معرفی و دانلود کتاب کلک نزن، چاخان نگو

عکس جلد کتاب کلک نزن، چاخان نگو
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلک نزن، چاخان نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلک نزن، چاخان نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلک نزن، چاخان نگو

کتاب کلک نزن، چاخان نگو سروده‌ی اسدلله شعبانی یک کتاب شعر کودکانه است که داستان گربه‌ی ناقلا و پرنده‌ی زبروزرنگ را با زبانی آهنگین برای بچه‌ها تعریف می‌کند. گربه‌ی ناقلا که حسابی هوس یک غذای خوشمزه کرده، وقتی پرنده را می‌بیند،‌ هر کاری می‌کند تا او را به چنگ آورد!

درباره‌‌ی کتاب کلک نزن، چاخان نگو

روزی از روزها، گربه‌ی شیطان و بازیگوش، در حیاط و لب باغچه نشسته بود و به قاروقور شکمش گوش می‌داد. او که خیلی گرسنه بود آرزو کرد ای کاش یک موش تپل و چرب‌وچیلی را به دام بیندازد و یک لقمه‌ی چپش کند. در همین فکر بود که گنجشگ کوچولوی طلایی پر زد و آمد لب حوض نشست. گربه که او را دید با خودش فکر کرد، حالا موش که نشد، گنجشگ را شکار می‌کنم و امشب برای خودم سوروسات راه می‌اندازد. این فکر را کرد و به دنبال گنجشک دوید...

برای آنکه بدانید عاقبت پرنده کوچولوی حنایی چه شد و آیا گربه توانست با تعریف و تمجیدهایش او را گول بزند و نوش جانش کند یا نه، بهتر است کتاب کلک نزن، چاخان نگو را تا انتها بخوانید. اسدالله شعبانی اشعار این کتاب ساده و صمیمی را برای کودکان سروده و تصاویر جذاب و خوش‌آب‌ورنگ کتاب هم بر زیبایی آن افزوده است.

گفتنی‌ست کتاب کلک نزن، چاخان نگو را نشر سوره‌ی مهر به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی هل‌ام بده قل‌ام بده

« هل‌ام بده قل‌ام بده» نام مجموعه کتاب‌های کودکی است که نشر سوره‌ی مهر آن‌ها را به چاپ می‌رساند. کتاب‌های این مجموعه همگی بازآفرینی قصه‌ها و ترانه‌های فولکلور و قدیمی ایرانی هستند که هر کدام در منطقه‌های مختلف ایران نسل به نسل خوانده و سینه به شینه منتقل شده‌اند و طرفداران بسیاری دارند. مهم‌ترین ویژگی کتاب‌های این مجموعه این است که کودکان را با ویژگی‌های زبانی و آوایی آشنا می‌کند و به نوعی آن‌ها را به سمت مطالعه و خواندن کتاب سوق می‌دهد. در ادامه نام برخی از مجلدهای این مجموعه را خواهید خواند: « یه درو نبستی نمکی»، « موش و مداد ناقلا»، «قلقله زن قل زد و رفت»، «کلک نزن، چاخان نگو».

کتاب کلک نزن، چاخان نگو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب شعر مصور برای کودکان در رده سنی 3 تا 7 سال و همچنین نونهالانی که به تازگی خواندن و نوشتن آموخته‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کلک نزن، چاخان نگو می‌خوانیم

«پرنده‌ی نیم‌وجبی،
الان تو را قاپ می‌زنم
یه لقمه‌ی چپم می‌شی.»
اما پرنده خیلی زود
از سر شاخه پر گشود
وقتی که داشت فرار می‌کرد
جیک زد و گفت:
«جیکو، جیکو
گربه‌ی ناز ناقلا،
دنبال من بیا بیا
بگیر مرا.
اگر مرا بگیری،
زرنگ‌تر از ببر و پلنگ و شیری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلک نزن، چاخان نگو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-175-648-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلک نزن، چاخان نگو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلک نزن، چاخان نگو

برای دریافت کتاب کلک نزن، چاخان نگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.