معرفی و دانلود کتاب کسی که می‌شناسیم

عکس جلد کتاب کسی که می‌شناسیم
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کسی که می‌شناسیم

رمانی جدید و پرتلعیق از داستان‌نویس پرفروش نیویورک تایمز، شاری لاپنا! کتاب کسی که می‌شناسیم داستانی بی‌نهایت جذاب از یک حادثه جنایی در محله‌ای کوچک است که ذهن شما را بارها و بارها با این پرسش که قاتل حقیقی کیست و چه چیزی را از دیگران مخفی نگاه می‌دارد، درگیر خود می‌کند.

درباره کتاب کسی که می‌شناسیم:

شاید آنقدر که فکر می‌کردی همسایه‌هایت را نمی‌شناسی!

کتاب کسی که می‌شناسیم (Someone We Know) روایتگر یک داستان جنایی و معمایی است که حادثه به قتل رسیدن مشکوک زنی را در یک محله کوچک حومه نیویورک به تصویر می‌کشد. در این منطقه، بیشتر افراد محلی همدیگر را می‌شناسند و خبر کشته شدن این زن در محله همه را وحشت‌زده کرده است.

چند وقت پیش از این اتفاق هولناک، پسر نوجوانی در جستجوی اطلاعات شخصی رایانه همسایگانش، پنهانی به خانه‌های آنان می‌رفت و در پی یافتن چیزی بود که دیگران آن را از هم مخفی می‌کردند. او ظاهرا در حال کشف رازی بزرگ و اثبات این نکته بود که هر کسی چیزی برای پنهان کردن دارد؛ حتی اعضای یک خانواده از یکدیگر!

این موضوع با دریافت دو نامه از یک فرد ناشناس کمی پیچیده‌تر و مرموزتر گشت. در همین اثنا که جسد زنی در خیابان‌های این شهر پیدا شد، پسر نوجوان به مدارکی دست یافته بود که ممکن است سرنخی جدی برای شناسایی مجرم یا مجرمین باشد!

داستان جنایی و پرتعلیق کسی که می‌شناسیم، یکی از تریلرهای پرفروش نیویورک تایمز است که با استقبال کم‌نظیری مواجه شده. این کتاب همچون دیگر آثار شاری لاپنا (Shari Lapena) سبک روایی منحصربه فرد خود را دارد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

افتخارات کتاب کسی که نمی‌شناسیم:

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- حضور در لیست 100 کتاب برتر یو اس ای تودی

نکوداشت‌های کتاب کسی که می‌شناسیم:

- هیچ‌کسی مانند شاری لاپنا توانایی به تصویر کشیدن ترس و پارانویا در یک محله حومه شهری را ندارد! او شما را به جویدن ناخن‌هایتان هنگام خواندن کتاب دعوت می‌کند. (روث ور)

- شاری لاپنا با داستان‌سرایی ماهرانه‌اش، هر یک از پیچ و تاب و تعلیق‌های داستانی را به نحوی منطقی و حیرت‌انگیز گره‌گشایی می‌کند. (آسوشیتدپرس)

- افشاگری‌های غیرمنتظره و تعلیقات جذاب داستان باعث می‌شود چگونه صفحه خوردن این رمان را متوجه نشوید! (Tess Gerritsen)

خواندن کتاب کسی که می‌شناسیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از خواندن داستان‌های ماجرایی و جذاب آگاتا کریستی لذت می‌برید و داستان‌هایی در ژانر جنایی و معمایی هیجان‌زده‌تان می‌کند، خواندن کتاب کسی که می‌شناسیم به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین تمامی علاقمندان داستان‌های آمریکایی با فضایی مرموز را به خواندن جدیدترین اثر شاری لاپنا دعوت می‌کنیم.

با شاری لاپنا بیشتر آشنا شویم:

خالق اثر بی‌نظیر زوج همسایه، در سال 1960 در کانادا متولد شد. شاری لاپنا که پیش از نویسندگی، به تدریس و وکالت مشغول بوده است، نخستین اثرش را در سال 2008 با عنوان things go flying منتشر کرد و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. رمان دیگر او به نام اقتصاد خوشبختی سال 2012 در فهرست نهایی دریافت جایزه استفان لکاک قرار گرفت. سبک داستان‌نویسی لاپنا به سرعت به چنان محبوبیتی دست یافت که آثارش در سراسر دنیا به بیش از 35 زبان ترجمه شد.

در بخشی از کتاب کسی که می‌شناسیم می‌خوانیم:

رالی تازگی‌ها فهمیده است هرکسی رازی دارد. بعضی از مردم این رازها را در کامپیوتر خود نگه می‌دارند. رالی و پدر و مادرش هم رازی دارند. شاید یک روز باید به خانۀ خودشان هم نگاهی بیندازد.

بعدازظهر روز شنبه است و الیویا از تنش موجود در فضای خانه دارد دیوانه می‌شود. پل در دفتر کارش طبقۀ بالاست. رالی هم در اتاقش است. الیویا خودش را برای ملاقات با بکی آماده می‌کرد. می‌خواهد بداند دربارۀ پل دقیقاً چه چیزی به بازرس‌ها گفته است؟ آیا بیشتر از چیزی که بار قبل به الیویا گفت می‌داند؟ آیا این حرف‌ها را برای جلب‌توجه شوهرش از خودش درآورده است؟ آیا بکی با او روراست است؟ بالاخره نتوانست جلوی خودش را بگیرد. همه‌چیز اخیراً زیرورو شده است؛ دیگر از آن پسر خوب و شوهر وفادار خبری نیست. بدون اینکه در خانه به کسی حرفی بزند کتش را برداشت و از خانه بیرون آمد.

در مسیر امیدوار بود بکی خانه نباشد. به‌رغم اینکه شنیدن خبر حقیقی لرزه بر اندامش می‌اندازد اما به راهش ادامه داد. نمی‌داند چه چیزی دربارۀ شوهرش خواهد فهمید.

از کنار خانۀ پیرس که رد شد نگاه بدی به خانه کرد. تمام بدبختی‌ها از این خانه شروع شد. شاید رابرت پیرس داخل خانه باشد. از او و آماندا متنفر است. با آمدن آنها به این محلۀ آرام همه‌چیز زیرورو شد. احتمالاً خودش زنش را کشته است اما بقیه باید تاوانش را بدهند.

به جلوی ورودی پارکینگ خانۀ هریس رسید؛ خانه‌ای زیبا با پنجره‌های مسقف. شاید لاری خانه باشد. تعطیلات آخر هفته که سر کار نیست. نمی‌خواهد او را ببیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کسی که می‌شناسیم
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات278
زبانفارسی
شابک978-622-235-121-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کسی که می‌شناسیم

عسل
۱۴۰۲/۸/۱۰
داستان خوب و مهیجی بود. دوست داشتم. پایانش رو هم حدس زدم که قاتل کی میتونه باشه. فقط نمیدونم چرا آخر داستان، نویسنده باز دوباره معماییش کرد. نیازی نبود به نظرم. اینکه رابرت پیرس دنبال گوشی گشت پیداش نکرد و فهمید کار بکی هست و رفت که خودش رو برای نقشه بعدی آماده کنه. یعنی متوجه نشدم که آیا در قتل همسرش نقشی داشته یا نه؟
فروغ حقیقی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مثل بقیه آثار این نویسنده جذاب بود و با پایانی ضعیف، شاری لاپنا خیلی دوست داره در پایان داستان مثل آگاتا کریستی خواننده‌ها رو غافلگیر کنه ولی پایان هیچکدوم از آثارش رو دوست نداشتم، مخصوصا پایان این داستان دور از ذهن و غیر قابل باوره
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۴/۲۲
خوب بود از اول داستان قاتل معلوم بود
خیلی خوب چند خانواده رو به هم ربط داده بود
و نکته قابل توجه این بود چقدر راحت زن‌ها و مردها خیانت میکردن بعد هم اعتراف میکردم......
انیس خسروی
۱۴۰۱/۹/۲۹
به نظر من خیلی رمان قشنگی بود، به کسایی که سبک تعلیقی رو دوس دارن توصیه میکنم بخونن، کاملا تو شرایط همون کارآگاه‌هایی قرار میگیری که قراره پرده ازین قتل بردارن. من که لذت بردم.
Pardis Aghaei
۱۴۰۱/۷/۱۸
کتاب هاى خیلى بهترى توى این ژانر خوندم. شخصیت پردازى‌ها ضعیف بودن و وقایع با منطق جور درنمیومدن. پایان رمان رو اصلا دوست نداشتم و میتونست خیلى جالب تر و شسته رفته تر نوشته بشه.
الهام کریمی
۱۴۰۲/۷/۱
تمام کتابهای شارلی لاپنا برایم جذاب و خواندنی‌اند چون این ژانر رو خیلی دوست دارم اما این یکی پایان غیر منتظره و باز داشت
امیدوارم جلد دومی هم داشته باشه
سودابه پورفرد
۱۴۰۰/۵/۲۵
مثل بقیه کتابهاش عالى بود با پایان غافلگیر کننده. ولى اگر کارآگاه هاى داستان همون کارآگاه هاى داستانهاى زن همسایه و غریبه اى در خانه بود جذاب تر میشد😉
یحیی سبا
۱۴۰۰/۶/۱۷
از لحاظ موضوع خوب بود پایان بندیش هم غافلگیرانه بود اما کل داستان هیجان نداشت. یه رمان جنایی خنک بود. ممنون از ترجمه خوب خانم سالاری
سهیلا رفیعی
۱۴۰۱/۸/۴
بینهایت قشنگ بود، یه روز و نیمه تمومش کردم اصلا نمیشه موقع خوندنش گوشیو بزاری کنار... من ک لذت بردم.
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۱/۲۵
بی نظیر بود ریتم عالی اصلا نمیشد قاتل رو حدس زد
حتما پیشنهاد میکنم بخونید
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۶/۲۴
اولش هیجان کمی داشت و یه کم حوصله م سر می‌رفت ولی آخراش خوب بود
الهام. ت
۱۴۰۰/۵/۳
از خوندنش لذت بردم. واقعا هیجان داشت و البته بیخودی هم طول و تفسیر نداشت
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۰/۴/۳۰
برای علاقمندان به کتابهای پلیسی و معمایی کتاب خوبی است و ارزش خواندن دارد
Maryam Khazan
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
از این نویسنده کتاب‌های خوبی هست. قلم و نوع نگارش را دوست دارم
محمد زحمتکش حسین زاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود البته قابل حدس بود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب کسی که می‌شناسیم

برای دریافت کتاب کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.