معرفی و دانلود کتاب گنجینه هنر اسلامی

عکس جلد کتاب گنجینه هنر اسلامی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنجینه هنر اسلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنجینه هنر اسلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنجینه هنر اسلامی

کتاب گنجینه هنر اسلامی نوشته فیلیپ بامبرو درباره‌ی هنر اسلامی سخن می‌گوید و شما را با شگفتی‌های دوران اوج هنری این امپراتوری دینی آشنا می‌کند. شما با مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شوید که اسلام صرفاً یک دین نیست بلکه راه و روش زندگی است که به هنر نیز راه دارد.

فیلیپ بامبرو (Philip Bamborough) در ابتدای کتاب به تاریخچه‌‌ی اسلام و جایگاه هنر در آن می‌پردازد و پس از اشاره به دستاوردهای بزرگ ترکیب هنر و اسلام، بخش‌های مختلف آن را توضیح می‌دهد.

کتاب گنجینه هنر اسلامی (Treasures of Islam) اثری جامع است که به صورت مفصل به بخش‌های مختلف هنر در دنیای اسلام می‌پردازد و صنایع هنری‌ای مانند خطاطی، معماری، سفالگری و ... از جمله بخش‌هایی است که در این کتاب بدان‌ها اشاره می‌شود. این کتاب زبانی ساده دارد و برای تفهیم بهتر موضوعاتی که بیان می‌شود عکس‌های بسیاری در آن به کار رفته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنجینه هنر اسلامی
نویسنده
مترجممسعود گلزاری، مهردخت وزیرپور کشمیری
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-600-241-077-1
موضوع کتابکتاب‌های هنری
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنجینه هنر اسلامی

مهرداد کاتوزیان
۱۴۰۱/۱/۲۷
عنوان کتاب در حد محتوای آن نیست بلکه بخشی از هنر دوره اسلامی مورد بررسی قرارمی دهد تصاویر کتاب یکی از نقاط قوت آن بوده ولی باز باید گفت که از تنوع لازم برخوردار نیست.
پریسا محمدی
۱۴۰۱/۴/۲۲
کتاب خوبی هست. حیف صوتی نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گنجینه هنر اسلامی

برای دریافت کتاب گنجینه هنر اسلامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.