معرفی و دانلود کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند

عکس جلد کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند

کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند نوشته‌ی سیما سروشه به ماجرای زندگی سه دختر جوان می‌پردازد که دوستان صمیمی یکدیگر محسوب می‌شوند. این سه دختر به رغم صمیمیت و شیطنت‌های رایج، شخصیت‌های کاملاً متفاوتی دارند و همین تفاوت‌هاست که بر جذابیت داستان زندگی این دختران می‌افزاید.

سیما سروشه کتاب خود را با ماجرای درس و مدرسه و امتحان آغاز می‌کند اما هر چه شخصیت‌های بازیگوش داستان، بزرگ ‌می‌شوند داستان نیز رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گیرد. نگار راوی و شخصیت اصلی کتابِ یک نفر باید مرا پیدا کند محسوب می‌شود. او سنگ صبور و محرم اسرار دو دوست دیگر است و از تمامی احساسات و روابط آن‌ها با خبر است؛ بنابراین، ما در کنار نگار شاهد بزرگ شدن شخصیت‌ها و تغییر حال و هوای آن‌ها از کودکی به بزرگسالی هستیم. در این میان، نگار هم در طولِ این داستان پرفراز و نشیب تغییرات بزرگی می‌کند و تابوهای بسیار زیادی را در زندگی خود می‌شکند.

نویسنده‌ی این کتاب، داستان خود را با زبانی ساده بیان کرده و بیشتر تمرکز خود را بر روی شخصیت‌پردازی و باورپذیری قهرمان‌های قصه‌ی خود گذاشته است تا مخاطب را هر چه بیشتر با خود همراه کند.

در بخشی از کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند می‌خوانیم:

آخرین روز امتحانات ثلث سوم بود و گرمای خرداد ماه مثل تنور داغ نانوائی آدم رو برشته می‌کرد. ما سه نفر از شدت گرما در حال لَه لَه زدن، زیر سایۀ تک درخت روبروی ایستگاه اتوبوس ایستاده بودیم. جمع بقیه همکلاسی‎هامون که هنوز در حال بحث و جدل درباره امتحان بودند، توی ایستگاه و روی نیمکت در حال جلز و ولز کردن بودند. از ماجرای شب عید، وقتی اون‎ها ما سه نفر رو از کلاس تقویتی فوق‎العادۀ فیزیک کنار گذاشتند و بدون اطلاع ما رفتند سر کلاس و بعد هم دعوای مفصلی با من کردند، بین ما و اون‎ها کاملاً جدائی افتاد و دلیلش هم این بود که شاگرد اول کلاس با وقاحت تمام، تو روی من گفت: «شما سه تا تنبل، درس و مدرسه رو می‎خواید چکار؟ برید به شیطنت‎ها و خرابکاریاتون برسید!» من هم که کلاً تحمل بی‎حرمتی رو نمی‎کردم، سیلی جانانه‎ای توی گوشش زدم. به‎ هر حال این دعوا و کتک کاری باعث لجبازی بیشتر من شد و تصمیم گرفتم تو پوز دخترۀ پر رو بزنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک نفر باید مرا پیدا کند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهابه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات559
زبانفارسی
شابک978-600-5205-87-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند

کتاب دوست
۱۳۹۹/۶/۲
ممنون. نثر روانی داشت. در این داستان چالش‌های دوستی دوران دبیرستان و تفاوتهای خانواده و برداشت‌های اشخاص در باره حوادث روزمره تا حدی که حوصله خواننده سر نورد و نعمت حامی عاقل ودرستکار داشتن.. خوب بیان شده است.. موفق باشید.
Zahra Seif
۱۴۰۲/۷/۱۹
سلام تشکر از نویسنده‌ی عزیز مثل همیشه زیبا و شگفت انگیز بود.. من همه‌ی رمان‌های خانم سروشه رو مطالعه کردم واقعا دستمریزاد...
یاس م
۱۴۰۲/۴/۱۹
باتشکر از نویسنده محترم به نظرم خیلی رویایی بود. یعنی هرکی نگارو میدید سریع عاشقش میشد! در کل یکم دور از ذهن و غیر واقعی بود. ولی بانثری روان
یاسمن عبودی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
خیلی عالی بود... رمانهای خانم سروشه همیشه عالی بودن.. خیلی تبریک میگم ب ایشون... پیشنهادمیکنم بخونید
سیما خمسه
۱۳۹۹/۴/۳
به نظرم کتاب خوب و جالبی بود. انگار خواننده تمام افراد رو از نزدیک میبینه.
zara Alizadeh
۱۳۹۹/۱/۲۶
خیلی خوب بود من خیلی خوشم اومد دست نویسنده محترم درد نکنه
سحر بنی نجار
۱۳۹۹/۶/۱۱
ممنون از قلم زیبای خانم سیما سروشه
A Yeganafard
۱۳۹۹/۳/۲۱
باعرض معذرت ازنویسنده‌ی عزیز، بسیاربسیارضعیف بود
ساناز میریان
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
خیلی رمان قشنگیه و به دل میشینه
میترا آرانی
۱۴۰۰/۲/۷
کتابهای این نویسنده می‌پسندم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند

برای دریافت کتاب یک نفر باید مرا پیدا کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.