معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز

آیا ورزش و تمرین جسمانی بر روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز درمورد اثراتی که سلامتی بدن بر روی مغز می‌گذارد، صحبت می‌کنند. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌نماید.

درباره خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز:

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید که بعد از انجام یک تمرین ورزشی حسابی، احساس انگیزه داشتن و شادابی را تجربه می‌کنید. ورزش‌کردن علاوه بر ایجاد حس بهتر در شما قابلیت برطرف سازی حس اضطراب و افسردگی را نیز دارد. به‌طورکلی اگر شما به‌سلامت بدن خود توجه کافی نشان دهید، ذهنتان نیز سالم می‌ماند و نگرانی‌ها و تنش‌های فکری از شما دور می‌شوند.

با انجام تمرینات بدنی به‌صورت مدام می‌توانید اطلاعات را بسیار آسان‌تر از قبل جذب کنید، از حافظه‌تان به شکل بهتری محافظت کنید و دیگر نگران افت تمرکز و حافظه در سن بالا نباشید. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد تأثیرات گستردهٔ تحریک جسمانی بر روی هشیاری مغز صحبت می‌کنند.

با شنیدن این کتاب صوتی از تأثیرات احساسات بدنی مختلفی که تجربه می‌کنید بر تعادل مغز و افزایش بهره‌وری آن آگاه می‌شوید. همچنین با انجام تمرین‌های ذهنی ارائه شده توسط نویسندگان، می‌توانید سلامت مغز خود را کنترل کنید.

خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید مغز سالمی داشته باشید و بتوانید به‌درستی تمرکز کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) تابه‌حال تحقیقات ارزشمندی انجام داده که در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده است. او نخستین فردی است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح‌ریزی کرد.

وی هم‌اکنون به‌عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا فعالیت می‌کند. الووی تا به امروز بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده است. این محقق برجسته در سال 2009 به‌پاس تحقیقات علمی ارزشمندی که انجام داده بود، جایزه جوزف لیستر را دریافت کرد.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. او همچنین تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را تألیف و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده است. وی جدول کلمات متقابلی در Family Time نیز طراحی کرده است. پارکر هم‌اکنون به‌عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری فعالیت می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز می‌شنویم:

هنگامی که بحث از تمرین و ورزش می‌شود گزینه‌های بسیاری پیش رویتان است. وقتی قصد دارید در کلاس‌های ورزشی شرکت کنید، باشگاه ورزشی محلتان ممکن است کلاس‌های متعددی داشته باشد. کلاس‌هایی که ممکن است تابه‌حال نامش را هم نشنیده باشید؛ بنابراین آیا بهتر نیست سراغ رقص سالسا و بوکس بروید به‌جای اینکه فقط به تردمیل بچسبید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
43 دقیقه
تاثیر سلامتی بر مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تاثیر سلامتی بر مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.