معرفی و دانلود کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز

عکس جلد کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز

جنیفر چمبلیس برتمن بار دیگر در کتاب پرفروش نیویرک تایمز با ماجراهای عجیبی که در انتظار امیلی و جیمز است، شما را به شدت هیجان‌زده می‌کند... برتمن در کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز با شگردی داستانی خواننده را به سفری رازآمیز می‌برد که برگشت از آن سخت خواهد بود! برای فرار از آلکاتراز باید معماهای پیچیده را حل کنید و به راز اصلی داستان دست یابید.

درباره کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز:

آقای گریسولد این بار در داستان فرار از آلکاتراز (The Alcatraz Escape) جلد سوم از مجموعه کتاب‌بازها (The Book Scavenger series 3) سرگرمی جدیدی به نام «فرار از صخره‌» را طراحی کرده است. او تصمیم می‌گیرد این بازی در زندان آلکاتراز برگزار شود و با نویسنده‌ی مشهور و انزواطلب داستان‌های جنایی، ارول روی، همکاری کند.

بعد از شروع شرکت‌کنندگان متوجه یادداشت‌هایی تهدیدآمیز و ناشناس، وسایلی گم شده و حضور غافلگیرکننده و مشکوک نویسنده‌ی معروف دیگری می‌شوند که ماجرا را طور دیگری رقم می‌زنند.

این داستان سفری عجیب و تاریخی را در پی خواهد داشت که همه شرکت‌کنندگان درگیر آن می‌شوند. امیلی و جیمز که مثل همیشه سخت مشغول رمزگشایی هستند، تلاش می‌کنند تا به اتفاقاتی که در سال‌های دور در زندان آلکاتراز افتاده است پی ببرند.

جوایز و افتخارات کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز:

- از پرفروش‌ترین سری کتاب‌های نیویورک تایمز
- برگزیده انجمن صنفی کتابخانه‌های جوان آمریکا
- نامزد جایزه Triple Crown Lamplighter

خواندن کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

این کتاب را به تمامی نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم.

با جنیفر چَمبلیس بِرتمن بیشتر آشنا شویم:

نویسنده این کتاب جذاب کسی جز جنیفر چمبلیس برتمن (Jennifer Chambliss Bertman) نیست. جنیفر متولد سان‌فرانسیسکو و تحصیل‌کرده رشته‌های نویسندگی و رقص در همین شهر است. او رشته نویسندگی خلاق را برای ادامه تحصیل در کالج سینت ماری کالیفرنیا انتخاب کرد. برتمن به عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از 18 سالگی در حوزه نشر و چاپ کتاب کار می‌کند و حرفه خود را از فعالیت در مجله منهتن نیویورک آغاز کرد. او تاکنون نامزد هجده جایزه ادبی و آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز می‌خوانیم:

ارول روی از روی کاغذ خواند: «امشب یه راز در برابر شماست که اون رو در قالب چند معما براتون تعریف می‌کنیم. چهار معما شما رو به راه‌حلی که دنبالشین می‌رسونن. عده‌ای معماها رو جوری طراحی کردن که شما رو بفرستن دنبال نخودسیاه. با استفاده از هوشتون تشخیص بدین کدوم معماها ارزش توجه کردن دارن و کدوم‌ها رو باید نادیده گرفت. می‌تونین تنهایی، دونفری، گروهی و یا هر جوری که دوست ‌داشتین بازی کنین. برای اینکه بیشتر تشویق بشین، اگه کسی تا قبل از ساعت هشت جواب معما رو پیدا کنه، من صدهزار دلار به کتاب‌فروشی هالیستر اهدا می‌کنم.»

مردم نفسشان را توی سینه حبس کردند. امیلی و جیمز به هم نگاه کردند. باورشان نمی‌شد. احتمالاً خود هالیستر هم تا آن ‌لحظه این را نمی‌دانست. به‌شوخی عقب‌‌عقب تلوتلو خورد، بعد دوید پیش ارول روی و دستش را انداخت دور شانه‌اش. کتاب‌فروش خم شد سمت میکروفن و گفت: «پس منتظر چی هستیم؟ بیاین بریم دنبال معم...»

صدای آژیر حرفش را قطع کرد. امیلی دست‌هایش را گذاشت روی گوش‌هایش. چرا امروز همه‌چیز خراب می‌شد؟ چراغ‌ها خاموش و روشن شدند و صدای قفل‌های آهنی‌ که بسته می‌شدند توی اتاق پیچید. مردم جیغ می‌زدند و با فریاد می‌پرسیدند:

«چه خبر شده؟»

«این هم جز‌ء بازیه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز
نویسنده
مترجممانا میثاقی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-600-462-966-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۱۰
تا حالا شده احساس کنید انتظارات از شما خیلی بالا و نتونید کاری انجام بدید خب این چیزی که امیلی باهاش مواجه شد در این جلد بازی فرار از الکاتراز اما در ورای این بازی اتفاقات بزرگی در حال روی دادن اگر میخواید بدونید چه رازی در این کتاب نهفته است بخونیدش
پیشنهاد برای ماجراجو‌ها من که خیلی خوشم اومد
;Jesi
۱۴۰۲/۴/۱۷
سلام. من هر سه جلد کتاب باز‌ها رو خوندم و بعد سری به بیوگرافی نویسنده زدم و تازه فهمیدم ایشون خانمن😅😆
ولی این داستان و جملات زیباش واقعا تحسین برانگیز بودن.
اگه نخوندین حتما این سه تا داستان رو بخونین❤️.
در کل من خیلی خوشم اومد؛
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز

برای دریافت کتاب کتاب‌ بازها - جلد سوم: فرار از آلکاتراز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.