahdi Mohammadi
۱۴۰۰/۴/۲۹
عنوان و فهرست کتاب رو دیدم و ب نظرم کتاب خوبی میاد، با تخفیف عیدانه خریدم و میخونم و نظر کامل رو هم براتون میزارم
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

برای دریافت کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.