معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان
قیمت:
۷۲۵۰۰ 50750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان

کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان نوشته سارا مک نامرا، راهکارهایی عملی ارائه می‌کند تا نوجوانان با استفاده از آن‌ها بتوانند بر استرس‌های خود غلبه کنند، همچنین مهارت‌های زندگی را به آنان می‌آموزد.

در سال‌های اخیر آشفتگی‌های مربوط به اضطراب و نگرانی در نوجوانان از جمله خودکشی‌ها، سوءاستفاده جنسی، افسردگی، نگرانی و بی‌نظمی در غذا افزایش به سزایی داشته است. این کتاب برای کسانی است که شاهد تلاش نوجوان خود برای پذیرش و سازگاری با تغییر و تحولات دوران گذر از کودکی و ورود به دنیای نوجوانی هستند. همچنین برای کسانی نوشته شده است که به مشکلات خاص نوجوانانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با این تغییرات هستند توجه می‌کنند.

در این کتاب دلایل و مدارکی منطقی توصیه شده که مفید و سودمند هستند و دارای راهنمایی‌های عملی است که جوانان را پند می‌دهد و آنان را قدرتمند می‌سازد تا بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. در پایان هر روز هر فردی گزینه‌های خود را انتخاب می‌کند و شما به عنوان بزرگ‌ترها باید سعی کنید تا جایی که امکان‌پذیر است حمایت، اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری برای او آماده کنید و بیشتر از همه به عقیده سارا مک نامرا (Sarah McNamara) فراهم ساختن جلسه بحث و تبادل نظری سالم و بدون تهدید و با آزادی کامل که در مورد مسائل واقعی به طور صادقانه بحث شود، اولین قدم در راه کمک کردن به نوجوانان است تا عبور از این دوره پرتنش در زندگی را آغاز کنند.

کتاب روانشناسی شادی در جوانان (Helping young people to beat stress) مرجع مفیدی است که به شما توصیه می‌کند صحبت کردن با نوجوانان را به نوعی آغاز کنید که آن‌ها را تشویق کند مسائل خود را با اعتماد و اطمینان کامل بیان کنند و مهارت‌های ضروری مقابله با اضطراب را در جامعه معاصر بیاموزند.

فصل یک به پزشکان کمک خواهد کرد نگرانی، اضطراب و عوامل مختلف دربردارنده آن را به نوجوانان معرفی کنند. فصل دوم و سوم اطلاعاتی در مورد شیوه‌های ذهنی و جسمی مقابله با اضطراب را فراهم می‌سازد.

فصل چهارم به مهارت‌های مطالعه و تنظیم وقت اختصاص داده شده است زیرا اکثر دانش‌آموزان در امتحانات سالانه دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند از عهده آن برآیند.

اضطرابی که از روابط بین افراد به وجود می‌آید، می‌تواند برای بعضی افراد دشواری‌هایی را به همراه داشته باشد، در نتیجه در فصل پنجم به مهارت‌های ارتباطات و چگونگی آن می‌پردازد.

در فصل ششم در مورد راه‌هایی که نوجوانان می‌توانند چگونگی رفتار با خود را بیاموزند و با احترام و دلسوزی با خود رفتار کنند بحث می‌کند. فصل هفتم به رئوس مطالب و نکات عمده کتاب و معانی ضمنی آن می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای نوجوانانی که نمی‌توانند از عهده اضطراب خود بربیایند و همچنین والدینی که فرزند نوجوان دارند، بسیار مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان می‌شنویم:

برای اکثر ما بیان کردن احساسمان دشوار است. این کار به‌خصوص برای نوجوانان خجالتی که می‌خواهند درباره مطلبی صحبت کنند دشوارتر است. شاید آن‌ها حس کنند درباره مسائلی که برایشان اهمیت دارد و می‌خواهند بحث کنند بدون حامی و عصبانی هستند. این مطلب که در مورد مردان بیشتر صادق است، در مردان و در زنان جوان به طور فاحشی متفاوت است.

عدم توانایی در بیان چگونگی احساسمان می‌تواند به دلایل زیادی نگران‌کننده و اضطراب‌آور باشد. این مطلب به این معناست که دیگران نمی‌دانند چه می‌خواهیم و وقتی دچار دردسری می‌شویم و می‌خواهیم از پس آن مشکل برآییم، کمک گرفتن برایمان دشوار است و هنگامی که احساس غم و اندوه می‌کنیم نمی‌توانیم خوب در مورد نوع احساسمان صحبت کنیم و این مسئله می‌تواند به سوءتفاهم در روابطمان منجر شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
4 دقیقه
پیشگفتار
2 دقیقه
پیشگفتار مترجم
1 دقیقه
درباره‌ی کتاب
20 دقیقه
فصل یک - صحبت کردن با نوجوانان درباره‌ی اضطراب و نحوه‌ی غلبه بر آن - بخش اول
17 دقیقه
فصل یک - بخش دوم
24 دقیقه
فصل یک - بخش سوم
21 دقیقه
فصل دو - تدابیر ذهن برای غلبه بر اضطراب - بخش اول
15 دقیقه
فصل دو - بخش دوم
20 دقیقه
فصل دو - بخش سوم
17 دقیقه
فصل دو - بخش چهارم
20 دقیقه
فصل دو - بخش پنجم
18 دقیقه
فصل سه - راه حل‌های بدنی برای مقابله با اضطراب - بخش اول
21 دقیقه
فصل سه - بخش دوم
18 دقیقه
فصل سه - بخش سوم
26 دقیقه
فصل سه - بخش چهارم
22 دقیقه
فصل چهار - مهارت‌های مطالعه و تنظیم وقت - بخش اول
16 دقیقه
فصل چهار - بخش دوم
17 دقیقه
فصل چهار - بخش سوم
21 دقیقه
فصل پنج - مهارت‌های بین فردی و روش‌های ارتباط‌گیری - بخش اول
18 دقیقه
فصل پنج - بخش دوم
22 دقیقه
فصل پنج - بخش سوم
18 دقیقه
فصل شش - با خود درست رفتار کنید - بخش اول
17 دقیقه
فصل شش - بخش دوم
14 دقیقه
فصل شش - بخش سوم
17 دقیقه
فصل شش - بخش چهارم
17 دقیقه
فصل هفت - مباحثه و نتیجه‌گیری - بخش اول
21 دقیقه
فصل هفت - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان
نویسنده
مترجمفرناز توانایان فرد
راویفرزانه فائزی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۷۲۵۰۰ 50750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان

علیرضا نوروزی
۱۴۰۱/۹/۲۰
اضطراب در جوانان در این زمان بسیار شدید شده و حتما باید زیر نظر مشاور این اختلال قبل از اینکه به بیماری تبدیل بشه قرار گرفت
پوریا شهیدی
۱۳۹۹/۴/۱۰
بسیار عالی و کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی شادی در جوانان: راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.