معرفی و دانلود کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی

عکس جلد کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی

سوزان فوروارد نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و دونا فرازیر در کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی، راهنمایی جذاب و عملی به شما معرفی می‌کنند تا بتوانید از طریق آموزه‌ها و تمرین‌های آن کیفیت روابط خود را بهبود ببخشید و عوامل مخرب و آزار دهنده درون یک رابطه را از بین ببرید.

درباره کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی:

این جملات برایتان آشنا نیست؟ «اگر واقعا من را دوست داشتی...»، «بعد این همه کاری که برای تو انجام دادم» و یا «چگونه می‌توانی این قدر خودخواه باشی!» اگر در روابط‌تان با چنین نمونه‌هایی برخورد کرده باشید و روح و روان‌تان نیز بسیار اذیت شده باشد، به احتمال زیاد شما درگیر نوعی از باج گیری عاطفی هستید. میکروبوک صوتی باج خواهی عاطفی (Emotional blackmail) به شما نشان می‌دهد بسیاری از اوقات آدم‌های نزدیک زندگی‌تان شما را وارد چرخه‌ای مخرب و آسیب‌زا کرده‌اند و با تهدیدها و رفتارهای غلط‌شان ادامه دهنده رابطه‌ای سمی و غلط هستند.

درواقع باج خواهان عاطفی می‌توانند والدین، همسر، دوستان و همکاران نزدیک شما باشند و آن‌ها به خوبی می‌دانند که شما چقدر برای روابط خود ارزش قائل هستید و همچنین از رازهای عمیق و آسیب پذیری‌هایتان نیز به خوبی آگاه هستند. به همین علت این افراد هر چه قدر هم که شما را دوست داشته باشند باز هم رابطه را به شکلی پیش می‌برند که شما در یک تله عاطفی بیفتید و همواره از آنان پیروی کنید.

میکروبوک باج خواهی عاطفی به شما کمک می‌کند که روابط خود را به خوبی موشکافی کنید و پس از شناسایی دقیق آن‌ها، در جهت بهبودشان قدم بردارید. این کتاب تکنیک‌ها و تمرین‌هایی را نیز برایتان در نظر گرفته تا بتوانید بدون هیچ نگرانی، از شر روابط غلط خلاص شوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی میکروکتاب باج خواهی عاطفی:

- یک کتاب مفید! اگر کسی احساس می‌کند که به خاطر تهدیدها، غرها و نیازهای بی‌جای فردی دیگر در حال کنترل شدن است، باید این کتاب را بخواند. (Detroit Free Press)

- نفسی راحت بکشید! سوزان فوروارد به شما کمک می‌کند تا الگوی صحیح ارتباطی را یاد بگیرید تا بتوانید روابط مخرب‌تان را شناسایی کرده و آن را اصلاح نمایید. من این کتاب مهم را بسیار توصیه می‌کنم. (سوزان جفرز، نویسنده کتاب با ترس‌هایت مواجه شو)

سوزان فوروارد را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، یک درمانگر حرفه‌ای و مدرس مشهور بین‌المللی است که کتاب‌های پرفروش و محبوبی نظیر «والدین سمی، مادران سمی و مردان زن ستیز» را در کارنامه کاری خود دارد.

سوزان فوروارد (Susan Forward) به عنوان یک روانشناس و مشاور برجسته در کشور آمریکا در بسیاری از مراکز روانپزشکی جنوب کالیفرنیا فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی می‌شنویم:

آیا تا به حال بعد از رد درخواست کمک یک دوست یا عضوی از خانواده، احساس گناه کرده‌اید؟ این احساس از درون شما برخاسته یا به خاطر حرف دیگران بوده است؟ اگر جواب شما مورد دوم است، احتمالش هست که در معرض باج خواهی عاطفی قرار گرفته باشید. اما این عبارت برای تعاملات اجتماعی ما بیش از حد سنگین نیست؟ در حقیقت نه! بیشتر ما در برخی از مراحل زندگی قربانی باج خواهی عاطفی بوده‌ایم این امر گاهی اوقات واضح بوده و گاهی نیز تشخیص آن دشوار است. اما یک چیز قطعی‌ست؛ این موضوع به ما احساس مزخرف بودن می‌دهد. در ادامه با زوج‌هایی از مراجعان مطب روان درمانی نویسنده آشنا می‌شویم که نحوه عملکرد باج خواهی عاطفی را به ما نشان می‌دهد. به علاوه یاد می‌گیریم چکار کنیم تا در آن سهیم نباشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
میکروبوک باج خواهی عاطفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی
نویسنده،
مترجمزهرا احمدی
راویندا پوریان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی

زیبا صدر
۱۴۰۲/۵/۲۱
کتاب خوبی بود یکی از اساتید خوب مشاوره این کتاب رو به من معرفی کرد وخیلی کمک خوبی برای من بود. فکر میکنم اگر فرصت داشته باشین و کل کتاب رو مطالعه کنید خیلی بیشتر اموزنده باشه.
Mahdiye Rezai
۱۴۰۱/۴/۱۸
کتاب خوب و مفیدی وبا توضیحاتی که میده ادم و متوجه نکاتی میکنه که در زندگی روزمره برای هر کدوم از ما اتفاق میفته وتازه میفهمی. که با هر برخورد باید چجوری رفتار کنی
بهاره
۱۴۰۱/۹/۱۰
قبلا مثل این کتاب رو خونده بودم کمک میکنه که از روابطی که داره ازتون سو استفاده میشه بیرون بیایید
Sepideh Fallahi
۱۴۰۱/۶/۳
به نظرم کتابی هست که همه باید بخونن…حتی کسانی که فکر نمیکنن از کسی با رفتارشون باج خواسته باشن.
Marzieh Fakhraei
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
در زمینه روابط این کتاب میتونه مفیدباشه و اطلاعات خوبی رو در اختیار خواننده بزاره
و حجمش خیلی کمه
فاطمه خانعلی
۱۴۰۰/۱/۲۵
بسیار مفید و کارامد. برای کسانی که زمان و حوصله زیادی ندارند میکروکتاب بسیاااار مفید است
نرگس وفا
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالی بود
ولی خیلی کوتاه بود
حتما توصیه میکنم که بخوانید ویا حتما از کتاب صوتی استفاده کنید
Sareh rajabloo
۱۴۰۲/۴/۱۱
توصیه میکنم حتما این کتابو گوش بدین، کاملا قابل فهم و کاربردی
مهناز مومنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
برای زندگی هامون لازمه و خوداگاهی رو بالا می بره
معصومه سهرابی
۱۴۰۱/۲/۵
ممنونم مفید بود عالی بود متوجه کلی از باج خواهی‌ها شدم
Tina Pr
۱۴۰۰/۱۲/۱
بسیار مفید و کاربردی به همراه ارائه راه حل
Mohadese Aghamoradi
۱۴۰۰/۱/۲۵
با زبانی ساده مشکلی جدی رو بیان میکنه و بنظرم کارامد بود
شفق قنبری
۱۴۰۰/۱/۴
خیلی خیلی مفیده
بار‌ها گوش بدین به نظرم
Roza rezaii
۱۴۰۲/۸/۲۸
چرا فقط فصل اولش هست
پویان
۱۴۰۲/۳/۱۵
کتابی مفید و لازم است
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی

برای دریافت کتاب صوتی میکروبوک باج خواهی عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.