معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

آیا می‌دانید چگونه می‌توان میزان خلاقیت را تقویت کرد و آن را افزایش داد؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت، راهکارهایی را برای افزایش مهارت‌های خلاقانه مغز به شما ارائه می‌کنند. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت:

شاید تا به حال این تجربه را داشته‌اید که در جایی مشغول به کاری هستید و ناگهان ایده‌ای بسیار جذاب و خلاقانه به ذهنتان می‌رسد و از آن به هیجان می‌آیید. یا زمان‌هایی را به یاد آورید که مشکلی برایتان پیش آمده و شما راهکارهای خلاقانه‌ای برای روبه‌رو شدن با آن به ذهنتان می‌رسد. اصلا می‌دانید چگونه می‌توان مغز و خلاقیت آن را افزایش داد؟

شاید ندانید که ظرفیت و توانایی‌های مغز شما بسیار بیشتر از چیزی است که شما فکرش را می‌کنید. اگر توانایی مغزی خود را افزایش دهید، می‌توانید در تمام لحظات زندگی‌تان خلاقیت به خرج دهید. استفاده از راهکارهای خلاقانه در زندگی موجب کسب تجربه‌های متفاوتی در زندگی شما می‌شود و شما را به فردی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد روش‌های مختلف افزایش خلاقیت و مهارت‌های مغزی صحبت می‌کنند. آن‌ها عقیده دارند اندیشهٔ خلاق به معنی داشتن توانایی یافتن راهکارهای اساسی برای حل مشکلات است.

با شنیدن این کتاب صوتی روش‌هایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها در زمان بروز مشکل راه‌حل‌های عالی به ذهن‌تان می‌رسد و حتی در کار خود می‌توانید از ایده‌های خلاقی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، استفاده کنید. نویسندگان این کتاب عقیده دارند خلاقیت به هیچ عنوان چیزی ذاتی نیست و شما باید این مهارت را به تدریج کسب کنید و آن را افزایش دهید.

خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید خلاقیت ذهنی خود را افزایش دهید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» دانشگاه استرلینگ بریتانیا، تا به حال بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را تالیف کرده است. او در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمند خود، موفق به دریافت جایزه جوزف لیستر شد.

این نویسنده و محقق برجسته اولین نفری است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد. تحقیقات وی در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری، تاکنون بیش از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. وی علاوه بر این تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را او نوشته و ویرایش کرده است. تقویم سالانه پارکر در USA Today چاپ شده و جدول کلمات متقابل در Family Time نیز توسط او تألیف شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت می‌شنویم:

«آماده باشید. فرصت‌ها فقط نصیب ذهن‌های آماده می‌شود.» این نقل قول از لویی پاستور، دانشمند معروف، خلاصهٔ همه آن چیزی است که دانشمندان امروزه با مطالعهٔ الگوهای مغز به دست آورده‌اند. قسمت‌های مخلتف مغز درست قبل از بروز یک مشکل فعالیت بیشتری نشان می‌دهند. به این معنا که مغز آمادگی پیدا می‌کند و اطلاعات را از قسمت‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند تا به یک راه‌حل برسد. هنگام مواجهه با مشکلات، نمی‌توان منتظر امداد غیبی ماند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
تقویت مغز و افزایش خلاقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

سعید رحیمی
۱۴۰۱/۶/۳۰
در صورت انجام فرایندهای کتاب پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در زندگیتان مشاهده خواهید کرد
جواد جوادنیا
۱۴۰۱/۲/۲۱
خیلی کتاب خلاصه شده‌ای بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.