معرفی و دانلود کتاب یه منگوله... دو منگوله

عکس جلد کتاب یه منگوله... دو منگوله
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یه منگوله... دو منگوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یه منگوله... دو منگوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یه منگوله... دو منگوله

کتاب یه منگوله... دو منگوله به قلم فروزنده خداجو از مجموعه قصه‌های آهنگین، ماجرای شیرین یک ببعی خانم را به تصویر می‌کشد که به دنبال پسرش منگوله می‌گردد و سراغ آن را از حیوانات مختلف می‌گیرد.

موضوع کتاب یه منگوله... دو منگوله (One Tassel Two Tassel) چیست؟

ببعی خانم در دشت سرسبز هر چه پسرش منگوله را صدا کرد، او را پیدا نکرد که نکرد. پروانه را دید و از او پرسید منگوله‌م رو ندیدی؟ بره‌ی ناز و شیطونم! دعوای درد و درمونم! پروانه گفت که او را ندیده پس خانم ببعی و پروانه شروع کردن که با هم دنبال منگوله بگردند و سراغ او را از حیوانات مختلف گرفتند... شما فکر می‌کنید ببعی خانم بالاخره پسرش منگوله‌ را پیدا می‌کند؟!

درباره‌ی مجموعه قصه‌های آهنگین:

در هر قسمت از این مجموعه یک داستان دلنشین به تصویر کشیده می‌شود که با بیان آهنگین و شیرین خود علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کند، مهارت‌های کلامی آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. همچنین تصاویر این قصه‌ها رنگارنگ و جذاب است که باعث می‌شود کودکان بیشتر با داستان‌ها ارتباط برقرار کرده و اوقات خوبی را با مجموعه قصه‌های آهنگین سپری کنند.

کتاب یه منگوله... دو منگوله مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا با بیان آهنگین و تصاویر جذاب برای خردسالان و کودکان دبستانی دوست داشتنی و سرگرم کننده است.

در بخشی از کتاب یه منگوله... دو منگوله می‌خوانیم:

پروانه گفت: «نه ندیدم. اما منم باهات می‌آم. گرگ سیاه گنده، داره تو دشت می‌گرده. این ور و اون ور میره سبیلهاش رو تاب می‌ده و قه و قه و قه می‌خنده.» بعبعی خانم زد تو سرش، گریه کنان راه افتاد. پروانه گوجه سبزی هم، دنبال اون پر کشید. به هر جایی سر کشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یه منگوله... دو منگوله
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-964-12-0964-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یه منگوله... دو منگوله

امنه احمدی
۱۴۰۰/۱/۱۹
کتاب قشنگی است. دخترم دوستش داره.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب یه منگوله... دو منگوله

برای دریافت کتاب یه منگوله... دو منگوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.