معرفی و دانلود کتاب کلید طلایی موفقیت

عکس جلد کتاب کلید طلایی موفقیت
قیمت:
۴۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید طلایی موفقیت

موفقیت اتفاقی رخ نمی‌دهد و مهارتی‌ست که باید آموخته شود. سارا صدر در کتاب کلید طلایی موفقیت قانونی نافذ و بسیار قدرتمند را به شما معرفی می‌کند که با به‌کارگیری آن مسیر موفقیت برای‌تان هموار می‌شود و به نتایج دلخواه‌تان دست می‌یابید. این اثر در دوازده فصل همراه با نکات و تمریناتی مؤثر، قانون طلایی موفقیت و مهارت‌های وابسته به آن را به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال تغییرات مثبت و موفقیت در زندگی‌تان هستید، مطالعه‌ی کتاب کلید طلایی موفقیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب کلید طلایی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت از این اثر بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب کلید طلایی موفقیت می‌خوانیم

فرض کنید شما در مطالعه‌ تنبل هستید و عادت به خواندن کتاب ندارید و دروس خود را نیز به‌سختی می‌خوانید. قانون طلایی به شما می‌گوید فقط کافی است تنها در روز دو صفحه کتاب بخوانید و بعد از یک ماه شما یک کتاب 60 صفحه‌ای را تمام کرده‌اید یا فصل‌هایی از کتاب درسی‌تان را مطالعه کرده‌اید. درواقع شما بسیار آرام‌ و مویرگی شروع به تغییر در خود و شرایط می‌کنید؛ بدون آنکه سختی بکشید و زمانی متوجه می‌شوید که همه‌چیز 180 درجه تغییر یافته است، از عادات و رفتارهای خود تا شرایط بیرونی و حتی رفتار دیگران با شما.

مطلب جالبی در یکی از مجلات موفقیت ‌خواندم مبنی بر اینکه چطور یک خانم روستایی می‌توانست گاو خود را بلند کرده و تا پشت‌بام ببرد. وقتی از او چگونگی انجام این کار را پرسیدند، جواب داد: «از زمانی که این حیوان به دنیا آمد، من او را کول کرده و به پشت‌بام می‌بردم و هرروز این کار را انجام می‌دادم و متوجه سنگین شدنش نمی‌شدم». این خانم بدون آنکه متوجه شده باشد، از این قانون استفاده ‌کرد و هرروز همراه با رشد حیوان و سنگین شدنش او نیز قوی‌تر ‌شد و خود را رشد ‌داد. این قانونِ بسیار ساده ولی قدرتمند را می‌توان در خیلی از حوزه‌ها به‌کار گرفت و موفق شد و اصلاً به ابزار یا شرایط خاصی نیاز ندارد. به‌خاطر ساده بودن این قانون، بدان بی‌اهمیت نباشید و به‌راحتی از کنار آن نگذرید و آن را در قالب‌های متفاوت قرار دهید و دستاوردهایتان را ببینید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

شاید خیلی از شما قبلاً نیز از این قانون استفاده می‌کردید؛ ولی نمی‌دانستید که این‌ یک اصل مهم برای رسیدن به هدف است و ندانستن آن باعث شکست شما نشده است؛ زیرا این قانون کار خودش را انجام می‌دهد؛ چه شما بدانید چه ندانید. درست مثل قانون جاذبه زمین، اگر اسم این قانون حتی به گوش شما نرسیده باشد، اگر از بلندی پرت شوید، قطعاً سقوط خواهید کرد و قانون جاذبه کار خود را به نحو احسن انجام داده و شما را به سمت پایین می‌کشد و به همین خاطر همیشه مراقب خواهید بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
مقدمه
فصل اول: قانون طلایی
فصل دوم: دوستان نزدیک
فصل سوم: منصف بودن
فصل چهارم: جمع‌آوری اطلاعات و بالابردن آگاهی
فصل پنجم: مسئولیت‌پذیری
فصل ششم: تصمیم‌گیری
فصل هفتم: پس‌اندازی از درآمدتان
فصل هشتم: صبوری
فصل نهم: درآمد غیرفعال
فصل دهم: استفاده از قانون تضادها
فصل یازدهم: قانون یادگیری در حاشیه
فصل دوازدهم: حکمت پنهان
سخن پایانی
تقدیر و تشکر
کتاب‌های دیگر از نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید طلایی موفقیت
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-7926-04-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید طلایی موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلید طلایی موفقیت

برای دریافت کتاب کلید طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.