معرفی و دانلود خلاصه کتاب بی‌نام

عکس جلد خلاصه کتاب بی‌نام
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بی‌نام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بی‌نام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب بی‌نام

خلاصه کتاب بی‌نام اثری از ویلکی کالینز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس نامدار انگلیسی است. داستان زندگی دو دختر با نام‌های نورا و مگدالن را روایت می‌کند که ارث خانوادگی‌شان به‌علت یک مشکل قانونی، به یکی از اقوامشان می‌رسد. کتاب حاضر را کلاید نهرنز بازنویسی و خلاصه کرده است.

درباره خلاصه کتاب بی‌نام

این روزها به‌دلیل مشغله‌های بی‌شمار زندگی، خواندنی‌های کوتاه یا همان کتابچه‌ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. انتشارات نوژین ازجمله انتشاراتی است که در زمینه‌ی انتشار این خواندنی‌های کوتاه یا کتابک‌ها پیشگام بوده و اقدام به انتشار مجموعه کتاب‌های کوتاه و پرکاربردی تحت عنوان «نوولا» کرده است. اما آنچه نوولا را از دیگر کتابک‌ها متمایز می‌کند این است که شما با مطالعه‌ی آن‌ها خودتان را در حال و هوای رمان‌های بسیار پرحجم کلاسیک احساس می‌کنید.

خلاصه کتاب بی‌نام (No name) اثر ویلکی کالینز (Wilkie Collins) یکی از کتابک‌های مجموعه‌ی نوولا است که در میان مخاطبان، از محبوبیت زیادی برخوردار است. نویسنده در این اثر داستان خانواده‌ای چهار نفره را روایت می‌کند که در کوم‌ریون زندگی می‌کنند. این خانواده متشکل از آقای اندرو ونستون، همسرش و دخترانشان نورا و مگدالن است. در یکی از روزهای ماه مارس، آقای ونستون نامه‌ای از نیوزیلند دریافت می‌کند و با مطالعه‌ی نامه بسیار آشفته و برافروخته می‌شود و به‌اجبار به‌همراه همسرش به‌مدت سه هفته به لندن می‌رود. دخترها از محتوای نامه کاملاً بی‌اطلاع هستند و خبر ندارند که قرار است به قعر یک جریان پرتلاطم فرو روند...

این اثر را نشر نوژین با ترجمه‌ی زهرا چراغعلی منتشر کرده است.

خلاصه کتاب بی‌نام برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این خلاصه کتاب را به علاقمندان داستان‌های معمایی و رازآلود پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب بی‌نام می‌خوانیم

اکنون هشت ماه است که مگدالن، نورا و خواهران گارت را ترک کرده است. تصمیم می‌گیرد به لندن برود و در محله‌ای که نوئل زندگی می‌کند خانه‌ای اجاره کرده و با استفاده از هنر بازیگری، تغییر قیافه ‌دهد و با شکل و شمایل یک خانم مسن به اسم دوشیزه گارت وارد خانه او شود. سرانجام درمی یابد که نوئل هم مانند پدرش یک‌دنده و خودخواه است، اموال آن‌ها را به چنگ آورده و پس نمی‌دهد. خانم لکانت که به مگدالن مشکوک شده هنگام خداحافظی تکه‌ای از پیراهن او را قیچی می‌کند. بعد از یک هفته، نوئل و پیشخدمتش به جایی در شهر ساحلی آلدبوروگ نقل‌مکان می‌کنند. کاپیتان راگ آن‌ها را تعقیب کرده و چند خانه آن‌طرف‌تر از آنها، جایی را اجاره می‌کند. او از نام مستعار تام بای گریو استفاده می‌کند تا به نوئل و خانم لکانت نزدیک شود، مگدالن هم به آن‌ها ملحق می‌شود.

مگدالن منتظر کاپیتان بود تا با هم کمی قدم بزنند که مردی از کنارش می‌گذرد و به سرتاپای او خیره می‌شود، این رفتار مرد، زننده به نظر می‌رسد. نام او کاپیتان رابرت کرک است؛ یک دریانورد چهل ساله که دچار عشق در یک نگاه شده. او به نام نوئل ونستون برمی‌خورد. کشتی کاپیتان کرک آن شب لندن را به مقصد چین ترک می‌کند. مگدالن سعی دارد تا با زیبایی خود نوئل ونستون را فریفته و به خاطر ظلمی که در حق او و خواهرش کرده، عذابش دهد. نقشه‌اش را به کاپیتان می‌گوید: «می‌خواهم با او ازدواج کنم.» کاپیتان را متقاعد می‌کند تا با آن‌ها قرار ملاقاتی را ترتیب دهد. کاپیتان او را به عنوان برادرزاده‌اش دوشیزه سوزان بای گریو معرفی می‌کند. نوئل که محو ظرافت و زیبایی مگدالن شده، بعد از ظهر همان روز از آن‌ها دعوت می‌کند. اما خانم لکانت متوجه می‌شود که مگدالن، خانم گارت و سوزان بای گریو، هر سه یک نفر هستند. او به اندازه کافی باهوش نیست تا کاپیتان را هم بشناسد. نوئل، به دیدار جرج بارترام در سنت کروکس رفته، کاپیتان هم خانم لکانت را فریب می‌دهد که باید به دیدار یکی از اقوام بیمارشان برود. سرانجام به نوئل و مگدالن کمک می‌کند تا ازدواج کنند و به ماه‌عسل بروند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب بی‌نام
نویسنده،
مترجمزهرا چراغعلی
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-622-92654-1-3
موضوع کتابخلاصه کتاب داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب بی‌نام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب بی‌نام

برای دریافت خلاصه کتاب بی‌نام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.