معرفی و دانلود کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس

عکس جلد کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس

اگر از خواندن جلد اول کتاب‌بازها لذت بردید، با خواندن این اثر پرفروش نیویورک تایمز یعنی کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس، هیجان‌زده خواهید شد! جنیفر چمبلیس برتمن با ماجراهایی پر از چالش، میزان جسارت و هوش شما را محک می‌زند. اگر دوست دارید بدانید امیلی و جیمز قهرمانان اصلی کتاب، با مواجهه با رمز و رازهای جدید چه اتفاقات تازه‌ای را تجربه می‌کنند، با این کتاب همراه باشید...

درباره کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس:

بعد از جلد اول این مجموعه جذاب، کتاب‌بازهای حرفه‌ای بی صبرانه منتظر جلد دوم کتاب بودند. نوجوانانی که داستان کتاب را دنبال می‌کردند دوست داشتند تا هیجان بیشتری را تجربه کنند و از سرنوشت شخصیت‌ها باخبر شوند.

شما با خواندن رمان آتش ققنوس (The Unbreakable Code) از دومین جلد از مجموعه کتاب‌بازها (The Book Scavenger) متوجه می‌شوید که ماجراهای قهرمان‌های داستان تمام نشده است و اتفاقا امیلی و جیمز که شجاعت زیادی در وارد شدن به بازی‌های خطرناک دارند، این بار نیز خود را وسط یک معمای پیچیده می‌بینند و با چالش‌های آن روبه ‌رو می‌شوند.

سرنخ‌ها رمزهای پیچیده‌ای که امیلی و جیمز پیدا می‌کنند بسیار وحشتناک هستند و همان‌قدر که آن‌ها را به هدفشان نزدیک می‌کند، خطرات زیادی نیز برایشان به همراه دارد. آن‌ها می‌دانند که آقای کویزلینگ با نیت شوم خود به دنبال حل معماها است؛ پس باید تلاششان را بکنند تا از او جلو بزنند.

هر قفل شکست‌ناپذیری که در داستان رازآلود آتش ققنوس باز می‌شود، یک آتش‌سوزی در پی دارد. اما اینکه چه کسی باعث به وجود آمدن این اتفاق می‌شود، رازی‌ست که تنها نابغه‌ها می‌توانند آن را رمزگشایی کنند.

جوایز و افتخارات کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس:

- پرفروش‌ترین نیویورک تایمز!
- منتخب انجمن صنفی کتابخانه‌های جوان
- نامزد جایزه Beatty کالیفرنیا

نکوداشت‌های کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس:

- پر شور، سرگرم‌کننده و کتابی خوب برای دوستداران پازل و رمزگشایی. (Kirkus Reviews)

- برتمن... یک گروه بزرگ و جالب از شخصیت‌ها، چالش‌های فراوان برای علاقه‌مندان به کد و پیچیدگی فراتر از معمول را به خوانندگان جوانی که مجذوب این شخصیت‌های متمایز شده‌اند، تقدیم می‌کند. خوانندگان امیدوارند که این مجموعه ادامه یابد. (کتاب لیست برخط)

- یک دنباله موفق... خوانندگانی که جلد اول را دوست داشتند، این ادامه را رضایت بخش‌تر خواهند یافت. (School Library Journal)

خواندن کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

این کتاب را به تمامی نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم.

با جنیفر چمبلیس برتمن بیشتر آشنا شویم:

نویسنده این کتاب جذاب کسی جز جنیفر چَمبلیس بِرتمن (Jennifer Chambliss Bertman) نیست. جنیفر متولد سان‌فرانسیسکو و تحصیل‌کرده رشته‌های نویسندگی و رقص در همین شهر است. او رشته نویسندگی خلاق را برای ادامه تحصیل در کالج سینت ماری کالیفرنیا انتخاب کرد. برتمن به عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از 18 سالگی در حوزه نشر و چاپ کتاب کار می‌کند و حرفه خود را از فعالیت در مجله منهتن نیویورک آغاز کرد. او تاکنون نامزد هجده جایزه ادبی و آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس می‌خوانیم:

گوشه‌ای از سالن، مردی با دوربین فیلم‌برداری‌اش ورمی‌رفت و زن کت‌وشلوارپوشی قولنج گردنش را می‌شکاند و بی‌حوصله میکروفونی را کنارش نگه‌ داشته ‌بود. امیلی فهمید آن دو نفر احتمالاً از طرف یکی از خبرگزاری‌هایی آمده‌اند که هالیستر گفته‌ بود قرار است در مهمانی حضور داشته ‌باشند؛ قلبش هرّی ریخت.

اصلاً هالیستر کجا بود؟ امیلی بالاخره پیدایش کرد. آن‌ طرف سالن ایستاده بود و پشتش به امیلی بود. داشت با شور و حرارت زیاد با یکی صحبت می‌کرد و موهای دم‌اسبی‌ بافته‌اش روی کت ورزشی‌اش بالا و پایین می‌پرید. یک نفر به شانه‌ی هالیستر زد و به‌ سمت امیلی و جیمز اشاره کرد. هالیستر برگشت و گل از گلش شکفت. انگار که بخواهد آن‌ها را از دور بغل کند، دست‌هایش را باز کرد و فریاد زد: «این هم گل‌های سرسبد مهمونی!»

صداهای توی سالن آرام شدند. درست همان‌طور که امیلی تصور می‌کرد، همه‌ی سرها برگشتند و خیره‌خیره نگاهش کردند. صورتش به‌خاطر زمزمه‌های دسته‌جمعی آن‌ها داغ شد. کمی با سنجاق‌سینه‌ی کتاب‌بازهایش وررفت. جیمز، دودل، دستش را بالا آورد و تکانی داد. متیو برگشت تا برود پیش آن‌ها و مشتش را محکم و پرقدرت رو به جمعیت بالا گرفت. وقتی هالیستر رسید پیش آن‌ها، پرسید: «هیجان‌زده‌این؟»

امیلی با خودش فکر کرد که بیشتر وحشت‌زده‌ است تا هیجان‌زده، ولی برای هالیستر سری تکان داد و پرسید: «آقای گریس‌ولد هنوز نرسیده؟»...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس
نویسنده
مترجممانا میثاقی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات330
زبانفارسی
شابک978-600-462-686-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۱۰
کتاب بازها اگر جلد قبل رو نخوندین حتما برید بخونید توی این جلد جیمز و امیلی باز هم با چالش رو به رو میشن چالش واقعی پیدا کردن گنج البته مشکلات خانوادگی هم وجود داره و وجود داشتن ادم مرموزی که تشنه انتقام کار اون‌ها رو سخت میکنه این جلد بسیار هیجان انگیز و من اونو به تمام نو جوانان ماجراجو پیشنهاد میکنم
علی امیر هجری
۱۴۰۱/۸/۱۹
فک کنم کتاب خوبیه هنوز نخوندم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس

برای دریافت کتاب کتاب‌ بازها - جلد دوم: آتش ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.