معرفی و دانلود کتاب کتاب بازها - جلد اول

عکس جلد کتاب کتاب بازها - جلد اول
قیمت:
۸۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتاب بازها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتاب بازها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتاب بازها - جلد اول

اگر خود را یک کتاب‌باز حرفه‌ای می‌دانید که اتفاقا اهل ماجراجویی هم هست، از عنوان پرفروش نیویورک تایمز، یعنی کتاب کتاب بازها - جلد اول غافل نشوید. جنیفر چمبلیس برتمن در این داستان شما را درون یک ماجرای رازآلود می‌کشاند تا همراه با امیلی و جیمز معماهایی پیچیده و مبهم را حل کنید. او با ترکیب بازی‌های کامپیوتری، دنیای کتاب‌خوانی و حل معما، معجون سحرآمیزی را برای نابغه‌ها آماده کرده است.

درباره کتاب کتاب‌بازها - جلد اول:

امیلی و جیمز از بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های آنلاین‌اند که با اشتیاق فراوان معماهای هیجان‌انگیز طراح معروف، آقای گریسولد را رمزگشایی می‌کنند. با وجود مهارت زیادی که آن‌ها در حل سرگرمی‌های دشوار دارند، این‌بار در یک بازی پیچیده اسیر شده‌اند و طی جریاناتی خطرناک به یک بازی اسرارآمیز اما واقعی کشیده می‌شوند.

در ادامه داستان کتاب کتاب‌بازها - جلد اول (Book Scavenger) طراح بازی مورد حمله دشمنانش قرار می‌گیرد. تنها راه جان او و رها شدن امیلی و جیمز از آن بازی، حل معماهایی است که سالیان سال حل نشده باقی مانده‌اند. بنابراین آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا سرنخ‌های حل معما را دنبال کنند و کاری برای نجات خود و آقای گریسولد انجام دهند.

این کتاب پر رمز و راز از زمان انتشار خود تا به امروز نظر نوجوانان زیادی را به خود جلب کرده است. نثر جذاب جنیفر چَمبلیس بِرتمن این اثر و داستان پرکششی که روایت می‌کند، اشتیاق خوانندگان را برای خواندن جلد دوم این کتاب برانگیخته است.

جوایز و افتخارات کتاب کتاب‌بازها - جلد اول:

- کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
- بهترین کتاب ماه و سال آمازون
- فینالیست جایزه کتاب کودک جورجیا
- نامزد جایزه جشنواره تگزاس
- نامزد جایزه بلوستم
- نامزد جایزه مگنولیا
- نامزد جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا
- برگزیده مجموعه Indie Next List
- عنوان بهترین کتاب برای تابستان از طرف سایت publishersweekly
- بهترین کتاب سال کالج بانک استریت

نکوداشت کتاب کتاب‌بازها - جلد اول:

- پر از تپش قلب و سرشار از رمزهای چالش برانگیز برای رمزگشایی خوانندگان! (هفتگی ناشران، نقد ستاره دار)

- طرفداران این سبک از هنر ادبی این کتاب قدردانی خواهند کرد و خوانندگان به ماجراجویی‌های بیشتری امیدوار می‌شوند. (Shelf Awareness)

خواندن کتاب کتاب‌بازها - جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

این کتاب را به تمامی نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم.

با جنیفر چَمبلیس بِرتمن بیشتر آشنا شویم:

نویسنده این کتاب جذاب کسی جز جنیفر چمبلیس برتمن (Jennifer Chambliss Bertman) نیست. جنیفر متولد سان‌فرانسیسکو و تحصیل‌کرده رشته‌های نویسندگی و رقص در همین شهر است. او رشته نویسندگی خلاق را برای ادامه تحصیل در کالج سینت ماری کالیفرنیا انتخاب کرد. برتمن به عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از 18 سالگی در حوزه نشر و چاپ کتاب کار می‌کند و حرفه خود را از فعالیت در مجله منهتن نیویورک آغاز کرد. او تاکنون نامزد هجده جایزه ادبی و آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب کتاب‌بازها - جلد اول می‌خوانیم:

آن شب امیلی در رختخواب با خواندن کتاب جدیدی که پیدا کرده بود حواسش را از نگرانی درباره‌ی آقای گریسولد و کتاب‌بازها پرت کرد. به لطف صحبت عجیبی که قبلاً با کلاغ انجام داده بود، می‌دانست حشره‌ی طلایی یک داستان قدیمی از ادگار آلن پو است. اولش فکر کرد عجیب است که یک داستان قدیمی ظاهری این‌قدر جدید و دست‌نخورده داشته باشد، ولی یاد حرف پدرش افتاد که می‌گفت کتاب‌های کلاسیک را همیشه تجدید چاپ می‌کنند، معمولاً هم با جلد‌های جدید تا به قول او برای خواننده‌های مدرن جالب‌تر باشند.

امیلی بینی‌اش را نزدیک کتاب حشره‌ی طلایی گرفت و نفس عمیقی کشید. بوی کتاب‌های نو رایحه‌ی خفیفی از لیمو می‌داد. وقتی صفحات را ورق می‌زد تا داستان را دوباره بخواند برگه‌ها صدای تازگی می‌دادند. ادبیاتِ داستان قدیمی بود و امیلی درست بعد از خواندن چند جمله به تفاوت‌های املایی برخورد، به خاطر همین سخت می‌توانست در دنیای داستان غرق شود.

او صفحه‌ها را به جلو ورق زد و آن‌قدر خواند تا فهمید داستان درباره‌ی یک پیام مخفی و جستجوی گنج است. داستان جالبی به نظر می‌رسید. دنباله‌اش را گرفت، ولی تفاوت‌های املایی اذیتش می‌کرد. برای همین با قلم غلط‌گیر بنفش پدرش آن‌ها را درست کرد. زیر حروف اشتباه خط می‌کشید و بالایش املای درست کلمه را می‌نوشت. بعضی‌ها فکر می‌کنند که یادداشت کردن در کتاب کار عجیب یا حتی مخربی است، ولی امیلی از وقتی هفت سالش بود و در حین کار کردن پدرش «بازی ویراستاری» می‌کرد، به این کار عادت کرده بود. آن‌وقت‌ها بیشتر حرف‌های بی‌معنی و بی‌ربط سرهم می‌کرد یا عکس گربه می‌کشید. ولی الان نوشته‌هایش خواندنی شده بودند.

امیلی با عصبانیت از دست تفاوت‌های املایی قرن بیستمی آهی کشید.

در همین حین از سقف به‌ترتیب یک بار، سه بار و یک بار دیگر صدای ضربه‌ای شنید. این علامتی بود که همان روز موقع درست کردن زبان رمزی با جیمز در موردش توافق کرده بودند. به این معنی بود که سطل پیام دارد می‌آید پایین. امیلی به سمت پنجره‌اش رفت و آن را باز کرد.

تصمیم گرفته بودند برای زبان رمزی‌شان یک سری حروف الفبای جدید درست کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتاب بازها - جلد اول
نویسنده
مترجمامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-600-8111-94-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتاب بازها - جلد اول

;Jesi
۱۴۰۲/۴/۱۳
راستش من این کتاب رو از کتابخانه گرفتم و بعد دیدم جلد دومه، اومدم از این برنامه این کتاب، جلد اول رو بخونم. اولش تعجب کردم که هیچ نظری ثبت نشده!
این داستان خیلی قشنگه، ماجراجو‌های زیبا و دلنشین داره که وادارتون میکنه بدون توجه به زمان کتاب رو بخونین.
اسپویل نمیکنم. ولی بعضی از قسمت هاش هیجان و
انگیز بعضی از قسمت هاش تعجب آور بود. مثلا وقتی که حقیقت ماجرا رو میفهمین، با خودتون میگن وای پس اینطوری بود و بعدش اگه فکر کنین میبینین آره، همه چیز اینطوری جور در میاد.
جمله‌های زیبایی داشت که حتما باید سیوشون کرد.
و بگم که علاقه مندان به کتاب حتما باید این کتاب رو بخونن🤍:)
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کتاب بازها - جلد اول

برای دریافت کتاب کتاب بازها - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.