معرفی و دانلود کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook

عکس جلد کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook
قیمت:
۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook

کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook، نوشته‌ی منیره سادات هاشمی، یک اثر کمک‌آموزشی مفید برای دانش‌آموزانی‌ست که می‌خواهند زبان انگلیسی را به‌نحو مؤثر یاد بگیرند و با تسلط بر مباحث آن، گوی سبقت را از هم‌کلاسی‌هایشان بربایند.

درباره‌ی کتاب نهم - انگلیسی 3 - Workbook

در این کتاب، درسنامه‌هایی آموزشی و کارآمد، در راستای تقویت مهارت زبان انگلیسی شما تدوین شده که کمک می‌کند مطالب را به‌شکل منسجم‌تر و عمقی‌تر بیاموزید. از دیگر ویژگی‌های این اثر می‌توان به یادگیری آسان مطالب به‌کمک عکس و جدول اشاره کرد. به‌علاوه تمامی پاسخ پرسش‌های کتاب درسی در این کتاب موجود است و در صورت هرگونه ابهام در ذهنتان بهتر است از آن به عنوان راهنمایی مطمئن بهره ببرید.

با استفاده از نمونه سوالات امتحانی موجود در این اثر برای آزمون‌های کلاسی و پایان نیم‌سال‌ها آماده خواهید شد و می‌توانید میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید. کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook، نوشته‌ی منیره سادات هاشمی، از سوی نشر تخصصی خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب نهم - انگلیسی 3 - Workbook مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی نهم که در پی تقویت مهارت زبان انگلیسی خود و کسب نمرات ممتاز در این درس هستند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

Lesson 1: Personality
Lesson 2: Travel
Lesson 3: Festivals and Ceremonies
Lesson 4: Services
Lesson 5: Media
Lesson 6: Health and Injuries
Audio Scripts
Answer Key

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-622-230-518-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook

برای دریافت کتاب گام به گام نهم - انگلیسی - Workbook و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.