معرفی و دانلود کتاب کودکان در اردوی بانک

عکس جلد کتاب کودکان در اردوی بانک
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودکان در اردوی بانک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودکان در اردوی بانک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودکان در اردوی بانک

با کتاب کودکان در اردوی بانک، فرزندان خود را راهی یک‌ اردوی هیجان‌انگیز و آموزنده کنید. علی رنجبر، نویسند‌ی این کتاب و راوی این گردش متفاوت است! مخاطبان خردسال قرار است در طول این گردش دسته‌جمعی، همراه دیگر بچه‌ها، با یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی امروزی، یعنی سیستم پول و بانک‌ها آشنا شوند و همچنین نکات جذاب مفیدی درباره‌ی اهمیت پس‌انداز و ارزش پول بیاموزند.

درباره‌‌ی کودکان در اردوی بانک

شاید شما هم تجربه‌ی حضور در یک اردوی طبیعت‌گردی یا حتی گشت‌وگذار در موزه را داشته‌ باشید؛ اما حتماً تا‌به‌حال اردوی بانک را امتحان نکرده‌اید! علی رنجبر، در داستان کودکان در اردوی بانک، بساط یک گردش درست‌وحسابی را فراهم خواهد کرد؛ پس بیایید همگی راهی این اردوی استثنایی شویم!

همان‌طور که می‌دانیم، پول و سیستم اندوخته‌ی مالی همیشه از مهم‌ترین ارکان بقای جامعه و رفاه افراد است. با پول می‌توانیم وسایل مورد‌نیاز خود را خریداری کنیم و در کنار یک‌دیگر زندگی راحت‌تری بسازیم. برای همین هم آشنایی با علم اقتصاد از آموزش‌های ضروری برای همه‌ی ماست و تنها از طریق آشنایی درست با سیستم‌های مالی است که هرکدام می‌توانیم قدمی برای رشد جامعه‌ برداریم. در این بین، آموزش مفاهیم اولیه‌ی اقتصادی برای کودکان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌توان آن را سنگ‌بنای پرورش نسل آینده دانست؛ اما نکته‌ی پررنگ درمورد آموزش به کودکان، نحوه و شیوه‌ی انتقال مفاهیم به آن‌هاست و همان‌طور که می‌دانیم آموزش در این سنین باید در عین سادگی و گویایی، از جذابیت بالایی نیز برای مخاطب خردسال برخوردار باشد.

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پربازده‌ترین شیو‌ه‌های آموزشی برای کودکان، آموزش به شیوه‌ی قصه و داستان است. این همان روشی‌ست که علی رنجبر در کتاب کودکان در اردوی بانک به کار گرفته تا کودکان ایران‌زمین نیز بتوانند به‌راحتی و با زبانی شیرین با مفاهیم اولیه‌ی اقتصاد آشنایی پیدا کنند. داستان کتاب کودکان در اردوی بانک در قالب یک گردش دسته‌جمعی میان کودکان یک مدرسه روایت خواهد شد و خواننده‌ی کتاب نیز همچون یکی از مسافران این سفر، در طول اردو با با مضامین آموزنده‌ی بسیاری آشنایی پیدا خواهد کرد. موضوع اصلی کتاب کودکان در اردوی بانک یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های خدمات مالی یعنی بانک است. شخصیت‌های خردسال داستان در طی این ماجراجویی به یکی از بانک‌ها خواهند رفت و در این بین موضوعات کاربردی و مفید زیادی مثل مفهوم سرمایه‌گذاری و ارزش و اهمیت پول را یاد خواهند گرفت.

در نهایت، کتاب کودکان در اردوی بانک یک نمونه‌ی آموزشی موفق برای آشنایی کودکان با مفهوم پول و ارزش مالی است که در کنار بالا بردن اطلاعات عمومی مخاطب، بستر مناسبی برای آموزش‌های پیشرفته‌تر در سنین بالا را برای او فراهم خواهد کرد. همچنین اردوی پرماجرای بانک، در کنار جنبه‌ی آموزشی ویژه‌ی خود، ساعات مطالعاتی خوشی را برای مخاطب خردسال فراهم می‌کند.

این کتاب با تلاش نشر نظری به دست مخاطبان رسیده است.

کتاب کودکان در اردوی بانک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک داستان آموزشی جذاب و ویژه برای آشنایی فرزندان خود با الفبای مفاهیم مالی و اقتصادی هستید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب کودکان در اردوی بانک می‌خوانیم

پدر زهرا گفت: دقیقا! پس انداز کردن پول کار بسیار خوبی است. اگر شما مقدار زیادی پول داشته باشید می‌توانید آن را در بانک پس‌انداز کنید. شما از پولتان استفاده‌ای نکرده‌اید و این در حالی است که بانک می‌تواند آن را به افراد دیگری که به پول نیاز دارند، قرض دهد؛ مثلا بانک می‌تواند پول را به کسی که برای ایجاد یک کسب کار جدید نیاز به پول دارد قرض دهد و یا به کسی که برای خرید یک خانه به پول نیاز دارد، قرض دهد؛ که ما اصطلاحا به این قرض دادن پول که بانک انجام می‌دهد، وام دادن می‌گوییم.

ما از اشخاصی که وام می‌گیرند سود می‌گیریم و به کسانی که پس‌انداز می‌کنند سود می‌دهیم. با این کار ما می‌توانیم به پولی که شما در بانک قرار می‌دهید سود پرداخت کنیم.

مانی سوال کرد: بنابراین ما اگر مقدار زیادی پول داشته باشیم و آن را در بانک بگذاریم، شما بابت این کار یک مبلغ اضافی پول به ما می‌دهید که اسم آن سود پول می‌باشد؛ درست است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودکان در اردوی بانک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-289-585-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودکان در اردوی بانک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کودکان در اردوی بانک

برای دریافت کتاب کودکان در اردوی بانک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.