معرفی و دانلود کتاب کتابدار

عکس جلد کتاب کتابدار
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتابدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتابدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتابدار

کتاب کتابدار نوشته‌ی محرمعلی دودانگه، داستان متصدی کتابخانه‌ای را به تصویر می‌کشد که با پیدا کردن چکی ارزشمند درگیر ماجراهایی عجیب و پیچیده می‌شود.

درباره کتاب کتابدار:

محرمعلی دودانگه در این داستان ماجرای متصدی کتابخانه‌ای را روایت می‌کند که داخل یکی از کتاب‌های اهدایی کتابخانه چکی با مبلغی بالا پیدا می‌کند. بدین ترتیب متصدی برای یافتن صاحب چک وارد ماجرایی پیچیده می‌شود که در آن صاحب چک قصد خودکشی دارد.

کتاب کتابدار مناسب چه کسانی است:

اگر به مطالعه داستان و رمان‌های ایرانی علاقه هستید بدون شک این کتاب جذابیت بسیاری برای شما خواهد داشت.

در بخشی از کتاب کتابدار می‌خوانیم:

سومین کتاب را که ورق می‌زد، صفحۀ اول کتاب چشمش به عبارتی خورد که با خطی لرزان نوشته شده بود. از تعجب خشکش زد: "از خوانندۀ کتاب خواهشمند است برای آمرزش و شادمانی روح فرشتۀ سمائی فاتحه‌ای بخواند". فرشته سمائی، این ‌که اسم اهدا کننده‌ی کتاب‌ها بود. بقیۀ کتاب‌ها را هم نگاه کرد. صفحۀ اول همۀ کتاب‌ها این جمله نوشته شده بود. حالا دیگر این موضوع تمام ذهن کتابدار را پرکرده بود. چاره‌ای نبود. باید تا فردا صبح صبر می‌کرد. هرچند فردا هم معلوم نبود چیز دندان‌گیری نصیب او شود؛ اما سی میلیون تومان پول کمی نبود. کتابدار فکر کرد: "بیشتر از پنج سال درآمد و حقوق او!" البته از آن مهم‌تر حس کنجکاوی. کسی که هنگام زنده بودنش درخواست فاتحه کرده است.

وقتی آخرین کتاب اهدایی را نگاه کرد قضیه کمی پیچیده‌تر شد: "سروده‌های رفتن" کتاب شعری بود از شاعری به نام فرشتۀ سمائی! کتابدار متعجب کتاب شعر را باز کرد و شروع کرد به خواندن. بی‌اختیار چهرۀ خواهرش را به یاد آورد و اشک در چشمانش حلقه زد. خواهرش قبل از خودکشی در شعرهایی که می‌گفت و کتابدار دور از چشم او آن‌ها را می‌خواند، مدام از رفتن و سفری بی‌انتها می‌گفت. کتابدار انگار می‌دانست که چه اتفاقی دارد می‌افتد، اما منفعل و تسلیم در برابر آن حادثه نشست تا این‌ که یک روز صبح خواهرش برای همیشه آن‌ها را ترک کرد. حالا دختر جوانی همان حرف‌ها را با بیانی دیگر در شعرهایش آورده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتابدار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-7151-87-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتابدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کتابدار

برای دریافت کتاب کتابدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.