معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)
قیمت:
9100 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)، نوشته‌ی حسن بلند و منیره سادات هاشمی، منبع آموزشی تکمیلی جهت تقویت ترجمه و یادگیری کتاب انگلیسی 3 است. اثر حاضر منبع جامعی برای آمادگی شما در امتحانات نهایی است.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)

محتوای این کتاب، درسنامه‌ی کاربردی از کلیه‌ی مباحث کتاب درسی را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، پاسخ تشریحی تمرین‌های کتاب درسی نیز در کتاب حاضر آورده شده است. برای آگاهی بیشتر شما و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، جدول بارم‌بندی کتاب زبان انگلیسی 3 در امتحان پایانی، به همراه آزمون‌های تشریحی در این اثر ارائه شده است.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook) تألیف حسن بلند و منیره سادات هاشمی، از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم ریاضی قرار دارد.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته ریاضی که قصد دارند در امتحانات پیشرفت چشم‌گیری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-230-510-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook)

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - انگلیسی 3 (StudentBook) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.