معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

اروین یالوم در خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست که برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کالیفرنیا شده است، واقعیت و خیال را با هم ترکیب می‌کند تا داستانی از وین قرن نوزدهم ارائه دهد؛ جایی که بزرگان فلسفه و روان‌کاوی با هم دیدار می‌کنند و طی اتفاقاتی پیش‌بینی‌نشده، به بهتر شدن زندگی همدیگر کمک می‌نمایند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

اروین یالوم (Irvin Yalom) نویسنده‌ی خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست (When Nietzsche Wept) از اسامی برجسته در علم روان‌شناسی معاصر است. او کتاب‌های زیادی را در این حوزه نوشته و این بار در اثری که پیش روی شماست، به سراغ یک ایده‌ی خلاقانه رفته. یالوم در این کتاب، داستانی خیالی مبتنی بر اتفاقات و اشخاص واقعی نوشته و در خلال این داستان، مشاهیر علم فلسفه و روان‌شناسی و نگرش‌های آنان را معرفی کرده است.

خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست از وین قرن نوزدهم و از مطب دکتر جوزف بروئر آغاز می‌شود که پزشک و نظریه‌پرداز بسیار موفقی است و اخیراً نیز توانسته به کمک زیگموند فروید، درمانی منحصربه‌فرد برای اختلالات عصبی کشف کند. با اینکه زندگی شغلی و حرفه‌ای بروئر در اوج خود قرار دارد، اما زندگی شخصی و زناشویی‌اش دچار مشکل شده و بابت دل سپردن به یکی از بیمارانش به نام برتا، که با نام مستعار آنا او شناخته می‌شود، رابطه‌اش با همسرش به سردی کشیده شده است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

روزی نامه‌ای اضطراری از زنی به سالومه به دست بروئر می‌رسد که با لحنی دستوری از او می‌خواهد تا به دوستش زیگموند فروید، که دچار سردردهای میگرنی شدیدی شده و میل به خودکشی دارد کمک کند. او در این نامه به نابغه بودن این فیلسوف که در آن زمان ناشناخته باقی مانده بود نیز اشاره می‌کند. بروئر تصمیم می‌گیرد تا با نیچه ملاقات و کار درمان او را شروع کند. کم‌کم میان این دو رابطه‌ی دوستانه‌ای شکل می‌گیرد و هریک با نظرات و بینش‌های شگرف خود، اثر مثبتی بر زندگی دیگری می‌گذارند.

خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست اثری از اروین یالوم است که با تلاش بهاره مظاهری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای کامبیز خلیلی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب وقتی نیچه گریست

  • اثری قدرتمند، اصیل و جادویی. (واشنگتن پست)
  • افراد کمی قادرند همچون اروین یالوم، نیچه را در قالبِ یک داستان به تصویر بکشند. (وب‌سایت مِدیوم)
  • کتاب وقتی نیچه گریست واقعاً جذاب است و داستانی مهیج و زیرکانه را تصویر می‌کند. (لس‌آنجلس تایمز)

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب وقتی نیچه گریست

پینچس پری (Pinchas Perry) در سال 2007 فیلمی با اقتباس از داستان این کتاب ساخت که نام مشابهی دارد.

خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های آمریکایی با درون‌مایه‌ی روان‌شناسی علاقه دارید، شنیدن این خلاصه کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست می‌شنویم

با توجه به جزئیات این فصل متوجه می‌شویم که جوزف بروئر فرد برجسته و بانفوذی است. ثروتمندترین و مشهورترین افراد اروپا در صورت نیاز به پزشک به او مراجعه می‌کنند. جزئیات مربوط به دکتر بروئر چیزهای زیادی دربار‌ی شخصیت لوسالومه را در اختیار ما قرار می‌دهد. این واقعیت که او با چنین مردی با اعتمادبه‌نفس و جسارت رفتار می‌کند، به ما نشان می‌دهد که سالومه یک زن 21 ساله‌ی معمولی نیست. محیط و محل داستان نیز بلافاصله مشخص می‌شود. در سطر اول به ناقوس‌های سن‌سالوادور اشاره می‌شود و پیش از اتمام صفحه‌ی اول راوی به ما می‌گوید که دکتر بروئر برای دور شدن از دغدغه‌های کاری به ونیز آمده است. به علاوه تاریخ داستان نیز در صفحه‌ی اول و هنگام شرح نامه‌ی لوسالومه به تاریخ 21ام اکتبر 1882 برای ما مشخص می‌شود. دانستن این تاریخ باعث می‌شود که خواننده شخصیت لوسالومه را بیشتر تحسین کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
طرح اصلی داستان
18 دقیقه
قسمت یک
14 دقیقه
قسمت دو
14 دقیقه
قسمت سه
18 دقیقه
قسمت چهار
19 دقیقه
قسمت پنج
18 دقیقه
قسمت شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

Sam.Gh
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
جالب نبود. هیچ کششی برای ادامه مطالعه ایجاد نمیکرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.