معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن

عکس جلد کتاب صوتی کنترل ذهن
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل ذهن

خوزه سیلوا در کتاب کنترل ذهن به شما می‌آموزد که چگونه قدرت پنهان ذهن خود را بیدار کنید و از طریق مراقبه ذهن خود را به سطح آلفا برسانید. اما به نظر شما سطح آلفا چیست و چرا و چگونه باید به آن برسیم؟ این پرسشی‌ست که سیلوا با آموزه‌های مفید خود آن را پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل ذهن

با به کار گرفتن روشی که خوزه سیلوا (Jos'e Silva) در کتاب کنترل ذهن (The Silva Mind Control Method Of Mental Dynamics) ارائه می‌دهد پاسخ سوالات بسیاری را درک خواهید کرد. سؤال‌هایی از جمله این که چگونه عادات مخرب را برای همیشه ترک کنیم؟ چگونه الگوهای زندگی خود را از بین ببریم؟ چطور می‌توانیم استرس زندگی مدرن را کنترل کنیم؟ از چه طریقی می‌توانیم از انرژی ذهنی استفاده‌نشده‌ی خود در زندگی شغلی، تجاری یا مالی‌مان استفاده کنیم؟ او همچنین اصول خارق‌العاده‌ای را که توانمندی پنهان ذهن شما را آشکار می‌کند برمی‌شمرد و از مفهومی تحت عنوان ریتم طبیعی زندگی حرف می‌زند که با به‌کار گرفتن آن می‌توانید به هر بحرانی غلبه کنید.

باید بدانید امواج چهارگانه‌ی آلفا، بتا، تتا و دلتا چهار موجی هستند که در مغز انسان وجود دارند. بتا موجی است که با آن جهان واقع فیزیکی را ادراک می‌کنیم و سه موج دیگر یعنی آلفا، تتا و دلتا مربوط به ذهن و روان ما هستند. موج آلفا که سیلوا در این کتاب به‌طور مفصل درباره‌ی آن بحث می‌کند، به سطحی از ذهن اطلاق می‌شود که در آن توانایی حل مسائل پیچیده و خلاقیت در بالاترین میزان خود قرار دارد.

روش‌مندی سیلوا شامل همه‌ی نکاتی است که برای کشف توانایی‌تان در کنترل ذهن به آن نیاز دارید؛ نکاتی که با آن‌ها هر آنچه را که درون شما وجود دارد اما از آن بی‌خبرید، برایتان پدیدار می‌کند. او برای این کار از متدهای مختلفی بهره می‌گیرد که از بین آن‌ها می‌توان به مراقبه‌ی متمرکز جهانی، تمرین‌های تقویت خلاقیت و تکنیک‌های حل مسئله‌ی پویا اشاره کرد.

کتاب صوتی کنترل ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای علاقه‌مندان به فرادرمانی از طریق تکنیک‌های به‌روز مراقبه، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید کنترل ذهن خود را در دست بگیرید تا زندگی بهتری داشته باشید، کتاب حاضر را از دست ندهید.

با خوزه سیلوا بیشتر آشنا شویم

سیلوا در ابتدای مسیر شغلی خود تعمیرکار وسایل الکترونیکی بود اما بعدها به‌سبب تجربه‌ای که در جنگ جهانی دوم در سمت مشاور سربازان داشت، به روانشناسی علاقه‌مند شد و مسیر جدیدی را برای زندگی خود انتخاب کرد. او هیچ‌گونه تحصیلات آکادمیکی ندارد و به‌صورت کاملاً خودآموز به یکی از بزرگترین فراروانشناسان دنیا تبدیل شده است. فراروانشناسی نحله‌ای نسبتاً مدرن در روانشناسی است که برای درمان از مفاهیم ماوراءطبیعی همچون تله‌پاتی، بصیرت و غیب‌گویی بهره می‌گیرد. خوزه سیلوا در سال 1999 در سن 85 سالگی در گذشت اما میراث معنوی بزرگی برای علاقه‌مندان به فراروانشناسی به جا گذاشت. «دستان شفابخش، مدیر روشن‌بین، ذهن زیبا، جسم زیبا» از دیگر آثار این نویسنده‌ی آمریکایی هستند.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل ذهن می‌شنویم

یکی از راه‌های ساده‌ی رسیدن به میانه‌ی امواج آلفای مغز با فرکانس ده دور در ثانیه، مراقبه است. مراقبه نیز مانند هیجان زدگی، خشم یا هر هیجان دیگری که آدمی را بی‌تاب می‌کند یا به او آرامش می‌بخشد، دارای ارتعاشی ویژه است. مراقبه فرکانس امواج مغز را کاهش می‌دهد و ذهن را از بدن جدا می‌کند. این به تمرکز ذهنی بهتر می‌انجامد، زیرا آنگاه ذهن از درگیر شدن با واکنش‌های عصبی و هیجانی بدن و پاسخ‌های آن به محرک‌های درونی و بیرونی رها و آزاد می‌شود.

اگر بدن بتواند خودش را از بند ذهن رها کند، شعور جسمانی آزادانه سرگرم انجام دادن کارهای خود می‌شود. مهم‌ترین وظیفه‌ی شعور جسمانی، حفظ تعادل حیاتی سلول‌ها برای سالم و طبیعی نگه داشتن آن‌هاست. بنابراین، بیشترین بهره‌ی مراقبه، کوتاه کردن دست ذهن از مداخله در کار بدن است تا این که ذهن و بدن هر دو بتوانند وظایف ویژه‌ی خود را انجام دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش نخست / فصل نخست: نخستین گام‌ مراقبه
28 دقیقه
فصل دوم: نگرش عاشقانه
11 دقیقه
فصل سوم: پنج راز شاد زیستن
20 دقیقه
فصل چهارم: هفت اصل قدرت
17 دقیقه
فصل پنجم: تصاویر ذهنی طلایی
22 دقیقه
بخش دوم / فصل ششم: استرس و تنش
12 دقیقه
فصل هفتم: ترس، خوش‌بینی، دلیری
17 دقیقه
فصل هشتم: احساس گناه و بخشش خود
13 دقیقه
فصل نهم: کنترل خشم
19 دقیقه
فصل دهم: خودباوری
9 دقیقه
بخش سوم / فصل یازدهم: برنامه‌ریزی‌های گذشته و برنامه‌ریزی از نو
10 دقیقه
فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف‌
18 دقیقه
فصل سیزدهم: خود گذشته، خود آینده
21 دقیقه
بخش چهارم / فصل چهاردهم: خواست، باور و انتظار
9 دقیقه
فصل پانزدهم: واژه‌های توان‌افزا
19 دقیقه
فصل شانزدهم: کنترل وزن
6 دقیقه
فصل هفدهم: قربانی شرایط نشوید و تعیین‌کننده باشید
18 دقیقه
فصل هجدهم: پرانگیزگی و بی‌انگیزگی
13 دقیقه
فصل نوزدهم: پرورش حواس و احساسات
21 دقیقه
بخش پنجم / فصل بیستم: آگاهی از روابط
11 دقیقه
فصل بیست‌و‌یکم: حل مسائل خانوادگی
8 دقیقه
فصل بیست‌و‌دوم: چگونگی برخورد با منفی‌باف‌ها
8 دقیقه
بخش ششم / فصل بیست‌وسوم: چگونگی هدف‌گذاری و رسیدن به هدف
13 دقیقه
فصل بیست‌و‌چهارم: نیروی مذکر و نیروی مؤنث
15 دقیقه
فصل بیست‌و‌پنجم: موفقیت شغلی
13 دقیقه
فصل بیست‌و‌ششم: موفقیت در کارهای شخصی
11 دقیقه
بخش هفتم / فصل بیست‌وهفتم: دشواری‌های تغییر کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنترل ذهن
نویسنده
مترجممجید پزشکی
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنترل ذهن

مهسا فامل
۱۴۰۱/۸/۲۳
اگر بگویم تنها اصول مراقبه صحیح و کنترل ذهن را به طور کامل شرح میدهد کم لطفی بزرگی در حق این کتاب کرده‌ام کتابی بینظیر که اگر با دقت و صبر و حوصله مطالعه شود و تمام راهکارهای آن را انجام دهید قادر به تغییر روتین زندگی شما می‌باشد. دلیل ایجاد جزیی‌ترین خصوصیات رفتاری انسان‌ها و وقوع مشکلات (خشم، و و روابط عاطفی خانوادگی، اهمال کاری، ناامیدی …) را به طور مجزا توضیح میدهد تجزیه و تحلیل می‌کند و در انتها با اصول مراقبه راهکاری در جهت پیشبرد و یا اصلاح آن پیشنهاد میدهد. حتی اگر مراقبه جز روتین زندگی شما نیست حتما این کتاب را مطالعه بفرمایید. یکی از نکات قابل توجه ان نامگذاری هر بخش به طور صحیح و مجزا همانگونه که در فهرست مطالب قابل رویت است که به شما کمک می‌کند که بخش‌هایی که به شما و اطرافیانتان نزدیک تر است و می‌تواند به بهبود رفتار شما کمک کند، را بارها گوش کنید. در انتها شایان ذکر است که مناسب افرادی است که کتاب‌های رفتارشناسی انسان‌ها و روانشناسی و مراقبه برایشان جذاب است و این قبیل کتاب‌ها را مورد مطالعه قرار می‌دهند
عماد
۱۴۰۱/۷/۱
این کتاب یکی از بهترین و قدیمی هاست در مورد فرکانسهای مغزی هنگام خواب و بیداری و کنترل ذهن ک در سراسر جهان شناخته شدست، به جرعت میگم بهترین کتاب در این زمینه هستش، و بسیار عملی و کار بردی ن فقط تئوری توی این کتاب با توضیح این که ما چطوری محدودیت‌هایی رو با تخیل و ورودیهای جامعه توی ذهنمون ایجاد یا کردیم ایجاد کردن، ورودیهای مسموم و خرافاتی از جمله حس گناهی که مذهب ایجاد میکنه برای سرخوردگی بشر و توسری خور شدن یا چهار چوبهای غلطی ک مدرسه و دانشگاه برای از بین بردن ذهن خلاق ما ایجاد کرده رو از ذهنمون پاک و بی اثر کنیم اصلا تکنیک‌های کتاب رو ساده انگاری نکنید اگه واقعا علاقه مندید توسیه میکنم حتما تجربه کنید و موبه مو اجرا کنید این کتاب سطوح آلفا بتا تتا وگامای مغز رو تعریف و هر حالت مغزی مارو در هر حالت معرفی میکنه که دارای چه فرکانسی هستش یکی از اون کتابهایی هست ک حتما باید برای خودشناسی خونده بشه شاد و تن درست باشید
امیر ذبیحی
۱۴۰۱/۹/۷
بسیاری از نکات تکراری یا توضیح واضحات هستن، اما اگه حوصله کنید و کتاب رو کامل و با دقت گوش کنید تقریبا غیر ممکنه که چیز جدیدی یاد نگیرید یا راهکاری برای حل یکی از مشکلات فعلی پیدا نکنیداستدلال‌ها، افکار و راه حل‌ها هم کاملا شرقی هستن پس چندان توقع توضیح و مدرک و استدلال‌های منطقی و این چیزها نداشته باشید. ترجمه متوسط رو به خوبه، خوانش متوسط هست، موسیقی شرقی و با مسما، ولی بسیار یکنواخت و شاید برای شما خسته کننده هست ولی من به شخصه آرامش ساتع شده ازش رو دوست داشتم و دلم نمی‌خواست طور دیگه‌ای می‌بود... همین دیگهاگه تصمیم گرفتید تهیه‌اش کنید امیدوارم اوقات لذت بخشی داشته باشید و ازش خوشتون بیادو همچنین امیدوارم این نوشته به تصمیم گیری تون کمک شایسته‌ای کرده باشه
ویدا آقازاده
۱۴۰۲/۹/۲۳
کتاب‌های خوزه سیلوا ❤️خیلی فوق العاده س و قطعا ارزش ۱۰۰ بار خوندن یا گوش دادن رو داره خیلی مفید و آرامش بخش ولی متاسفانه گوینده ش اصلا خوب نیس 🙁 من که اصلا خوشم نیومد بهتر بود گوینده‌ی مرد انتخاب میکردن 🙁
مریم بیاتى
۱۴۰۱/۱۱/۸
متد سیلوا یکی از روشهای انرژی درمانی و پاکسازی بدن هست
این کتاب راهنمای خوبی برای شروع این مسیره،
من هرچند وقت یکبار این کتاب و مطالعه میکنم، ممنون از کتابراه 🙏🏽
مصطفی رعدی
۱۴۰۲/۷/۸
صدای گوینده خوبه ولی بعضی از کلمات رو درست ادا نمیکنه که البته مشکلی نیست ولی من چون کلا ادم حساسی‌ام ترغیب شدم کتاب متنیش رو‌ هم تهیه کنم
فاطمه خان احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
واقعا دستیابی به قدرت الفا عالیه به شرطی درجهت درست و صحیح انجام بگیره چون نیرویی داره میتونه ادم به سمت خواسته هاش سوق بده
تارخ
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
تا تمرین نداشته باشید هیچ تأثیری نداره
اما با تمرین و ممارست خیلی مفید و عالیه
مخصوصا آموزش آلفا...
Reza Ghaffari
۱۴۰۱/۶/۲۱
بسیار فوق العاده، اگر میخوای تو موضوعات مختلف تمرکز عالی داشته باشین این کتاب بهترین نسخه است
رضافرزانه
۱۴۰۲/۱/۱۰
مطالب کتاب در خصوص کنترل ذهن خیلی عالیست و توصیه میکنم حداقل دوبار با دقت و حوصله گوش بدین.
M Etminanzade
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
سلام. کتاب آموزنده و خوبیست. البته با یکبار گوش‌دادن خیلی نتیجه نمیده. چندین بار باید شنید. متشکرم
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۶/۱۱
محتوا ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترجمه ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
گوینده ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
رضا ایز‌دی
۱۴۰۲/۵/۱۳
به نظرم اگر کمی در مورد مسائل کتاب تامل کنیم، کیفیت رفتارمان فرق می‌کند...
مسعود شادمهر
۱۴۰۱/۱۲/۳
با سلام و خداقوت خدمت تیم عالی کتاب راه
بسیار کتاب مفیدی هست
یوسف فرید نوبرزاده
۱۴۰۱/۱۰/۵
باید با فکر و تمرین امتحان کرد به امید دیدی بهتر داشته باشیم
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنترل ذهن

برای دریافت کتاب صوتی کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.