معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)
قیمت:
1900 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)، تألیف حسن بلند و منیره سادات هاشمی، یک منبع آموزشی جامع در جهت تقویت ترجمه و یادگیری کتاب انگلیسی 3 است. این اثر درسنامه‌ی کاربردی از کلیه‌ی مباحث کتاب درسی را به‌علاوه‌ی پاسخ تشریحی پرسش‌ها در برمی‌گیرد.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)

کتاب حاضر منبع کارآمدی برای آمادگی شما در امتحانات نهایی است. درسنامه‌های این کتاب شامل ترجمه‌ی واژگان درس‌های کتاب انگلیسی 3 است. علاوه بر درسنامه‌های آموزشی، پاسخ تشریحی تمرین‌های کتاب درسی نیز در این اثر آورده شده است. آزمون‌های نوبت اول و دوم به انضمام جدول بارم‌بندی درس زبان انگلیسی 3 نیز در کتاب حاضر ارائه شده است.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - کتاب کار انگلیسی 3 (WorkBook) نوشته‌ی حسن بلند و منیره سادات هاشمی، از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم ریاضی قرار دارد.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook) مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم ریاضی که قصد دارند ضمن یادگیری مطالب درسی، در امتحانات پایان نیمسال‌ها به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنند، مخاطب کتاب کار انگلیسی 3 هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-622-230-510-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook)

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.