معرفی و دانلود کتاب کنترل ذهن

عکس جلد کتاب کنترل ذهن
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کنترل ذهن

شما می‌توانید با خواندن کتاب کنترل ذهن اثر خوزه سیلوا، توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، ولی این کار با کمک متد سیلوا کاملا عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد.

ذهن به اسبی چموش می‌ماند‌؛ اسبی توانمند و نیرومند که اگر بتوانیم آن را رام و مهار کنیم و بر آن سوار شویم، ما را تا به آنجا می‌رساند که به جز خدا نبینیم. اما اگر بدون مهار و کنترل کردن اسب، بر آن سوار شویم چنان ما را بر زمین می‌زند که گاه شاید دیگر نتوانیم از روی زمین بلند شویم.

هیچ رویدادی در دنیای بیرون رخ نمی‌دهد مگر آن‌که پیش از آن در دنیا ذهن رخ داده باشد. برای این که دنیایی زیبا برای خود بیافرینید نخست باید ذهن خود را زیبا کنید و برای این‌که ذهنتان را زیبا کنید پیش از آن باید مهار و کنترل ذهنتان در دست گیرید. با خواندن کتاب کنترل ذهن (The Silva Mind Control Method Of Mental Dynamics)، ذهنی زیبا و توانمند و در پی آن دنیایی سرشار از زیبایی‌ها برای خود بیافرینید.

چگونگی مهار و کنترل ذهن و شیوه‌های بهره‌برداری از نیروی بی‌کران آن دانش نوپایی است که دیر زمانی از پدیداری آن نمی‌گذرد. خوزه سیلوا (Jos'e Silva) یکی از اندیشمندانی است که با ‌آن‌که در هیچ مدرسه و کلاس درسی شرکت نکرده است، درس‌های بسیاری درباره دانش کنترل ذهن برای آموختن به ما دارد.

متد کنترل ذهن سیلوا امروز در بیش از صد و سی کشور دنیا و از جمله در ایران آموزش داده می‌شود و تاکنون میلیون‌ها تن با بهره‌برداری از این شیوه و کنترل ذهنشان توانسته‌اند به دستاوردهایی بزرگ و چشمگیر دست یابند.

فهرست مطالب کتاب

فهرست
بخش نخست: اصول اساسی متد کنترل ذهن سیلوا
فصل نخست: نخستین گام‌ مراقبه
فصل دوم: نگرش عاشقانه
فصل سوم: پنج راز شاد زیستن
فصل چهارم: هفت اصل قدرت
فصل پنجم: تصاویر ذهنی طلایی
بخش دوم: سازوکار ذهن
فصل ششم: استرس و تنش
فصل هفتم: ترس، خوش‌بینی، دلیری
فصل هشتم: احساس گناه و بخشش خود
فصل نهم: کنترل خشم
فصل دهم: خودباوری
بخش سوم: برنامه‌ریزی: گذشته، اکنون، آینده
فصل یازدهم: برنامه‌ریزی‌های گذشته و برنامه‌ریزی از نو
فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف‌
فصل سیزدهم: خود گذشته، خود آینده
بخش چهارم: توان‌افزایی
فصل چهاردهم: خواست، باور و انتظار
فصل پانزدهم: واژه‌های توان‌افزا
فصل شانزدهم: کنترل وزن
فصل هفدهم: قربانی شرایط نشوید و تعیین‌کننده باشید
فصل هجدهم: پرانگیزگی و بی‌انگیزگی
فصل نوزدهم: پرورش حواس و احساسات
بخش پنجم: بهبود روابط با دیگران
فصل بیستم: آگاهی از روابط
فصل بیست‌و‌یکم: حل مسائل خانوادگی
فصل بیست‌و‌دوم: چگونگی برخورد با منفی‌باف‌ها
بخش ششم: کار و پیشه
فصل بیست‌وسوم: چگونگی هدف‌گذاری و رسیدن به هدف
فصل بیست‌و‌چهارم: نیروی مذکر و نیروی مؤنث
فصل بیست‌و‌پنجم: موفقیت شغلی
فصل بیست‌و‌ششم: موفقیت در کارهای شخصی
بخش هفتم: تغییر و دگرگونی
فصل بیست‌وهفتم: دشواری‌های تغییر کردن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کنترل ذهن
نویسنده
مترجممجید پزشکی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات365
زبانفارسی
شابک978-964-671-405-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کنترل ذهن

MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
به نظرم هر کس بتونه از این کتاب فقط تکنیک رفتن به سطح آلفا رو درست اجرا کنه و مرتب تمرین کنه، نیازی به هیچ مدیتیشنی نداره. شاید نویسنده سواد آن‌چنان آکادمیک نداره اما معلومه که از راه تجربه به این کار بسیار مسلط شده. اما یه نکته باید بگم‌ این کتاب با یکی دوبار خوندن هیچ تاثیری در زندگی ما نداره؛ در اگه واقعا میخوایم بصورت کاربردی ازش استفاده کنیم، باید هر زمینه‌ای تکنیک‌هاش رو نت‌برداری و بارها تمرین کنیم؛ در غیر این‌صورت بعد یک هفته از خوندن کتاب بعلت فرار بودن مطالب، انگار که اصلا هیچی نخوندی. باید این کتاب رو خورد و هضم‌ش کرد و انرژی حاصله رو در تک تک سلول‌ها بکار برد. یه کتاب دیگه هم از خوزه سیلوا پیشنهاد می‌کنم که حتما بخونین " دستان شفا بخش".
سعید خانی
۱۴۰۲/۹/۴
همه چیز از درون شکل میگیره، یه جمله معروف هست که میگه ذهن شماست که میتونه از یه جهنم یه بهشت تمام عیار بسازه یا بر عکس از یه بهشت، یه جهنم بسازه. چندتا از کتابهای خوزه سیلوا رو خوندم. این کتاب خوبیه برای اینکه بیشتر با روشهای کنترل ذهن آشنا بشید. ولی توجه داشته باشید که راز موفقیت در هر کاری تلاش و استمراره. این نباشه که فقط کتاب رو بخونید و بذاریدش کنار. باید تک تک مباحث رو عملی انجام بدین علاوه بر این برای مدت نسبتا طولانی هم به مطالعه کتاب ادامه بدین. این کتاب انگیزشی نیست که بعد از خوندنش حالتون خوب بشه و برید دنبال ادامه زندگیتون. این کتاب برای تغییر و بالا بردن سطح زندگیست. بنظرم این کتاب رو بخونید و قدم به قدم عما کنید و باهاش جلو برید.
A.H Salarnia
۱۳۹۹/۴/۱۸
من سابقا صوتی این کتاب رو گوش کرده بودم.... تو این کتاب چیزی که آدم رو به نتیجه میرسونه استمرار هستش البته استمرار رمز موفقیت در هر کاری هست ولی متد سیلوا و پرده نمایش ذهنی اوایل که پا تو مسیر میذاری ممکنه تغییراتش خیلی محسوس نباشه و یا نتونی خوب تصور کنی و این آدم رو سریع مایوس میکنه... ولی قله که پاداش کسانیه تا آخر دووم بیارن... یادتون باشه این روش کاملا جواب میده ولی زمان میبره همچنین اگه زبانتون خوبه به سایت خوزه سیلوا سر بزنید یه سری فایل‌های صوتی هم برای رفتن به حالت آلفا اونجا وجود داره...
آرمین
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب از هر نظر عالیست، در ابتدا تکنیک معروف سیلوا رو اموزش میده که با تمرین فقط همون به تنهایی می‌تواند زندگیتان را عوض بکند و از نکات مثبت دیگر از هفت قانون هرمتیک که به هرمس شخصیت افسانه‌ای مربوط به عصر هلنیستی که خود او نیز به دو شخصیت افسانه‌ای یکی از خدایان یونان باستان هرمس و دیگری از خدایان مصر باستان thoth نسبت داده شده که هر دو نمادی از علم و خرد هستند. و در ادامه راه‌های استفاده از این قوانین برای استفاده و پیشرفت در جنبه‌های مختلف زندگی آموزش داده شده است.
popi parsa
۱۳۹۶/۹/۱۹
با سلام … من مشکلات و بیماریهایی که اغلب بیماری‌های روانی خودساخته بودند و حتی شناخت و راه درمانی برای آن نداشتم و در طول سالها زندگی با این بیماریها درگیر بودم با کمک متدهای ذهنی سیلوا توانستم میزان قابل توجهی از بیماری‌ام را درمان کنم و واقعأ از اینکه می‌توانم با کمک ذهن به چنین توانایی‌ها دست یابم شکرگذارم.
hesam spehry
۱۴۰۰/۸/۳۰
تشکر از تیم سیلوا و آقای پزشکی عزیز و صد البته کتاب راه یا ماه اوا که محبت کردن و اینو گذاشتن که کتابی بسیار عالی و صلح آمیز بشریه دوستان ذهنمون رو باز میکنه از حقیقت روبرو که اصلا لزومی نداره ما اوقات خودمونو تلخ کنیم واسه یه حادثه ناگوار رفتن به حالت آلفا هم دوستان به راحتی کتاب نیز شیک و مجلسی و باید در آرامش کامل و تمرکز کنید و با ذهنتون حرف بزنید مشگلات عادات بد روزانه رو چک کنید و ازبین ببرید با تشکر از کتاب عالیتون
محسن دهقانپور
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
سلام به نظر بنده سیلوا راه پیدا کردن خدای درونمان را نشان میدهد و پیدا کردن خدای درونمان یعنی رسیدن به منبع انرژی این دنیا
Hadi Kh
۱۴۰۱/۶/۱۹
خوزه سیلوا نویسنده کتاب مشهور دستان شفا بخشه
در این کتاب راهکار‌های خیلی خوبی داره برای شناخت و بهره وری ذهن که خوبن اما غیر از اون اگاهی و اطلاعات زیادی در مورد سازکار‌های ذهن، احساسات و عواطف مثل ترس گناه خشم تا برنامه‌ریزی برای چیزهای مختلف و حل مشکلات خانوادگی یا بهبود روابط و خیلی چیزای دیگ میده که واقعا برای یک کتاب سنگ تمام گذاشته
آیتک محموداف
۱۳۹۹/۳/۱۴
ازکتابراه بابت رایگان کردن این کتاب معروف متشکرم همیشه پرقدرت و دراوج بدرخشین 😘
popi parsa
۱۳۹۶/۹/۱۹
با کمک متدهای ذهنی سیلوا می‌توان بیماریهایی را درمان کرد که حتی با جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات پزشکی هم شاید نتوان به خوبی درمان کرد. متد سیلوا باورها و افکار غلط و خودساخته‌های ذهنم را تغییر و در مسیر طبیعی و سالم زیست و توسعه و تکامل انسانی قرار داد.
حمید پرتوی
۱۳۹۶/۸/۲۶
کتاب خوبیه.‌ای کاش کتاب "بعد دیگر وجود" رو هم بزارید. از همین نویسنده هستش.
Hasan Janmohammadi
۱۳۹۸/۳/۲۲
کتاب خیلی خوبی است که استفاده از ذهن رو در رفتاری که نیاز به تغییر داریم رو آموزش می‌دهد و به این نتیجه می‌رسیم که رفتار و منش انسان زاییده تفکر و ذهن اوست ومن از خواندن این کتاب خیلی استفاده کردم به افرادی که دوست دارن عادات بد خودشون رو تغییر بدن این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم
Ahmad poor gholam
۱۳۹۷/۷/۶
واقعا کمبود این گونه آموزه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی احساس میشه. آموزش‌های ما بر اساس حافظه بنا شدن و برای تخیل و خلاقیت ارزشی قائل نیستند. کسی که مالکیت ذهن خودشو رو بتونه به دست بیاره میتونه هر چیز دیگه‌ای رو هم به دست بیاره.
samin R
۱۴۰۱/۵/۲
کتابی هست که احساس میکنم هر کس مثل من ذهن خیلی آشفته‌ای داره میتونه بهش خیلی کمک کنه تا بتونه در حد مطلوب هم آرامش بگیره هم کنترل ذهنشو بدست بگیره و چیزهای که منفی هستن رو از بین ببره و چیزهای مثبت رو جایگزین کنه و بخودش از دید مثبت نگاه کنه برای من که خیلی خوب و موثر بود.
مهسا یعقوبی
۱۴۰۰/۲/۲۳
یکی از بهترین کتاب‌های باور ذهن که به صورت پایه و کامل توضیحات خوبی رو ارائه داده 🤍 حتما پیشنهاد میشه
ممنون از کتاب راه و امیدوارم کتاب بعد دیگر وجود استاد خوزه سیلوا هم به زودی اضافه کنید
چون بعد این کتاب بهتره خونده بشه و تمریناتش انجام بشه
مشاهده همه نظرات 227

راهنمای مطالعه کتاب کنترل ذهن

برای دریافت کتاب کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.