معرفی و دانلود کتاب کک

عکس جلد کتاب کک
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کک

کتاب کک نوشته‌ی مهدیس مسکینی و لیلی والی، روایتگر زندگی پسری شهرستانی است که ناچار شده برای گذران زندگی‌اش به تهران مهاجرت کند اما زندگی از همان روزهای اول با او خوب تا نمی‌کند. او در تهران موفق به پیدا کردن شغلی مطابق با مهارت‌هایش نمی‌شود و برای ادامه‌ی زندگی ناچار می‌شود وارد مسیری شود که او را به ناکجا می‌رساند. آیا او موفق خواهد شد خودش را از ورطه‌ای که در آن گرفتار شده، بیرون بکشد؟

درباره‌ی کتاب کک

رمان کک، نوشته‌ی مهدیس مسکینی و لیلی والی داستانی درباره‌ی اعتیاد و مواد مخدر است. روایتی از زندگی یک جوان که مشابهش به وفور در جامعه پیدا می‌شود. به واقع کتاب کک شرح یک معضل اجتماعی‌ست که مدت‌هاست گریبان‌گیر جامعه شده و قشر عظیمی از شهروندان را به خود درگیر کرده است.

باربد پسری شهرستانی‌ است که دست روزگار او را به تهران می‌کشاند. او در تهران تنهاست، هیچ‌کس را نمی‌شناسند و سرپناهی هم ندارد. تنها و بدون سرمایه‌ای رها شده در شهری که احساس می‌کند هر لحظه بیشتر به بلعیدن او دهان باز می‌کند. باربد چاره‌ای برای گذران زندگی‌اش ندارد؛ از صبح تا وقتی که روشنایی روز اجازه بدهد با یک روزنامه می‌نشیند بر روی نیمکت پارک و برای خودش به دنبال شغلی می‌گردد تا با حقوقش بتواند راهی برای سر کردن در تهران پیدا کند اما سرنوشت آن‌قدر که باربد تصورش را می‌کند، با او مهربان نیست. هیچ‌کدام از شغل‌هایی که او پیدا می‌کند مطابق با حرفه‌ی او نیستند و یا نیازی به آدمی مانند باربد ندارند. باربد مستاصل شده است و هیچ چاره‌ای نمی‌یابد تا اینکه اتفاقی رخ می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب کک

در یک روز همه چیز به شکلی اعجاب‌آور تغییر می‌کند و دنیا به کام باربد می‌شود. باربد در پارک مردی را می‌بیند که به او پیشنهاد کار می‌دهد، کاری پرسود و مزایا که در کمترین مدت می‌تواند باربد را به تمام آن چیزهایی که آرزویش را دارد برساند. کار شرایط سختی هم ندارد، برای انجام دادنش نیاز به مهارت و دانش خاصی نیست، باربد تنها باید فروشنده باشد اما در این کار، یک مشکل بزرگ وجود دارد! آنچه باربد ناچار است بفروشد، لباس و موادغذایی و زیورآلات نیست؛ موادمخدر است، کوکائین یا به اصطلاح کک!

باربد چاره‌ای به جز پذیرفتن این شغل ندارد، او نمی‌تواند به شهرشان باز گردد و در تهران هم راه دیگری نمانده که امتحان نکرده باشد؛ از همین رو پا روی وجدانش می‌گذارد و شغل را قبول می‌کند، او می‌پذیرد که یک ساقی مواد مخدر باشد.

اما آیا این تمام ماجراست؟ آیا باربد قرار است به همین سادگی تن به سیاهی و فساد بدهد؟ آیا او راهی برای نجات از ورطه‌ای که در آن گرفتار شده می‌یابد؟ اما چطور؟...

رمان کک گرچه یک رمان درام و اجتماعی است، به سبب موضوع هیجان‌انگیز و ریتم تند خود می‌تواند مخاطب را از همان فصل ابتدایی به خود مجذوب کند و تا آخرین صفحه به دنبال بکشاند.

این رمان توسط نشر طلایه به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار شده است.

کتاب کک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب که در دسته‌ی رمان‌های درام و اجتماعی قرار می‌گیرد، برای علاقه‌مندان به رمان‌های ایرانی مناسب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب کک می‌خوانیم

باربد پلک‌هایش را باز و بسته کرد و آوا این پلک زدن‌ها را نشانه اعتماد تلقی کرد، با زبان بی‌زبانی می‌خواست بگوید که به من اعتماد کن، جز این نمی‌توانست از این چشمانِ مطمئن چیزی تفسیر کند. سری تکان داد و سعی کرد پاسخ نگاهش را با تأیید بدهد. بدون اینکه چیزی بگوید، بی‌صدا، زیر سنگینی نگاه تمامِ آدم‌های توی پارک، از مهلکه خارج شد. می‌توانست یک روز صبر کند؟ آن هم وقتی ظرف مشکی‌رنگش خالی از سپیدی کُک بود؟! می‌توانست؟ اینجا هیچ چیز به خواسته او بسته نبود، پسرک داشت چند مأمور را دست به سر می‌کرد و معلوم نبود فردا اینجا بیاید یا نه... باید تحمل می‌کرد، بیست و چهار ساعت که چیزی نبود؛ بود؟!

بود، برای او که هر نفسش وابسته شده بود به کُک، بود! باربد قدمی عقب‌گرد کرد و نگاهش را از ردپای دخترک به پلیسِ قلابی مقابلش سوق داد. همچنان با چاقویی که از جیبش خارج کرده بود، مشغول گشتنِ سوراخ‌سنبه‌های جعبه بود. کارتن‌های جعبه را بالا پایین می‌کرد و درون جعبه دقیق‌تر می‌شد. چه می‌خواست از یک مکعب کوچک؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات310
زبانفارسی
شابک978-622-6539-01-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کک

برای دریافت کتاب کک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.